lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 zo eindelijk bijgelezen en een maffia film gekeken en dankzij jullie in de reclametijden mee"genoten" op Ned. I De film was beduidend beter, Robert de Niro! En nu allemaal zonnebultjes van mijn 1e echte geweldig dag strand; heerlijk gevolleyed, gelezen en heel wat korte tukjes gedaan. Mennn wat was ik daaraan toe. Morgen dagje rust voor de huid en dan het hele Pinksterweekend weer. Life is good:rose: without the booze slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik heb toch film gekeken met ABBA muziek Dus ook een beetje songfestival gevoel:huh: Leuke , weer humor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Slaap lekker Jane, Lekker bruin of al een beetje rood? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 rozig bruin;) Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Bedankt voor de Tillsammans tip, Jaap. Ben hem aan het downloaden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Originally posted by: CocoDenken jullie nu echt dat al die "Kees-en" naar het songfestivalkijken voor de muziek? HahahahahahaaaaaaaaaDie kijken alleen voor alle mooie dames die langskomenin hun mooie outfits. Ze hebben gewoon doppies in hun orenhoor, ik zou maar eens gaan zoeken Yvon quote> En denk jij nou echt dat jij Kees beter kent dan ik Coco? Na meer dan 35 jaar samen weet ik echt wel waarom hij naar een programma kijkt.En ook zonder dopjes is hij heel wel in staat om vrouwelijk schoon te beoordelen.. dussss. Daar heeft hij trouwens geen songfestival voor nodig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Als jullie willen weten wat ik aan het doen ben als ik even aan het timmeren ben moeten jullie die film ook maar even bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden