Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ga terug slapen Jaap, ik wil nog ongehinderd mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ik kan het uitleggen... Ik ben nog bezig met de vergunning en de materialen zijn besteld, maar worden maar niet geleverd. Dus even geduld nog. Oh, ja en ik zou nog een extra sleutel krijgen voor de lood- gieter. Die wil altijd namelijk om half 7 beginnen, een half uur eerder dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ik ben al bijna weg Jen, dan mag je los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Een vergunning voor mijn douche? Nou ik stink uren in de wind dus de buren zijn voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Oh, ja ik had nog geen goedemorgen gezegd. Goedemorgen. Hier is het trouwens nog steeds mooi weer, iets wateriger dat zonnetje, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 zo, dit wordt dag 3. mij reeds bekend uit het falen van de vorige maanden, de eerste moeilijkste dag. het fysieke is al wat beter. het was een tweede woeilige zweterige nacht op rij. straks na mijn werk ga ik wellicht wederom het gevoel krijgen: ach, zo erg is he toch allemaal niet en roept de verleiding mij.....ik ben gewaarschuwd! bovendien ga ik vandaag terug werken na een lang weekend en daar op mijn werk zit een behoorlijke stressfactor die mij dikwijls triggerd, namelijk een zenuwzieke collega. ik zie vele mensen graag, hem ook, maar hij is een zenuwuil die de hele dag voor mijn neus zit te enerveren. ik heb na drie jaar nog steeds geen oplossing gevonden om dit de baas te kunnen en een drankje is dan meestal een goed excuus om te ontspannen. maar dag 3 zal van mij zijn! ik ben niet alleen. en ik weet dat ik hier goede raad ga krijgen. fijne dag, lieven mensen ik baad in schoonheid, zuiverheid en licht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedemorgen Jaap :rose::rose: kijk, ik word altijd meteen vrolijk als ik jou zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Nou vooruit dan maar ... ook goedemorgen Jaap. Sleutel heb je twee maanden geleden al gekregen.. HIhi... luitjes, ik ben bang dat ik moet gaan afsluiten hier. Tis hier een heel stuk kouder.. ik ren nog even naar boven om een vest te halen. En dan richting werk. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. En ik zal dubbel duimen voor Suiker dat hij zijn huisje krijgt. En ik ben in gedachten bij Aakie, die ook een klus te klaren heeft vandaag. Nou, later dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lavendel, succes vandaag je zegt het zelf al...een goed excuus dus laat het vandaag dan geen excuus worden om de eerste te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Volgens mij las ik dat Coco gisteren 3 maanden droog stond alsnog een bosje :present: voor jou Gabs, jij ook stilletjes op de draad je 5 maanden voorbij maar ik had het gelezen op het refudraadje hoor ook voor jou nog even hier een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 lavendel, wat een mooie naam. Ik geloof dat je met je gedachte "dag 3 zal van mij zijn" al helemaal op het goede spoor zit. Kan ik jou raad geven wat ontspannen betreft? Ik weet het niet. Ooit mindfulness uitgeprobeerd? Dat helpt mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Oh, Jen, ik zie dat je echt op een aannemer wacht, nou dat verbaast me niets, aannemers zijn de grootste horken die er zijn, naast tweede hands autoverkopers en aandelenhandelaren. Er zouden gewoon wat meer vrouwen in die sectoren moeten gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Hahaha die Jaap, klinkt mij héél bekend in de oren. Al die sleutels in omloop, ik heb zelf nog één setje en er rouleren en drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Werk ze Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ha, goei idee Jaap. Ik aannemer en vriendje doet het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 He Lavendel, welkom. Zet hem op. Dat gaat je lukken. En een ding weet ik zeker, als jij gaat drinken verandert je collega niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ja, de vrouwen moeten dan de planning en klantencontact doen. Die kunnen dat nou eenmaal beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lavendel, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Over het algemeen dan he, er zijn uitzonderingen, zoals ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 welkom lavendel ben dol op lavendel..in me tuin..in de wasverzachter..overal zo ben weer fris en fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Zolang ik maar niet moet werken. Dan doe ik alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: JenZolang ik maar niet moet werken. Dan doe ik alles.quote> alles?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Dat is ook werken. Helaas je valt af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Joehoe goeiemorgen allemaal. Mijn vissen zijn aan het paaien, als jullie willen kijken moet je wel heeeeeeel rustig doen hoor. Het is prachtig om te zien. Hoe de natuur z'n werk doet. Had gisterenavond wat graspollen in het water gedaan en kijk eens aan. Ze zijn hard aan het werken. Mooi mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Oh jee, weet je wel wat daar van komt Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden