igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 fijne avond lenie. lytse wens ze maar van harte beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: igormadelief..... 3 maand droog :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: superdesuper. quote> Kijk, dat vind ik zo lief!Ik ga er van blozen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zoiets als flauwe humor dacht ik, Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 melig is een flauwe onzinnige bui ( maar soms ook hard nodig;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 je hebt het echt verdiendt madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Volgens professor Google "flauw en tegelijkertijd grappig". Zo had ik het idd niet bedoeld, maar çoit, is niet belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 http://www.encyclo.nl/begrip/melig Melig; Flauw en tegenlijk vrolijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Frodo, Vanaf het begin was het me duidelijk hoor! Fijn dat jij ook hetzelfde gevoel hebt bij dit forum. We gaan ervoor he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jopie is haar beroep misgelopen.... Of misschien is het nu de tijd om van de bus af te komen en prachtige romans te gaan schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Kwam even wat posten zie Dinah online!! en EmmaRoos in ziekenhuis...ook een dikke fijne avond luitjes leuke film aan het kijken languit...niets moet alles mag....heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Dinah, fijn je even te lezen en natuurlijk helemaal fijn dat het je goed gaat. haha, die Madelief, de Boeketreeks is er niets bij. Je weer het leuk te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik wil mijn eigen hokje!! En iedereen die erbij wil mag geen scheten laten of op zijn minst deo meenemen..En hoooooooooopen chocolade Suck het dieet!! Liefst een paar knappe stoere kerels erbij..Het oog wil ook wat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nou Fleur, potje dammen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: ShahireDoor alle nieuwe draadjes zie je bijna de dagdraad niet meer zelf doe ik wel mee met het draadje van het jaarpactvoel me wat dat betreft zeker niet in een hokje geplaatstMaaaaaar iemand anders kan zich wel op die manier in een hokje geplaatst voelen De regels zijn me daar nog steeds niet duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Haleluja Fleurieburrie. Geparfumeerde scheetjes. Een kilo chocolade... En een lekkere vent, een soortement van Kees dus? En als belangrijkste: alles eten en drinken wat we willen? Hm... ik doe denk ik mee een uurtje of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JenIk vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan.Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen.quote> Hups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ohhhh, je bedoelt al die draden... Tsja... ik ga vandaag voor de slingerdraad dus. Maar inderdaad, er zijn wel HEUL veul draden tegenwoordigs... maar daar heb ik op een ander draadje hier bij ditjes, datjes en de dagdraad al wat over gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JenIk vermoed een spraakverwarring... Melig betekent in het Vlaams sentimenteel, en in het Nederlands wat anders.quote> nen melige patat of appel is dan weer iets anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Mooi, dan gaat Jen dus ook voor de slingerdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Pffff Dinah... 34 dagen dus dan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: DinahHelaas neem ik meer dan ik geef op dit forum.quote> Niks van an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Voor mij worden dat er dan 51. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hihi, dank je fleurtje, you made my day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: albertinaNou Fleur,potje dammen?quote> Dammen?? Ben je gek geworden?? Wie gaat er nu aan het dammen als er een paar knappe mannen in het spel zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden