Gunn Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Originally posted by: albertinaGunn,ik vraag mij af wat maakt dat jezo ernorm nerveus bent over hetbezoek van je oom.quote> De goede man heeft mij al eens gewaarschuwd voor de gevaren van drinken in 2005. Hoe z'n broer (m'n vader!) er mede aan onderdoor is gegaan! 't zit in de familie. Als 'ie hier is, ben 'k net een maandje droog. 'k heb nog niets bewezen. Tel daarbij op dat 't inmiddels zichtbaar is dat 'k een kleine tien jaar excessief heb gedronken... Hij zal 't aan me zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Bor, welk liedje bedoel je? Wat vervelend dat je een zo n lastige dag had. Hoop dat het morgen beter gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Pfffff. telefoontje gekregen... en dat duurde nogal. Jammer de bammer, vrije tijd weer voorbij... bedtijd hier. Frummers, trusten allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Truste Yvon en alle anderen. Ik ga ook slapen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Truste Fleurtje, truste Yvonne, truste Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Mijn lastige dag zit er ook weer op. Gunn, ook als je oom ziet dat je in het verleden excessief gedronken hebt, zal hij heel blij zijn dat je dan al een maand droog staat! Je mag trots op jezelf zijn joh. Ik ga nu ook slapen en heb het hoera weer droog gehouden. Allemaal een goede nacht toegewenst en morgen gaan we er weer voor, met goede moed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Gunn, aan de éne kant heel begrijpelijk maar aan de andere kant, je hebt aan niemand iets te bewijzen alleen aan jezelf. Je bent eerlijk en dat is goed, en een maand is dan mooi al een maand. Probeer er niet zo tegenop te zien en er een beetje van te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Slaapwel iedereen, ik ga dromen van kalle katten met asperges :-) En van een geslaagde dag 4....zzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Gunn je oom gaat een knokker zien een die de lijn van alcohol heeft doorgeknipt en hard bezig is een ander mens te worden, een nog betere:heart: Ik hoop oprecht dat hij trots zal zijn op je en jij op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Mijn dag zit er ook op, laat ik zeggen dat ik doodmoe ben dus ik ga mijn bed opzoeken. Ik wens iedereen mooie dromen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Nog heel even speciaal voor Gun opnieuw ingelogd... Truste Gun, maak je niet zo druk over jouw oom.... laat zien wie je NU bent... gaat goed komen hoor. En nu weer wegwezen hier. alle ander programma's heb ik intussen afgelogd... nu adb nog opzouten von... bedtijd voor kleine meisjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Nog even voor Gunn, ik ben blij dat ik het je gevraagd heb, zeker gezien de reacties van je mede forummers. En nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 slaap lekker Heintje Tina en alle nog lezers welterusten ook:lips: tijd voor een boekje in mijn bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Dank voor de fijne woorden. Ook 'k ga slapen. Truste, lieve mensen. Bibitor Recuperare, signing off. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2012 Goedennacht! Nog niet bijgelezen, Jopie van harte gefeliciteerd heeft iemand hier ervaring met RET therapie, sprak vanavond iemand die een 5 maands programma heeft doorlopen om af te kicken, en die kreeg daar o.a RET, heb even wat papieren gezien, mooi hoor als je zo de gelegenheid hebt om met jezelf aan de slag te gaan, slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Goedenmorgen allemaal, kom me ook ff afmelden voor deze dag Dat word nu dus dag 5;) Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 @Endoftheroad: ik ga mee in dag 5. Fijn zo een 24 uren ploeg: ik ploeter door de dag en jij door de nacht. Zo houden we het prima vol! Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden