Frodo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 @Made, Dank u voor die bloemen … zou de paus zeggen. Jij gaat anders ook heel goed. En weet je, jij was een voorbeeld voor mij omdat ik in die periode (januari/februari) op de dagdraad begon mee te lezen. En ik heb heel jouw (stop)verhaal op de voet gevolgd, met veel bewondering en respect. En met de gedachte, als die (jij dus) dat kan dan kan ik dat ook want zij is er erger aan toe dan ik (sorry Made maar die indruk had ik toen van jouw toestand). Ondertussen ben jij voorbij de 3 maanden, ongelooflijk toch? Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Das mooi Lavendel. Gewoon van het leven genieten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: YvonneIk krijg beelden door van iemand die op de 'hoge' staat en nog niet echt durft te springen.. quote> Nou als er water in zit kan het niet zo veel kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 purper lavendeltje, Ik dacht eerst ook dat Jen een jongen was. Om één of andere duistere reden denken wij zuiderlingen dat Jen een jongensnaam is maar dat is absoluut niet waar. Van Igor zou je dat nog kunnen denken ... (maar zij is ook een meisken). Conclusie, de mannen zijn hier vrij dun bezaaid. Hoe zou dat komen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Jen, veel succes gewenst morgen. Zoals ik je heb gelezen heb je je goed voorbereid. Met een flinke boost zelfvertrouwen moet het je zeker gaan lukken. Frodo, een maand op het droge pad, dat verdient een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Lytse, superfijne vakantie gewenst!! Lukt je zeker om droog te blijven Al bij al gewoon genieten zenne Mijne lavendel is gestorven denk ik. Ik ga er altijd vanuit dat er genoeg water uit de lucht valt maar dat is dus niet. Hemelwater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Aardappelje, ik heb er nooit bij stil gestaan wat ik als vervanging zou moeten nemen sinds ik niet meer drink. Het is bij mij gewoon een koffie zo nu en dan een sapje of gewoon een glas water. Dus ik herken mezelf daar niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goe hard zetten Willeke Schudden met die kiekebillekes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Uhmm... en na spud kwamen tina en fleur binnenrollen. Ook voor jullie een fijne voortzetting natuurlijk, En ja Fleur... het hemelwater is vaak niet genoeg voor de plantjes die in de tuin staan... loopt langs de bladen onbenut de aarde in , domme planten dus. Love you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Maak je niet te druk Vonneke Je weet wel... It is de moeite niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Wie het juist raadt krijgt een ijsje :D Hey die Hannah..al beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Ach zo krijg je nog eens een pb'tje...Laatst de reacties verwijderd, scheelt de helft van mijn postvak.quote> :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Het is chronisch vlgs mij Fleur.pfff.Maar wel veel van de zolder op straat gemieterd vandaag.Gof vuil kwam bij een ander.Ruimt mooi op zo.quote> Kijk!Waarom kom ik nou nooit op zulk slim idee Je niet laten kisten zenne!Ik moet er weer ff vandoor. Dochter moet dringend op de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Yvonne, 't is gemakkelijk gezegd maar trek het je niet aan... Dit is zo een van de dingen die je niet kan veranderen in the serenity prayer, aanvaarden dus. Dank je, Albertina. Ik barst alleen wel niet van het zelfvertrouwen... Dranken moeten bij mij ijskoud zijn, tenzij de warme dan natuurlijk. Mijn koelkast is dus altijd te klein, of ik nu alcohol drink of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Nou, eerlijk gezegd zakt mijn broek er wel van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Even de quote weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 hahahaha, ik ook. #schaterlach# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Wat schrijf ik nu? Tactus ipv Tactive...(rijmt op cactus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Had je dan interesse Bol? De HA uit beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik ben eigenlijk van beroep een nymphomane Tinus, maar zit nu in de W.A.O. Wettelijk alcohol ongeschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 OMG ... montvoirt wordt niet eens gevonden door google. Correctie lui. Het betreft Montfort.. in limburg. En met nanme de Wilheminastraat. En er zijn daken weggewaaid. Hoop niet dat dat nou net de daken waren waar die mensen op stonden om te kijken of er schade was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden