fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: fleurtje* quote> Woehaaaaa Fleur tegen wie heb je het nou weer???quote> Ah tegen mezelf!Codetaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Bol, mag ik dan jouw 20 sms-jes versturen? (je krijgt ze terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: fleurtjeDat slaat als een tang op een varken quote> Good heavens. varken, schaap, garnaal... ??? Dierentuin aan het opstarten Fleur..quote> :D Nog net niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Gitaar en zingen is ook moeilijk. Vooral als je een supersnelle riff speelt. Hoe James Hetfield (Metallica) 't voor elkaar krijgt om Battery (een supersnel nummer) te spelen én tegelijkertijd een totaal andere zanglijn te zingen, is mij nog steeds een raadsel. 'k krijg 't niet voor elkaar. En 'k heb echt jarenlang lopen oefenen. 't is óf die riff spelen óf zingen. Doe 'k beide, dan kan m'n brein dat niet aan. 'k ben niet multi-tasking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Doe ons dan even de sleutel tot decoderen toekomen Fleur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: akeleieen garnaal? Ik ben king size hoor Fleurie, nou ja queen size net zoiets quote> Nen gamba dan? Kreeftje? Moeilijk kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: GunnGitaar en zingen is ook moeilijk. quote> Dan had ze dat niet moeten doen Gunn. Had ze beter alleen gitaar kunnen spelen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik duik nog ff in mijn boek. Eurosong en ouw mannekwaaltjes zijn niet aan mij besteed. Wees voorzichtig Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Het IS dat ik hier nu op het forum ben... Krijgen we WEER alle liedjes... oh my god, komt er dan echt geen einde aan deze kwelling? en daar isze weeeeeeeeeeeeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Jaaa! nog een keer, nog een keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ohohoh Aak, ik heb Kees net zover dat het volume 1 tandje naar beneden is... staat voor mij nog steeds op krijsen... En ik krijg gewoon een derde kans... de hele hander wordt WEER herhaald, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 De boot van de Turkse zeebonk is echt geniaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Yvonne, Er zijn hele goede koptelefoons, ook voor mensen met gehoorproblemen. Mijn man hoeft nu de tv niet meer keihard te zetten om het te kunnen volgen. Ik regel de sterkte voor mij zelf! Goede uitvinding. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hihihihihihi... Kees is nu aan het overwegen of sommigen wel Live zingen... Heeft zijn twijfels bij o.a. Zweden... Tsjaaaa. we komen niet allemaal uit nederland natuurlijk.. Zegtie ook nog: 'naja.. wie ben ik'?? Tsssssssssss Hou ff op ja.. je bent Kees (die van die grijze borstharen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik kan niet zingen Hannah, maar ik weet dat jezelf begeleiden lastig is. Je bent toch meerstemmig bezig, dat is niet makkelijk. De Dokter was zeer tevreden. Er is een slecht cardiogram, maar het blijft hetzelfde, constant dus. De klep lekt en ook dat blijft hetzelde. De hartspier is verdikt en ook dat is hetzelfde. Maar... de bloeddruk is klasse. Mijn fietsen zéér goed. de hartslag en bloeddruk weer snel normaal. Saturatie klasse. Vijf jaar geleden rammelde ik aan alle kanten. Je zal het nog een tijdje met me moeten doen. En ook ik ben tevreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Zullen we een apart songfestivaldraadje starten? Ik regel het wel jongens.....Ha!!!(bij gebrek aan emoticons) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Fleurie, Die kelderzeug heeft wel indruk gemaakt hè! De pekelteef is nieuw voor me. Leuk om weer eens samen op het forum te zijn. Overigens was ik het eens met je posting over die huisarts gisteren. Je kunt de zaak van twee kanten bekijken en dat deed ik ook, al vond ik het helemaal niet leuk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 En we hoeven nog maar een kwartier te wachten op de uitslag geloof ik. Weet niet of ik het nog zo lang uithou. De spanning wordt wel erg groot nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Mijn Kees zit nog steeds op het dak... En het wordt donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: LytseYvonne,Er zijn hele goede koptelefoons, ook voor mensen met gehoorproblemen. Mijn man hoeft nu de tv niet meer keihard te zetten om het te kunnen volgen. Ik regel de sterkte voor mij zelf!Goede uitvinding. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!Lytse.quote> Klopt Lytse... maar dan kunnen de batterijen leeg geraken.. Kan heel simpel worden opgeladen.. maar hoe? Kan kapot gaan. En noem maar op... tssss drama. OOOOOOIT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Wat doet jouw Kees dan op het dak Gwen? En nee, we starten geen apart draadje voor het SF. Eerst een slingerdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 'k las laatst dat de Bijbelse Hettieten feit'lijk d'eerste Turken waren. Nooit eerder geweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 @ Gwen, Kom van dat dak af, ik vraag't niet meer.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hij is gevlucht om 21.00.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Sorry Aak.. ik moet nu echt even naar het toilet... zo jammer.. nu mis ik weer een stukje gigamuziek. En Kees blijft gewoon heel serieus.. heeft het nu over Dexy's Midnight Runners ... Oef.. begin me bijna schuldig te voelen... maar moet ook zoooo lachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden