Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: Jeneen kat die naar beneden valt?? Oeps, vreemd.quote> ja omhoog vallen lukt niet he?.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Jeneen kat die naar beneden valt?? Oeps, vreemd.quote> ja omhoog vallen lukt niet he?.. ;-)quote> HAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 sja.... nou merk/zie/hoor het morgen wel...ik ga naar bed ben kapot?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 slaapwel Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 dank je Jen...hoop dat het gaat lukken. jij ook he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: will....Dylan, dus je bent al 13 dagen droog ??quote> Uhhh... we zijn inderdaad al weer bij dag 13 zie ik. Karnemelk telt niet toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jezus. De man van een vriendin van mij is er vandoor met een ander. Die zijn dochter kon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 hoppa, nog een probleem....maar niet de jouwe!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nee maar wel heel erg. Hij probeerde mij ooit te kussen, en heb haar dat nooit verteld. (Ik kon ook zijn dochter zijn). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Slaapwel folks, it's time for me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 it's way past time for me so nighty night night:lips: oh en Lenie, heb je al in kasten enz gekeken? Mijn katten vallen wel eens in slaap op stapels handdoeken of beddegoed. sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 je moet niet steeds een ander zijn probleem de jouwe maken dit is niet lullig bedoeld, maar lees even niet anders op het moment. DENK AAN JEZELF!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 je hebt gelijk Lenie. Ik woon hier gezellig met mijn vriend samen. Die nu ook boos is. Godogod. Ach ja, ik blijf doorgaan. We blijven doorgaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 pfff.... die stomme kat is er weer.... zat toch bij de buren, ook al hebben wel het gebarricadeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 + het we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 haha die kat van jou toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Originally posted by: Jenje hebt gelijk Lenie. Ik woon hier gezellig met mijn vriend samen. Die nu ook boos is.Godogod.Ach ja, ik blijf doorgaan. We blijven doorgaan he?quote> sja, je kan wel het leed van een ander elke keer aantrekken... maar maak je je eerst maar eens zorgen om jezelf.en dan pas en een ander ..en mijn kat..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 kelere beest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ok, van je kat trek ik me niks meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 oeps...sorry Willy..... slaap lekker..xxxx op je voorhoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 zou ik niet naar bed gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 nee en van de rest ook niet Jen.... jij hebt jou leven...en zij hebben hun leven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Zo is dat. Vette punt. Hoe is het met Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden