Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hee Aak, Jij bent inderdaad wie JIJ bent, en das niet niks En dat niet-roken gaat ons allebei lukken. En ons gewicht weer hervinden ook hoor. Gaat goedkomen... ben benieuwd naar je plan . Johan, nee hoor, ben niet beledigd, maar kan je niet echt volgen ben ik bang.. Geeft ook niet .. misschien dat Kate wel direkt weet wat jij bedoelt als ze het leest toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Lenie... voorzichtig met al die riemen he? En daarna lekker slapen hoor. Akelei... zooooo moooi dat nummer. Das echt jeugdsentiment he? Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik krijg een visioen van Lenie met haar armen en benen helemaal in een knoop gedraaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hihi Jen... dat soort beelden heb ik dus ook voor me... Aakie, geen idee waar je het berichtje hebt gezet... dat wordt zoeken dus. Maar het is gewoon een mooi nummer. Met of zonder geloof daaraan gekoppeld toch? En ja... toen waren er ook mooie dingen, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: akeleiTjonge jonge jonge wat ben ik jong geweest. Dat ik dit gezongen heb. Naast de vleugel voor publiek.quote> Petje af Aak. Hm, als ik iets in het openbaar zou hebben gezongen... tsssssssss, soortement van standupcomedianeffect denk ik Johan, trusten hoor. Maakt ook allemaal niet zoveel uit. Jou opmerking doet me trouwens denken aan een spelletje dat ik speelde zo'n 52 jaar geleden als ik bij opa en oma logeerde en 's morgens vroeg bij oma in bed kroop... dan deden we altijd: ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is..... ( hoezo ouder worden? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 goedenavond beste luitjes. Ik kom ook nog eventjes gedag zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 En gaat het drie op een rij worden? IK ga ook slapen lui. Trusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 En bedankt Jo Trusten luitjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 sorry yvonne ging per ongeluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik kom ook nog even truste zeggen niet eens bijgelezen maar wel weer heerlijk dagje Elysium gehad slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ook ik ga m'n knappe koppie te rusten leggen. Slaap lekker allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 weltrusten voor diegene die gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 niemand meer iets te zeggen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jootje, de nachtraaf nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik ben ook een nachtraaf aan het worden sinds ik niet meer drink. Blijkbaar heb je dan veel minder slaap nodig. Ervaren jullie dat ook of is dat een tijdelijk fenomeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nachtraven zijn in slaap gevallen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik sliep eigenlijk altijd pas laat. Maar begint me nu beetje op te breken. Want toch gaat iedere morgen mijn wekkertje om 07.00 uur. En moet ik paraat zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dat van mij om 06u30. Dus hou ik het ook voor bekeken voor vandaag en sluit droog af. Tot morgen en welterusten F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 gaat alles nog goed bij je frodo? Veel ontwenningsverschijnselen? Of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Okee. Ik ook. Het beste en tot morgen. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Op de valreep Jootje, Geen last van ontwenningsverschijnselen gelukkig. Heb dat bij vorige stoppogingen wel gehad. Maar moet er wel het hoofd bijhouden Want vastgeroeste gewoonten blijven hardnekkig terugkomen. En de trek bij momenten ook. Nu echt weg, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: JenIk krijg een visioen van Lenie met haar armen en benen helemaal in een knoop gedraaid.quote> leuk haha... ben weer wakker..doe m'n pc niet eens meer uit,,,zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: akeleiOeps?Ik had geschreven dat ik de Jesus Christ superstar niet vóór off tegen geloof geplaatst heb. Ik heb het indertijd uit overtuiiging naar mijn "guru" gezongen. Begrijp niet waar ik dat bericht geplaatst heb?quote> 'k heb hier de "moderne film" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 mmm..ga ook maar slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: Leniemmm..ga ook maar slapenquote> denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden