igor Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 goede morgen frummels. de koffie loopt, de beschuiten verdwijnen langzaam in m'n maag. en ik ben me geestelijk aan het voorbereidden voor het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Hihi, goedemorgen Igor, hier precies hetzelfde... Heb net even met het hondje gelopen.. maar tis heel ander weer dan gisteren volgens mij. Tis een pietsie guur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 hier een zonnetje. is het deze kant opgewaait? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik denk het Igor... maar goed, weekend was schitterend.. vandaag de hele dag weer binnen zitten, kan me er niet echt druk over maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 nou.... ik verheug me er niet echt op hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Uhm, das dan ook weer het andere uiterste he? Nou laten we eerst nog maar een bakje koffie nemen dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 dan neem ik vast een douche.......... bezet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ha die Sha, Gefeliciteerd met je zes maanden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedemorgen luitjes, lekker geslapen? Het weer ziet er gunstig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 sha 6 maand :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Morgu Marc en Tina... ben bang dat wij hier alles hebben opgesnoept in het weekend... maar goed dat geeft niet, heb er van genoten. Sha een half jaar?? En een bosje voor op tafel: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goede morgen allemaal Shahire 6 maanden. van harte:D:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Luitjes, Hoogste tijd voor mij om te gaan. Maak er een mooie dag van hoor. Laterrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 yvonne ik spring achterop.......... fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ijheiligen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Fijne dag ik ga ook weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goeie morgen. Wat is het stil hier zeg. Iedereen al naar het werk of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Sha, gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Originally posted by: MarcDAGPACTAlbertLytseMarcMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedenmorgen allemaal! Sha, Van Harte Gefeliteerd met je 6 maanden droog:present: DAGPACT Albert Lytse Marc Madelief Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Sha. Superkanjers. Een geweldige prestatie meid. Ik denk dat heel veel mensen een voorbeeld aan je hebben. Voor jou heeeeeel veeeeeel :sun::sun::sun::sun::sun:v:sun::sun::sun::sun: Ik ga eens kijken of ik wat mooie foto's kan maken vandaag met..... jawel m'n nieuwe camera. Ben blij dat er een polsbandje aan zit want anders zou ik hem geheid een keertje laten vallen. Dan kunnen de vissen, onderwaterfoto's maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Voor Sha, een half jaar op het rechte pad. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden