bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Draak hebben je honden het gisteren ook zo wamme gehad? Mijn chauffeurmaatje van de D.A. heeft drie new foundlanders, daar heeft ie een zwembadje voor gemaakt. Nou die duiken er regelmatig in hoor. Ook toevallig, eentje heet ook Dieseltje. Hond weegt 105 kg. Dus een hele Diezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Maar Jaap zo kom je wel in vakantiestemming met ontbijtje (ik tenminste wel) , maar waar ga jij eigenlijk naartoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Vertel er vandaag nog over maar moet om 9 uur bij de verslavingszorg zijn. 7 weken geleden heb ik mij aangemeld en nu is dan de intake. Heb niks terug gelezen, weet dus niks van jullie, ga ik later doen. Wilde alleen laten weten dat ik er weer ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Moggel Akkie en Em :present::present: fijn dat je weer thuis bent lieverd. Hopelijk was de opname niet voor iets heel ergs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ach jah das leuk , poeh hee 105, tjah dat haalt UMFfie niet hoor, komt miss hij kortharig he Ja mijn petehond heet ook Diesel (toeval ??? ;-) grote Am. Bull maar lijkt een beetje gekrompen pas, is de peetpapa van ons Gajes, die deed alles na wat die grote Diesel ook deed. Alhoewel hij heeft ook geleerd dat echte grote mannen dus slobberen met het drinken. Das dus minder dus dat denken de andere puppen van Gajes nu dus ook. Nou hier hebben ze binnengelegen de laatste dagen, ach hier wel wat regen en bliksem inslag en dus zonder stroom voor tijd IK moet wel nieuw badje regelen voor ze, maar had het niet zo warm verwacht. Moggeuh lieve Tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Bol, ik werd opgenomen omdat men dacht dat ik een blinderdarmontsteking had, het bleek opstipatie te zijn. Man wat doet dat pijn!!!! Heb er drie dagen gelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Dank je Akelei:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen iederéén. 2 weken rust genomen, leek me wel zinvol voor me. Redelijk goed hier en bloedheei in dit hok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou dat was dan ook schrikken E:present: wel weer alles goei nu ? welkom thuis dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Fijn dat je weer thuis bent Emma... En ook voor jou goedemorgen Akie... Iets doen waar je geen zin in hebt en dat op zo'n mooie dag... das zonde... Eerst maar een lekker bakkie dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nog niet helemaal Diesel, nog wel wat pijn maar het is al een stuk beter. Krijg nog een oproep voor een colonscopie, brrrrr. Ik merkte dat ik trouwens nog aardig verslavingsgedrag had, kreeg een pijnstiller, een opiaat en merkte dat ik dat roesje erg lekker vond. 7 weken droog en dan dat roesje....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 HIhi Aak, gaat helemaal goed komen met jou vandaag. Emma... ik ken aardig wat mensen die op geen enkele manier verslaafd zijn maar inderdaad zelf aangeven dat spul wel veeeel vaker te willen krijgen... , schijnt de hemel op aarde te zijn heb ik gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Welkom terug Emmaroos, Bestaat er eigenlijk ook een MorfineDeBaas-traject/site/forum??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 psies Vonn, denk ook dat als je zo'n pijn heb elk soort roes geweldig is, as ut moar ophoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Yvonne, zeker weten. Ik kreeg nog zo'n spuitje aangeboden later en ik had het toen niet echt nodig maar nam het wel. Manlief keek mij aan en dacht, ja hoor, ze vind het gewoon lekker. Later moesten we er ook om lachen. Ben nog lang en lang niet van de verslaving af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Marc, hahahaha:D Ik ga er vandoor, douchen en naar VNN. Spreek julie later, ben benieuwd hoe het gaat zometeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Aak, zal wel weer uitgegeven worden aan onzinnige dingen. Geloof dat ik maar in de politiek moet. Zullen er koppen vallen. Schafmeteen de wachtgelden af en mensen die niet functioneren zonder oprotpremie weg doen. Als ik niet functioneer krijg ik dat ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik ben ook weg mensen. Boodschappen doen nu het nog rustig en niet te warm is. Badkamer doen (ja ja, moet toch ook echt gebeuren ) Buitenboel lappen. En tsja... toch maar heel rustig aan in de tuin aan het werk. En tussendoor lekker onder de parasol. Boekje erbij. Grote kan met thee erbij. Gaat helemaal goed komen. Later luitjes.... :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Emma:present: Wat fijn dat je weer thuis bent! Vandaag ben ik er weinig, ik ga een dagje weg. Tot later kanjers! Geniet van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedenmorgen op deze schone dag! Ik ga lavendels kopen bij Exittuin; 2 voor 1. Dat worden er dus heeel veeel! Succes Emma, Goede, droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen Frummers, een fruitontbijtje ik neem een kopje thee, voel me nog steeds niet fit, en heb het idee als ik nu koffie neem, dat het er meteen weer uit komt,' en normaliter ben ik een koffie-junk, kan ik daar ook meteen van afkicken toen ik gister beschreef aan mijn baas hoe ik me voelde, hoorde ik mezelf een vreselijke kater benoemen, en idd zo voel ik me ook, maar ik heb toch echt niets gedronken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 EmmaRoos fijn dat je weer thuis bent en succes bij de vnn, ben benieuwd wat voor traject je ingaat? hou je ons op de hoogte? En Marc, een morfine de baas forum? ik weet het niet, ff tactive berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Mogûh allen...... Dat is toch zo'n 1000 euro's per inwoner! Ik denk dat ik dan ga voor de vloer in de gang en keuken die helaas nu buiten het budget valt! Gaan jullie met de 1000 euro doen? @Ak, heb gister het plan geschreven en het is eigenlijk nog nooit zo snel en makkelijk gegaan..... Heb ook al een reactie terug, soms zijn ze best snel bij het Uwv en ze zijn er mee akkoord. Wat ook in het plan stond......................... Dat ik 3-4 weken naar Frankrijk wil als vrijwilliger op een bungalowpark/camping voor gehandicapten! Viva la France! Ik ga! Me so happy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Poe Em. een colonscopie:( Hopelijk vinden ze dan de oorzaak. Drakie heerlijk hoe je over je dieren schrijft. Straks komt, als het goed is, Diesel met z'n baasje een bakkie doen. Wil de hond eens laten zien aan de buren. Want hij is echt heel groot, en een beetje;) te dik. Us kijken of ik er een foto van kan maken. Dan zet ik hem op het dierendraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: akeleimet zijn allen krijgen we een extraatje van zo'n 17 miljard euro hoorde ik net op het nieuws;quote> Meen je dat serieus?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden