Aicha Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Goedemorgen frummels, uit het bed komen alles staat klaar koffie, thee, broodjes uit de oven, stokbrood met van allerlei lekkere kaasjes erop en ik heb lekkere verse Hollandse aardbeien. Dus mensen opstaan anders wordt alles koud en moet ik het zelf opmaken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Tjonge jonge heb alles al opgegeten en opgedronken. Spijt mij, maar er wordt maar niemand wakker. Moet Vonneke het over een paar uur maar weer overnemen. fijne dag alvast en tot laterssssssssssssss:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 pffffff.... dit is lekker optijd, 'k ga toch nog even kijken dat ik er wat uurtjes aan kan plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Aicha..... truste mop.... en ga slapen he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 't is mie wat? ik blijf wakker om een ander te laten slapen?? 'k zeg welterusten nu...tot vanmiddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 goedemorgen frummels. hier verse koffie hoor. max en rea een hele fijne dag en nog vele gezonde droge jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Goedemorgen, een prachtige dag is het hier niet, qua weer dan hé. Ik heb het klokje rond geslapen, lekker hoor. Jarigen, van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 nou ik sluip maar eens zachtjes de douche op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 goeiemorgen iedereen ik kom nog es piepen om jullie allemaal een hart onder de riem te steken. ga dervoor lieve mensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Goedemorgen allemaal! Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 moggeuh frumelz en frutsels, pfff Vonnn er is geen koffie :-p ghe ghe ghe, heb mijn bakkie uit een potje ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Alhoewel ik bijna struikelde over Igor die heel zachtjes over de gang aan ut tijgeren was ??? :-p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 o en alle jarig en jubilarissen gefeliciteerd en geniet van alle (al zijn het maar kleine' dingen. Nou ut weer ziet er hier wel redelijk uit, ken ik mee leven ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Prachtige dag 16 mei Max en Rae van harte gefelicititeerd als jullie vandaag jarig zijn hier regent het maar toch is en blijft 16 mei een mooie dag dus voor allen Carpe Diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: MadeliefGoedemorgen allemaal!Dagpact;LytseMadeliefAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Goede morgen luitjes. Hier inderdaad een stralend zonnetje... maar wordt ook telkens verdrongen door vette zwarte wolken, hihi. Aicha beetje in de war geweest vannacht? Das toch geen tijd om een ontbijt te gaan verzorgen meis, dan weet je van te voren al dat niemand er van gaat eten suffie Nou, Lenie ook natuurlijk op één oor nu. Diesel, Igor had verse koffie gezet.. maar weet niet of die nog lekker is na een dik uur. Hm, zullen we maar even nieuwe pot zetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ennu voor Max (uh, ken ik max ? ) en Rae een fijne verjaardag :present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Dagpact; Lytse Madelief Albert Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ja Vonneke, je kent Max! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik ben er weer van tussen tafel dekken voor ontbijt zometeen latersssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Warme broodjes uit de oven Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 goedemorgen allen hier, de koffie smaakt heerlijk!! we genieten ervan, het zonnetje probeert door te komen, maar wie weet lukt het!!! VAndaag met de kinderen naar de pup kijken, we hebben haar Izzy genoemd!!! ze is nu 5,5 weken, en we hebben er zin in!!! fijne dag vandaag, meld me later wel hoe het geweest is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Sha... een heeeeeeeeeele fijne dag hoor. Leuk Lien.. en wat duurt wachten dan lang he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 ja het wachte duurt heel lang, maar toch ook weer niet echt!!! hahaha, zal blij zijn als ze hier is, is nog een pokke eind rijden elke keer!!! lieve mensen ik ben weg en fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Lien , genieten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden