Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 juni 2012


Jen

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Madelief
Originally posted by: bolletje
Auw Auwjauwwauw $%^&*#$#% en nog meer. Heb Olle op m'n schouder klautert ie naar beneden en gaat op mijn borst aan m'n knopies zitten knauwen, schiet ie eraf zeg. Hap deed ie en daar zat nou net een velletje van mij tussen. Ik zei nog tegen hem, kijk je wel ff uit met moeders vlees ja, maar toen was het al gebeurd.:angry:quote>


Whoehahaha!!!
Oh Bol ik las iets totaal anders!
Pas de 2e keer las ik "knopies"
Zit hier te gieren van de lach!:D:D:Dquote>


hihihihi.. moet eerlijk zeggen dat ik ook heel iets anders voor me zag..
Kan Bol het nog moeilijk mee krijgen :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Yvonne
Noem het zoals je wilt Rae.
Geef er een mooie naam, draai of wending aan.
Het komt er op neer dat je gaat drinken op zeker moment.
Dat je meer drinkt dan dat jij zelf acceptabel vindt.
Blijft de vraag van Bol staan: wat ga je daar aan doen?
quote>

Geen goesting om er draaien of mooie wendingen aan te geven. Ik schrijf hoe ik denk. Omdat mijn emotieregulatieprobleem zo'n grote rol speelt in herval heeft het absoluut geen zin om te schrijven op het forum als ik in een risicozone verzeild geraak zoals vandaag. De vraag van Bol is welkom maar het antwoord daarop is te complex op dit moment en zelfs ongewenst op dit forum.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Auw Auwjauwwauw $%^&*#$#% en nog meer. Heb Olle op m'n schouder klautert ie naar beneden en gaat op mijn borst aan m'n knopies zitten knauwen, schiet ie eraf zeg. Hap deed ie en daar zat nou net een velletje van mij tussen. Ik zei nog tegen hem, kijk je wel ff uit met moeders vlees ja, maar toen was het al gebeurd.:angry:quote>



doe je express he??
leedvermaak!!!...hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Maar hoe moet ik dat dan weten Yvonne? Hebben ze ergens iets gezegd dan? Ik vond het juist zo grappig allemaal. Maar ik zal erover ophouden anders krijg ik natuurlijk hommeles met de mensen die dit forum gemaakt hebben.quote>

Johan... dat wordt hier niet vermeld door Tactive.
Een kwestie van privacy bescherming van de betrokken forummers.
En ja.. ik denk dat meerderen gewoon op een onschuldige manier plezier hebben gehad.
Maar we houden er inderdaad over op he? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje

Rae:heart: het gebeurd hier vaker dat mensen die gestopt zijn met drinken, op een gegeven moment om niets kunnen huilen. Vrouwen kunnen dat wat makkelijker.
Heb jij het gevoel dat je eigenlijk wilt huilen dan? Dat er verdriet zit of zo?
Dat het ineens zo maar weer om kan slaan?
Kijk er is natuurlijk nooit geen reden om te gaan drinken, maar ikzelf vond er altijd wel een. Zelf zou het al een rede zijn om te gaan drinken omdat er geen rede was.
maar wat zou er gebeuren met je als je nu niet had gaan drinken? Zouden er dan bepaalde gevoelens naar boven zijn gekomen?quote>

Bollie, je gaat effie teveel mee in het idee van Vonne dat ik redenen zoek om te drinken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wahahahaha, nou ziet de Bol het zelf ook. Nee hoor de knopies van mijn blouse.:) Daar zit ie altijd aan te knabbelen en daar kan ie flink zijn snavel in zetten. maar hij heeft wel vaker een velletje te pakken hoor als hij b.v. op mijn arm zit. Hij weet niet dat er een blote arm in de mouw zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Originally posted by: Madelief
Originally posted by: bolletje
Auw Auwjauwwauw $%^&*#$#% en nog meer. Heb Olle op m'n schouder klautert ie naar beneden en gaat op mijn borst aan m'n knopies zitten knauwen, schiet ie eraf zeg. Hap deed ie en daar zat nou net een velletje van mij tussen. Ik zei nog tegen hem, kijk je wel ff uit met moeders vlees ja, maar toen was het al gebeurd.:angry:quote>


Whoehahaha!!!
Oh Bol ik las iets totaal anders!
Pas de 2e keer las ik "knopies"
Zit hier te gieren van de lach!:D:D:Dquote>


hihihihi.. moet eerlijk zeggen dat ik ook heel iets anders voor me zag..
Kan Bol het nog moeilijk mee krijgen :Dquote>





oohhh...ik ook!!
waar het hoofd vol van is he? :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rae maar het is ook mijn idee hoor. Wat ik zelf heel vaak had was, dat ik me gewoon lekker voelde, muziekje aan drankje erbij waardoor ik toch in een andere sfeer kwam.

Voor mijn gevoel drink je altijd om een rede. Niet omdat het nu zo lekker blijft bij b.v. het tiende glas. je wilt iets bereiken met alc.

Soms zeggen mensen wel eens, ja maar ik vind alc. zo lekker, daarom drink ik te veel. Ja me zolen zeg. als je flink in de olie bent proef je het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
En hier zijn we weer, lekker droog. Fleurtje alweer een ban ???????
Wat is dat nu toch seg hier de laatste tijd. Wat is er nu weer gebeurd ??

Goedenavond frummers, vanuit de haven :Dquote>



***
dit ga je serieus niet menen!!!!!

Takkies!!!:angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...