Spring naar bijdragen

Maandag 21 mei 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: igor
madelief..... 3 maand droog :present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present: superdesuper. :sun:quote>



Kijk, dat vind ik zo lief!:heart:
Ik ga er van blozen!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Door alle nieuwe draadjes zie je bijna de dagdraad niet meer :D
zelf doe ik wel mee met het draadje van het jaarpact
voel me wat dat betreft zeker niet in een hokje geplaatst


Maaaaaar iemand anders kan zich wel op die manier in een hokje geplaatst voelen :huh:
De regels zijn me daar nog steeds niet duidelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haleluja Fleurieburrie.

Geparfumeerde scheetjes.

Een kilo chocolade...

En een lekkere vent, een soortement van Kees dus? :P

En als belangrijkste: alles eten en drinken wat we willen?

Hm... ik doe denk ik mee een uurtje of zo. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan.
Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen.quote>



Hups!
:heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhhh, je bedoelt al die draden...

Tsja... ik ga vandaag voor de slingerdraad dus.

Maar inderdaad, er zijn wel HEUL veul draden tegenwoordigs... maar daar heb ik op een ander draadje hier bij ditjes, datjes en de dagdraad al wat over gezegd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...