Yvonne Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen thee staat te trekken. Ik zit nog behoorlijk te gapen, maar de nieuwe dag is begonnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ha Vonneke, ook al lekker vroeg uit je kribje mag je ook zo werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Denker, Happy Birthday to you......:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Morgu Sha, jaaaaaa, ik mag ook weer vandaag, en ook nog lekker vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ook An, Desi en Niwi een felicitatie als ik het goed heb zijn jullie ook weer een droge maand verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Von je bent een bofkont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Pfff, wat houdt jij dat allemaal goed bij Nou , dan maar de boel weer ff versieren: An, Desi en Niwi en Denker, van harte ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hihi... jij volgens mij ook he? En nu mag ik ook nog als eerste de douche in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedemorgen, Von en Sha, Heerlijk aan de koffie. Heb 9 uren geslapen. Nog één dag werken, weekend vrij. Von al aan het douchen? Wacht ik nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Wel opschieten Von!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 EmmaRoos, wat heerlijk 9 uur geslapen!! fijn vandaag je laatste dagje en het weekend vrij hopen dat je net zo'n zonnig weer als gisteren krijgt tenminste...hier bij ons was het mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 An, Desi en Niwi en Denker, van harte ... quote> goede morgen frummels. koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Denk het niet, Sha. In ieder geval vandaag niet. Schoonzoon is jarig en heeft altijd regen op zijn verjaardag. Maar het weekend misschien, inderdaad wel, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Luitjes, fijne dag, ik ga er vandoor. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Emma fijne werkdag en alvast een goed weekend! Mogguh Iggy, geen koffie meer voor mij next time ga er ook vandoor, fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 nou kom ik tevoorschijn.... gaan jullie allemaal. ik heb inderdaad m'n tanden nog niet gepoetst, maar zo erg kan dat toch niet zijn? ffffffffffpttt ruik eens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 nou ik ga wel douchen en tandenpoetsen dan............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Emma en Igor ook al weer weg. Stilletjes hier hoor. Wat een langslapers... Mooi, boterhammetjes zijn ingepakt, ik ga er vandoor... Voor iedereen een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Dag mensen, werk ze! Vergeet je lunch niet mee te nemen. Ik ga nieuwe leut zetten! Bijna weekend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedenmorgen Bor en Hannah! Op deze prachtige dag ben ik blij dat ik mijn yogamatje weer gevonden heb... Zo. Hebben we toch een beetje weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 goeiemorgen mensen de zon dsat wordt niks maar wat wij vandaag gaan maken van de dag beslissen wijzelf, toch? Maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Goedenmorgen Allen, ik hoef deze dag maar 2 uurtjes te werken daarna ga ik onder de zonnebank,douchen, en dan lekker lunchen met collega en daarna naar een winkel! ik ben denk 1 van de weinige vrouwen die niet van winkelen houdt! vreselijk.... maar ja, ik heb nu echt geen shirtjes meer, en collega heeft zo'n pas van een outlet store, dus daar rijden we even heen, als ik dan wat shirtjes kan scoren, ben ik ook weer blij, en dan vanavond HET grote gesprek met mijn buren over hoe en wat te doen, met betrekking tot het wonen, zie er erg tegenop, dus kan eigenlijk alleen nog maar meevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ik las net in Telegraaf.nl dat de Serenity kliniek in Paarl in opspraak is ivm de hygiene. Er haken mensen om af; ik hoop onze Gestopt niet, zou te erg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Jane wat bedoel je, de zon wordt niks??? zonnetje met klein wolkje, en geen druppels stond er getekend voor vandaag :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 jeetje Jane, dat zal toch niet waar zijn he, de zoveelste kliniek die slecht in het nieuws komt, baal ik een beetje van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden