Spring naar bijdragen

woensdag 30 mei 2012


Aanbevolen berichten

@rapilos: ik heb over het verhaal met mijn partner maar een aparte topic gemaakt onder thema's. Het is nogal een lang verhaal dat hier het gezellige gekwebbel zou storen ;-)

@lytse: zo voelt het inderdaad met zn momenten: rouwen

Naaktkatten: ik vraag me af wie dat heeft uitgevonden en waarom? Gelukkig zijn ze lief :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je, Lytse. 'k zal me met wat kalmerende mantras tot rust manen. 't zal allemaal goed gaan. Maar je begrijpt, de nervositeit is natuurlijk een trigger...

Dank je, Jen. 'k zal eens naar Sedival uitkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Asperges op Vlaamse wijze? Hoe gaat dat... krijg er opeens zin in en moet nog inkopen dus.....
quote>


Beetje late reactie, je zult al wel gegeten hebben....:D
Het is asperges met ham, ei en geklaarde boter, verse peterselie,
snufje nootmuskaat met daarbij gekookte krieltjes.
Supersimpel maar ozo lekker!:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Madelief, ik heb ze net op :) Ik had maar even op google gezocht en daar stonden verschillende recepten van "asperges op vlaamse wijze"

Nergens stond ham bij of krieltjes trouwens.

Wel ham gekocht trouwens, als backup haha, want dat ben ik gewend bij asperges, maarrrrr... ik heb het origineel gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha jongens en meisjes,

Nog niet bijgelezen.

Ik meld me ook nog even kort. Ging bovenverwachting goed vandaag. Ik pies me overigens wel suf van het water, thee, melk. Ook tomatensap is in ene favoriet. Als de trek of simpelweg de gewoonte opkomt, helpt mij enorm te denken aan de tijd van vóór mijn vele drinken; jaaaaren geleden. Toen ik me vrij voelde, overal naar toe ging en niet gevangen was in de alcohol en in angst(aanvallen). Het gevoel van die vrijheid en onbevangenheid vind ik zo heerlijk. Dat houd ik vast. Mocht ik het vergeten, help me dan herinneren.

Op naar dag 6...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor en Madelief,

Welterusten en vooral slaap lekker.

Ik hou ook erg van asperges. Mijn moeder woonde in Eindhoven en daar ging ik ze heerlijk vers op de markt halen. De kromme en ongesorteerde asperges kostten haast niets. Hier zijn ze ouder en duurder.

Ik heb ook een paar dagen niets van EmmaRoos gehoord. Morgen zal ik eens polshoogte nemen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...