Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 juni 2012


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Raap je snel weer samen Rae!

Goh, eventjes rusten is vier uur diepe slaap geworden... Nou ja, 'k had ook geen oog dicht gedaan vannacht, dus het zal nodig geweest zijn. Vreemd hoor dat ik zo nerveus ben, in mijn jonge jaren had ik dat niet zo erg. En ik die dacht dat je rustiger werd met het ouder worden... Of het is wellicht de onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen om op "latere" leeftijd nog te studeren. Soms voel ik me een behoorlijke mislukkeling. Al mijn ex-collega's hebben al lang carrière gemaakt, en ik... pff.

Wat zijn pammetjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jennetje, moet je weten, in vele landen is het meer als normaal om op latere leeftijd opnieuw te gaan studeren en andere wendingen te nemen in je "carriere"

effe leren denken buiten het gewone stramien, niet?

het is toch fijn dat al die mogelijkheden bestaan

trouwens, je leeftijdgenoten benijden jou misschien wel? mss willen die ook wel eens iets anders

jij durft andere wegen in te slaan dan de gebruikelijke, beschouw het als het avontuur van een ontdekkingsreiziger

en verder : felicitaties voor je inspanning!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je het nodig he Jen... Je denkt dat je je examen goed gemaakt hebt, las ik? Super!

Pammetjes zijn diazepam (valium), lorazepam (temesta), oxazepam (seresta) etc etc. Zijn benzoo's, kalmeringmiddelen dus. Worden wel gebruikt om eerste dagen detox op te vangen bij alcohol afkick.

Hier wordt het wel over een kam geschoren met anti depressiva. Viel me eerder op. Groot verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, dan heb ik vanmorgen ook een pammetje genomen. Nu ja, uitzonderlijk voor een examen mag dat he?

Lief van je lavendel. Maar ach, ik heb al zoveel tijd verspild met langdurige ziektes (depressie en zo), dat kan ik niet meer bijbenen. Weet je, niet alleen mijn ex-collega's maar ook de rest van mijn familie is "geslaagd" in het leven. Soms is dat best wel beschamend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae had je niet even hier kunnen komen. Jammer hoor.

Zo ik heb lekker gegeten en ga zo onderuit. die codeïne tabletten knallen er in zeg.

Verder heb ik een waarschuwing gehad van Tactive omdat ik gisteren een berichtje had getypt met iets over kwasten. Snap niet dat tactive niet ziet dat dat gewoon een grapje was meer niet. Jammer hoor dat ze dat niet zien daar. Baal er enorm van, want ik zal altijd proberen om positief te zijn hier.

****

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi.... goedenavond luitjes...

dacht ik nog wel bijzonder te zijn: heb een officiele waarschuwing dat ik de volgende keer een ban krijg.... maar blijk gewoon in het rijtje te vallen... :P

Je ziet Lenie, je kan nou wel schrijven dat je dubbel hebt gelegen gisteravond.. maar voor je het weet zitten jullie een poos zonder koffiejuf 's morgens.

Denk trouwens dat met het badwater het kind weggegooid wordt.

Afijn, ik zal me netjes gaan gedragen in het vervolg.

Maar kan me inderdaad vinden in eerdere berichten over klein kind etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jen, ik begrijp je best. Maar kijk toch maar is naar jezelf en de anderen op een andere manier, buiten het klassieke maatschappelijke. Vind je niet dat je zelf zoveel meer eigen kennis en meerwaarde/diepgang van het doorsnee leven hebt mogen ontdekken?

Ik vind voor mezelf dat dat althans een kwalitatieve meerwaarde is. Ik denk dat door onze "ziekte" we de kans krijgen om het leven op een andere manier te bekijken. Meer bewust , meer doordacht....niet?

Bon, ik ga naar de zee, zal er over kijken en ze de groeten doen van jou én ik breng een schelp mee én ik zal ze jou op de een of andere manier bezorgen, al is het met een foto!

Jééé, ik ga op zoek naar een Jenschelpje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HA!!..gelijk heb je hoor Bol... hoe oud zullen ze zijn hier??...

vast niet zo oud ( en nee dat is niet lullig bedoeld;) ) als jij...zullen ze jou de les lezen??

tsssss....

oke over tot de orde van de dag...ik heb net een rondje hondje gedaan.

ik dacht lekker langs de dijk :huh:

ik waaide bedat m'n jas uit.... mensen wat een woei is er opgekomen zeg?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan nu heeeeeel wat anders: Rae.... raap jezelf weer bij elkaar man.

De vorige keer gaf je de schuld aan een persoon uit de therapie die jou onaardig benaderd had...je hebt me aardig wat tijd gekost toen, je was echt compleet van de leg ... geeft niet, deed het met liefde, maar.......

Wat is het deze keer?

Nokken Rae, je verdient beter... maar dat is al vaker tegen je gezegd.

Nokken, als je nog rommel hebt... doorspoelen.

Kom op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb je gelijk, lavendel. Mijn lief heeft overigens ook een ziektegeschiedenis, dus wij kunnen heel goed met elkaar praten. Het heeft zo moeten zijn? Alleszins, ik zal het ermee moeten stellen.

Een Jenschelp :D Hoe lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie, ik gun jou je lol hoor, kan er zelf ook nog hartelijk om lachen....

Jen... heerlijk dat het goed is gegaan, lekker weekend nu toch he?

Lavendel.... genieten van de zee.... zal mooi zijn met deze storm lijkt me.

En dan lekker aan de warme choco of als het niet koud is... fris... gaat lukken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Maar kan me inderdaad vinden in eerdere berichten over klein kind etc
quote>


Precies vonnie, ik heb ook het gevoel dat ik gestraft word als een klein kind, en in de hoek moet gaan staan, en als ik niet luister, word ik afgeranseld met een liniaal.:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Vonne,

Er is op z'n minst 1 detailtje dat je allicht verkeerd opgevat hebt. Ik heb nooit aan iemand de schuld gegeven dat ik drink. Zal ik ook nooit doen; zit niet in me. In die zin ga ik al een eind op weg met de AA: ik ben degene die het glas tot mijn mond brengt. Als ik praat over aanleidingen dan gaat het over de omgeving waarin mijn verslaving vlot gedijt.

Spijt me, ik herinner me weinig over die avond. Wat ik me herinner was begrip, waarvoor dank.

Groetjes,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel,

een heel fijn weekend aan zee toegewenst!

Geniet ervan! Het is nu wel rumoerig op zee.

Zelf word ik er ook onrustig van.

Ik woon ook aan het water en heb hele hoge bomen in mijn tuin.

Het is de hele dag al een herrie van jewelste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...