Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ik ook hoor Niwi, en al in de tuin gezeten.. Maar vroeg... neeeeeeee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ik zit al uren van het zonnetje te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 dat in de tuin zitten, heeft bij jou waarschijnlijk een andere reden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goeie morgen kanjers. Den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ons bolleke se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Hoe gaat het met onze superkanjer Niwi? Borrie:sun: Bol gaat zo weer naar buiten, verder met de vijver. Goh kanjers het wordt vandaag mooi weer. Hieperdepiep zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 met slechte mensen zoals mij gaat het altijd goed, bolletje en toch zeker zonder drank, pillen en sigaretten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Ook goeie morgen Bol en Igor Ennu.. Niwi.. nee hoor, in de tuin zitten heeft tegenwoordig puur de betekenis van in de tuin zitten voor mij... of hooguit in de tuin werken, dat kan ook, Maar roken ... neen. daar ben ik 8 weken geleden mee gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Originally posted by: YvonneMaar roken ... neen. daar ben ik 8 weken geleden mee gestopt quote> piece of cake he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 goeie morgen lieve Vonnie. Wordt het voor jou een sudderdaggie of ga je flink aan de gang? Ga maar lekker zitten, en geniet van het mooie weer meis. je moet door de weeks al zo hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Originally posted by: igornou dan ga ik maar even een spelletje doen.quote> Wat voor 'n spelletje ga je met jezelf doen Igie? Verstoppertje, tikkertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Wordt inderdaad een sudderdagje Bol. Gisteren heel veel in de tuin gewerkt, vandaag genieten van hoe het is geworden en lekker veel leesvoer wegwerken.. En tussendoor nog een beetje rommelen. Jij weer lekker aan de slag met een vijver zie ik? Leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: igornou dan ga ik maar even een spelletje doen.quote> Wat voor 'n spelletje ga je met jezelf doen Igie? Verstoppertje, tikkertje?quote> A dirty mind is a joy for ever toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 rara wat zien ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ik zal meedoen treesje dagpact: treesje igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Originally posted by: igorrara wat zien ikquote> Whoehahahahahahahahahahahaha.Goeie morgen Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 En volgens mij vieren ze in Belgie ook nog geen moederdag vandaag Trees, hartstikke goed van die week, volhouden he? Lui, ik ga afsluiten, mijn kont verheffen en in de tuin aan de gang. Woow wat een kado'tje dat weer weer. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 DAGPACT Treesje Igor Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Voor alle moeders onder ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 En een goedemorgen allemaal, hier nog geen zon te zien helaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Goedemorgen, Aicha, die bloemen die jij ons geeft zijn de bloemen die mijn moeder me vroeger gegeven had voor mijn diploma. (kan even niet op de naam komen) waarvan zij vond dat deze op wilde orchideeën leken, en dat die op mij leken Mijn moeder is al 24 jaar dood maar regelmatig koop ik nu die bloemen voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 alstroemeria geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Had het net voor je opgezocht maar je was me voor! Mijn moeder was er ook altijd gek op. Maar ook zij leeft niet meer. Ga vanmiddag even een bosje brengen op het kerkhof!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Samen gemengd met rozen. Dat vond ze zooo mooi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 goedemorgen, ik heb gisteren al mijn moederdag gehad, mijn man werkt altijd op zondag, dus doen we het altijd een dag eerder!! ben dus al lekker verwend, en vandaag schijnt het zonnetje, heerlijk genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden