Soothe Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Oké Rickert. Houd het beschaafd. Veel water tussendoor en morgen op de rem. Groet. Zekers, een stuk roest. Een Gremlin, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 @Akelei, helemaal juist je berichtje hoor Ik heb ook wel duidelijk ergens geschreven dat ik weet dat jullie niet spotten. Voor mij is het onwenning om in de "spotlights" een biecht te doen. Zo voelt dat althans voor mij. En ik hoor in mijn hoofd dan allemaal spottende stemmetjes, waarvan ik besef dat die uit mezelf, mijn verleden komen. Lekker warm hoor die mooie woorden van jou! Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: RickertHoi Soothe... Vandaag nog wel, morgen niet meer.... Het helpt me voor geen meter! Echt niet... en al heb ik dat inzicht inmiddels al een jaar, het blijft een stuk roest dat lastig weg te krijgen is en af en toe de kop op steekt.quote> Misschien dan nu tijd om te bedenken waar je nu zou staan wanneer je dat jaar helemaal niet gedronken zou hebben? Had je dan die smoes ook nodig gehad? Hoeveel ben je in dat jaar nu helemaal opgeschoten?Wel af en toe drinken in het weekend met vrienden? Ik vrees dat dit 'm niet gaat worden Rickert. Klinkt hard, maar ik spreek helaas uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Hoi Rickert, allereerst ik ben er stil van... gecondoleerd met het verlies van je neefje je schrijft dat je neefje afgelopen weekend is overleden ik ga ervan uit dat het kleine mannetje nog niet is begraven en/of gecremeerd dus voor de familie nog veel te regelen en te bellen misschien jij drinkt nu je verdriet weg, heel begrijpelijk en zoals je zelf al zei, morgen komt het erger op je af misschien is het wijs om toch zo te stoppen? stel dat je nodig bent als je broer en/of zus belt wil je er dan niet nuchter vandaag voor ze zijn? wellicht een idee om even een paar uurtjes je bed in te gaan? straks nuchter op en dan de eerste laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 soms zijn er van die herkenbare momenten waarbij je denkt...ach nog eentje toe kan ook nog wel maar waar is het end?? afscheid nemen van de drank kun je beter niet uitstellen mijn inziens eens moet je die knoop doorhakken maar als je al gedronken hebt is het al bijna onmogelijk, voor mij dan je kunt hooguit misschien de schade nog enigszins beperken door een deel/restant al weg te gooien (want die drink je dan al niet meer) en wat Soothe zei, heel veel water tussendoor drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 slapen, eten en dan terug komen kan ook Rickert en dan samen hier de avond nuchter door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik ga ook slapen.... Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Denk dat je een wijs besluit nu neemt Rickert ik hoop dat je je straks weer komt melden zodat wij je verder zonder drank door de avond kunnen slepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Borreknor :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 wonderlijk hoe andersman verdriet en kreet om hulp ook mezelf kan helpen klinkt heel onaardig nu ik dit typ maar zo bedoel ik het zeker niet ik zat vlak voordat ik las nog even buiten, aan de koffie hoorde de buurman zijn lege krat met flesjes vullen kreeg ik me daar toch ineens een zin in een wijntje gezellig zo buiten met een glaasje dacht ik even genieten van mijn tuintje en net opgehangen dingen eerlijk gezegd overviel het me wel enorm zat natuurlijk refusal te overdenken en alsof het zo heeft moeten zijn zat ik hier opeens niet meer aan mezelf gedacht want ik las Rickert wat is mijn trek daar nu bij!! en nu...nergens meer last van en daar ben ik erg blij om en nu...eindelijk eens stofzuigen ben er al bijna 6 keer over gestruikeld vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 wou het even kwijt ben ik nu helemaal van mijn 'trek' af latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Prima Bor, dan voel ik me al wat minder verveeld dat ik gestruikeld ben, als jij daar iets van leert. Ik voelde me ook slecht naar jullie toe, die zoveel moeite deden om me te ondersteunen. Maar tja, op sommige momenten moet men er alleen door, hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Lavendel iedereen weet dat ondankst de goeie waarschuwingen die we krijgen we, als het in ons bolletje zit, maar een ding willen, zuipen tot we laveloos zijn. Dat heet verslaving. maar ook iedereen weet dat je sterker kunt worden. Nee kunnen zeggen tegen de alc. Bij mij was het een kwestie van afscheid durven nemen van een zogenaamde vriend. Ik heb het gevoel dat ik hem niet meer nodig heb. Ik kan het nu alleen en ben niet meer van de alc. zo erg afhankelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 je bent een mooi voorbeeld Bolletje het is altijd goed om te horen/lezen dat het mogelijk is ik geloof er echt in de nasleep van gisteren weegt wel wat ik kan mijn voornemens nog niet opnieuw zo helder en sterk zien als daarvoor maar ik blijf wel droog vandaag! ik heb nog geen naam gevonden voor mijn spirit uit de fles kent er iemand een enge oude ierse of keltische demonische naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Bon, ik ga naar mijn wekelijkse groep: energetisch lichaamswerk. Tot vorige week stapte ik na de les de nachtwinkel binnen. Ik ga dat vandaag niet doen voor de tweede dinsdag op rij. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedenavond allemaal, Allereerst AR: van harte gefeliciteerd! Ik wens je een goed en droog jaar met je Wil; En nogmaals bedankt voor alle keren dat je me op het dagpact hebt gezet. Jaap, ik wens je een fijne vakantie. De Ardennen zijn mooi, ik ben er ook vaak geweest. Nu eerst even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Goedenavond luitjes, allereerst Rickert, mijn oprechte medeleven. Verder heb ik niet veel bijzonders, behalve dan dat het een dag met een gaatje was. Wat mis kon gaan ging mis, zowel op het werk als wat privé zaken. Ook dat soort dagen horen erbij en ik merk dat het mij héél veel negatieve energie kost. Maar de dag is wat dat betreft voorbij, er staat een pannetje risotto op mij te wachten en ik ga mijn best toen de stress de stress te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Fijn dat Rickert naar bed is gegaan. Hopelijk lukt het hem om de rest van de avond en morgen de eerste te laten staan. Lavendel: jammer dat je gestruikeld bent, maar je bent meteen weer opgestaan. Ga ervoor hoor! De nachtwinkel snel voorbij en dan kom je weer even hier hangen. Albertina: de dag is bijna om en morgen gaat het vást beter! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v...jrcEHs&feature=related schattige kuiltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeKwam effe naar Rae kijken maar volgens mij staat diene ergens anders wortel te schieten quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Rae, Misschien heb ik het gemist, maar het laatste wat ik wist was, dat je naar huis was gegaan na een rot ervaring in de detox. Ben je teruggegaan of zit je nu thuis? Hoe gaat het nu met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Nog een kleine aanvulling op daarstraks. Met mezelf te benoemen als adb-er en niet als stopper denk ik het idee te creëren dat ik ondoordacht met drank omga of me regelmatig waag aan drank. Dat is niet zo. Voor het geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Originally posted by: Rae Originally posted by: fleurtjeKwam effe naar Rae kijken maar volgens mij staat diene ergens anders wortel te schieten quote> quote> Datte is ni grappig hé kwistenbiebel Hoe hangt ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2012 Hallo Fleurie, Ik kan me herinneren dat we het hier al eens over gehad hebben. Je doet het fantastisch en het maakt voor mij niet uit hóe je het doet! Hoe ging het springen op het toilet? Heb je inmiddels wc-papier? Was je op tijd terug voor je baas uit de vergadering was? Aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden