Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Dank u. Ben ook weleens een beetje boos, maar nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Maar rae, ik heb gelezen dat het erg slecht is voor je ogen om er zonder (3D?)bril naar te kijken. Het is waarschijnlijk zo bewolkt dat je toch niets ziet, maar evengoed gewaarschuwd dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 lekker hoor, bloemkool met een ouderwets maizenapapje en hééél veel nootmuskaat. Als kind wilde ik dat altijd eten als ik bij mijn oma was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Rae, fijn dat je er weer bent, echt. Aakie, gewoon even een knuf voor jou, denken/niet denken... .. ff rustig tot tien tellen af en toe. Jezelf de kans en/of gelegenheid geven om 'rustig' te zijn. Zullen we gewoon even buiten een peukie roken? Uhm, jij rookt het peukie, en ik hap even wat buitenlucht? Doe ik op mijn werk ook wel tegenwoordig ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 met lekkere prakaardappelen en jus hééérlijk juist ik had het in geen jaren meer zo gegeten (enne wel 3 gehaktballen met knoflook en verse koriander erbij:o) ik heb je verjaardag gewoon meegevierd AR op good old times:heart: (ik moest wel even aan La Paay denken met haar toy-boys) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Dat is bij een zonsverduistering geloof ik, jane. Wanneer was de laatste ook weer? Toen stond ik op de Grote Markt van Brussel met zo'n stom gratis brilletje te kijken tussen een massa mensen. Heerlijk was dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Aak tijd voor de martelmat wanneer ben jij jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 nee echt jen het ging om venus voor de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 hebben we het over venus verschijnt onze Prima daar aan de horizon hoi hoi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Akelei, gewoon maar laten komen en gaan, die gedachten. Verzetten heeft bij mij meestal geen zin. Go with the flow.... Soms is het even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Priem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: jane4Maar rae, ik heb gelezen dat het erg slecht is voor je ogenom er zonder (3D?)bril naar te kijken. Het is waarschijnlijkzo bewolkt dat je toch niets ziet, maar evengoed gewaarschuwd dus!quote> Nooit rechtstreeks in de zon kijken inderdaad Jane, tenzij met een gecertifieerd eclipsbrilletje. Eén of twee eurotjes of zo. 3D-brilletje werkt absoluut niet. De live-beelden van de NASA zullen daarentegen wel met dure filters gefilmd worden. Anders transformeren hun cameraatjes evengoed in een oogwenk in gesmolten plastic. In Hawaii is er momenteel geen bewolking. Morgenvroeg ga ik naar de sterrenwacht om het te bekijken met de telescoop en wederom, duur apparatuur daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Awel pollekes... ik ga de luikjes sluiten hier. Denk niet dat ik het Venus gebeuren zal volgen. Hooguit het uitlopertje morgenvroeg aanschouwen. Ik wens jullie nog een genoeglijke voortzetting toe. Was even gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Jane en Tien, Alerte lieverds..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 die is niet slecht akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 hoe gaat het met je Prima? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: akeleiik heb een onderschrift yeahquote> Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 ik zie geen webcam werken wel wat flitsen als ik op knopjes druk maar zo simpel is het vast niet wie gaat er kijken op die site zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ikke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Nou... nee, ik laat die site voor de echte liefhebbers Jane. Ik ga mijn bedje opzoeken. En nogmaals een heel goedenavond voor allen. En ook nogmaals een goede nacht voor allen. En nu weer gewoon echt wegwezen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Von, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Brr.. meer zon en minder amerikanen graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Afin, stream is in elk geval begonnen op http://venustransit.nasa.gov/w...edge/index_ustream.php . Ik ga daar een beetje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: RaeBrr.. meer zon en minder amerikanen graag quote> Ja, alleen maar gebabbel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ola! Ben weer wakker..... Na een greasy pizza van Domino's m'n bed opgezocht en nu blij dat ik het niet te gek heb gemaakt.. Rae! Vroeg me al af hoe het met je ging... Cool om te lezen dat het buiten de detox goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden