Spring naar bijdragen

maandag 14 mei


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

...The day after....

Geweldig, zo'n gevoel van wat heb ik nu weer gedaan..

Ik heb gewoon de AA gebeld... en dat is vast goed..maar ik voel me er stom door omdat ik dat zonder drank op nooit zou doen/durven..

Goed..ik laat het maar gebeuren.

Dat wat over was aan bier van gister heb ik gebruikt voor slakkenvallen en als gootsteen doorspoeler...weggegooid dus.

Stom is dat ik me zo verbaast voel over het feit dat drank me zo makkelijk te pakken krijgt.. Ik verzet me niet eens..

Pfff..

Maar weer de draad oppakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change, wat goed van je dat je het bier hebt weggegooid!!

en ja, als je eenmaal weet dat drank je zo te pakken kan nemen, en dat je je niet eens meet verzet, dan komt stap 1 van de AA om de hoek kijken,

toegeven dat we machteloos staan tegenover drank,

nooit meer drinken,

ik ging kapot toen ik dit voor de eerste keer hoorde bij AA, heeft me toen nog heel lang geduurd om echt toe te geven, en nog....

ik vindt het moeilijk, ik weet dat ik niet kan drinken, maar iets in mij, wil het wel heel graag zo af en toe :o

vandaar dat ik refu slik, anders trek ik het niet :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag gefrummelde

bedankt voor de lieve felicitaties

voor mijn eigen gevoel zit ik weer goed op de rit

en ja, ik ben blij dat ik niet meer hoef te drinken

tuurlijk heb ik net als ieder ander ook wel de moeilijke momenten

maar ik kan er steeds beter mee omgaan

voor mij is het niet meer drinken een verademing

dus ik ga gestaag per dag verder....

Sha :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgenavond komt er iemand bij me thuis langs..of 2 iemanden?

Vrijdagavond is er meeting

Om te zeggen dat ik er naar uitkijk; Nee

Maar het zal vast goed voor me zijn, ben al vaak genoeg weggerend voor confrontaties maar moet ik misschien toch maar aan gaan he...

Ik vind nieuwe situaties altijd doodeng, heb het gevoel alsof ik mezelf in de val heb gelokt door contact met de AA op te nemen...maar het is allemaal vlucht gedrag/

Ik ga het gesprek aan en zal dan zien hoe het verloopt... Heeft geen zin om nu al allerlei dingen te verzinnen....

Soms vind ik nooit meer drinken doodeng klinken en een ander moment niet.. Goh..wanneer ik me er aan over geef bijvoorbeeld..

Ik ga eens een vriendin proberen te bellen

Gegroet allen

(Oh ja..ik kan mijn onderschrift niet veranderen want er is iets met mijn geboortedatum??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rekel dan kom je hier maar een bakkie doen als je op vakantie gaat.;)

Chance ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment de moed niet meer hebt om nog iets te doen aan je alc.misbruik.

Zoiets van, het lukt me toch niet, dus laat maar. Je verliest het vertrouwen in jezelf. Net zo goed dat, als iemand een afspraak met je maakt en iedere keer niet na komt. Maar van jezelf kun je niet weg lopen.

Maar als je op een gegeven moment weer op de rit zit, krijg je daar toch fijne gevoelens van, en eens gaat het je echt lukken hoor.

Moed houden en geloven in jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eerder lastig toe te geven dat het me niet alleen lukt

Het lukt een paar maanden en dan word ik wat te euforisch en denk ik 'ah eentje kan wel..dit keer is een wel genoeg omdat ik niet iedere dag drink..

Ik kan 12 weken niet drinken dus ik ben vast de baas....Niet dus

Misschien moet ik stoppen mezelf aan te praten dat ik ooit sociaal kan drinken en gaan accepteren dat ik niet kan drinken...

En mezelf wat tijd gunnen dat te accepteren

Voor vandaag drink ik niet

En grappig om te zien dat mijn naam aan het veranderen is van change naar chance, ghe..Beter wellicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha, gefeliciteerd :heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present:

Smikkie, ik vind het mooi dat je je mama zo hebt gezien. Of het nu aan vermoeidheid of iets anders te wijten is maakt niet zoveel uit toch? Het is mooi zo te lezen.

Het maakt me anderzijds ook droevig. Toen mijn broer 2,5 jaar geleden stierf, vlak na de breuk met mijn ex, ging ik zowat de moeilijkste periode ever door.

Ik heb ik totaal twee keer van hem gedroomd. De eerste keer gaf me een heel fijn gevoel. Ik weet niet meer zo goed waar het over ging maar ik kreeg 'de boodschap' dat het goed was daarzo.

De tweede droom viel me veel zwaarder. Die kan ik me nog tot op het detail herinneren. Nog steeds denk ik er liever niet meer aan.

Het stond meer voor het loslaten wat ik op de dag van vandaag nog héél moeilijk kan.

Ik weet niet waar ik geloven in moet maar op de dag van vandaag kan ik niet anders doen dan geloven dat hij bij me is.

Ik hou van hem

Je doet het goed :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toch van die leuke buren. Zo'n 1,5 jaar

geleden zijn we begonnen aan een tuinhuis

te bouwen.

Nu komen ze aan, vinden ze het niet mooi

om op een dak uit kijken. Als we het niet

weg halen, halen ze er een advocaat bij.

Ze doen maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jaap,

heb jij mijn buren ;)

ik kreeg vorig jaar een geweldige schaduwplek in mijn tuin, heel mooi met wilgenmatten, zeurden de buren over hun uitzicht,

en ik zat in de stank van hun wietplanten, weet je hoe groot zo'n plant wordt, en je mag er gewoon 5 neerzetten, das een heel bos :(

alsof je naast een coffeshop woont

nu hebben we a.s vrijdag hier 'vergadering' met het hele blok (6 woningen) want er is keuring geweest, en binnen een jaar moet er met het hele blok dus, iets gebeuren, anders wordt dit rijtje onbewoonbaar verklaard,

ik zie zo op tegen, vrijdag, ik heb zulke nare buren,

oke ik weet dat ik mijn gevoelens opzij moet zetten, omdat het nu om ons aller belang gaat, maar bah.... ik weet dat het ruzie gaat worden, ik blijf i.i.g maar trouw mijn refu slikken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er staat mag gewoon.

We hadden het uitgezocht.

Bouwwerkjes tot 30m2

mag je gewoon in je tuin bouwen.

3 meter hoog. Mits je een

meter van de erfgrens blijft.

Het plan is besproken met de

VVE waarvan zij deel uitmaken,

maar toen woonden zij er nog niet.

Das dan pech, denk ik dan.

Maar wat me het meeste stoort is

dat ze gewoon denken te menen

te kunnen zeggen dat het weg moet

omdat zij het niet mooi vinden.

Ik vind hun flat waar ik op uitkijk

ook niet mooi.

Gaby succes dan vrijdag. Misschien een

idee om iemand in te huren die jullie ge-

zamenlijke belangen behartigt, en

een beetje kan bemiddelen?

Je hebt toch een koophuisje? Dat kunnen

ze toch niet zomaar onbewoonbaar verklaren?

Tenzij het gevaarlijk wordt.

Niet om drinken hoor. Probeer het nuchter

en zakelijk te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...