Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hoi Appie! Dat is zo Als je het zo voelt Als Jopie en Spud Dan ben je er Dan ga je gewoon weer verder Men lachtte mij uit, want ik had het over huppelen en dat alles nieuw was Het is eeen kunst Een openbaring No more words Zei ik dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Spuddeke!!!!!!!!!! Smikkie!!!!!! Ik ben Marjo 43 jaar Vrouw 1.58m Gewicht zeg ik lekker niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Klein huppelpoesje die Marjo:heart: en ik log juist in als ik je lees Han ff de geest scherpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hee Spud Het gaat goed met me Ik geniet van wat er is Nog wel aan de drank Maar dat is bijzaak geworden Ik vind wel een weggetje Hoe is joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Originally posted by: jane4en ik lig juist in als ik je lees Hanff de geest scherpen:Dquote> hoi JaneHet is aan liggen niet in liggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dat is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dat is zo Smik Al doen we het vaak eerst voor een ander ipv onszelf Met kinderen lijkt het anders Dan wil je het voor hen doen Het werkt niet Je moet er geen hoofdzaak van maken Of juist wel En je bek houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 :heart: (I hate quoten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dag lieve Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ha Famke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Spud ik kom zeker nog eens Dat wéét je Maar dat heeft met tijd te maken Of lef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Op Ned2 komt zo een hele mooie film 5 sterren: Flandres see you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goeieavond allemaal Ik zag veel mensen online dus d8 ik ff kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Moeder zijn is beangstigend Maar ben blij dat ik het heb meegemaakt Rotkinderen! Ik hou van ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Bedankt voor de tip Jane! Ga zo zeker even kijken of het wat voor me is. Ik was hier een beetje aan het rondlezen op de dagdraad, maar kan er eerlijk gezegd geen touw aan vastknopen Zal ook komen omdat blijkbaar iedereen iedereen kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Da's waar Maar alles is nu anders Ik kwam met de trein Kan maar zo hoor Spud is leuk! Dylan dat hoort erbij Gewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Welkom Dylan Hoi Witte Ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Het maakt hier niet uit Dylan of je elkaar wel of niet kent Ik ken ze allemaal en ze zeggen geen eens gedag terug. Zelfs Hannah niet:( Anyway welkom hier op het forum De beste plek om naar toe te gaan bij trek, verveling of andere emo's die je willen laten drinken. Ik wens je suc6 met je stoppoging Oeps AR sorry, jij wel dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hee Witte! Ik heb een heul trage kast Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 he he nou over traaaaaag gesproken Parel wel heeeel traag he. Nah ja, je hebt nog een kast, das dan al weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Pa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Pa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Yesssssssss hier hoopte ik op Hannah dat je nog ff kwam Ohhhh dat vind ik nou zo lief van je, dat ik t niet kan laten:sun: Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden