Jen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Welkom ZZR. Ook nog laat wakker? Johan, ik ben altijd, bijna altijd dan, laat op. Een nachtmens zeg maar. Jij niet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 ik eigenlijk ook niet:D dus slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ook al slapeloos jane? 't Is hier best redelijk druk, zo laat op de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hallo nachtbrakers, Nog even dag komen zeggen en dan boeken toe. Heel de dag heerlijk gaan fietsen wel heel veel wind maar hier gelukkig geen regen. Niet veel bijgelezen, niet veel aan het forum gedacht, en vandaag eigenlijk ook niet veel aan alco gedacht. En met deze positieve afsluiter wens ik jullie nog een heel fijne nachtrust. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Misschien heb je gewoon genoeg geslapen, en kan je leuke dingen gaan doen nu. Slapen is toch maar tijdverspilling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Het telefoonboek? Bestaat dat eigenlijk nog? Je mag ook mijn cursus lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden