Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hasta manana Gwen (weet de alt toets ff niet voor het friemeltje boven de n). Hartstikke leuk wat je daar doet en laat af en toe wat horen. Vind het helemaal super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Johan, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar weet je ook of ze alleenstaand is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Johan, hallohoo. Johan zit verliefd naar de foto te staren en danst door de kamer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Daar zit wat in Johan. Ik hoop echt dat je verder met haar in contact komt en dat het wat wordt. Zou hartstikke leuk zijn. En geeft alle reden om ADB te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 F5 F5 F5 Zo te merken liggen vele frummers al op 1 oor. Dat ga ik ook doen. Sweet dreams allemaal en speciaal voor Johan:D Morgen meld ik me weer aan voor het dagpact. Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja, ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik ook. Dag Manchete en Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Welkom trouwens Manchete. Nieuw van vandaag zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Jij bent ook een nachtbraker he Dylan? Stoort het je? (mij soms wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Het is nogal moeilijk te combineren met het werk, het is onpraktisch. De maatschappij houdt geen rekening met nachtmensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Precies Jen, vandaar dat ik vandaag maar eens vroeg verdwijn. Veel te doen morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Succes morgen Dylan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Welterusten voor straks beide. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hey jane, jij ook wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Is het nu helemaal afgelopen voor Nederland? Sorry, ken niks van voetbal. Hoewel het soms amusant kan zijn. Maar alleen als België speelt, anders kijk ik niet. Chauvinistisch he? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Eigenlijk gaat het om geld, of ben ik nu naïef? Maar goed, het mooie is dat er geld verdiend kan worden omwille van het feit dat vele mensen er graag naar kijken omwille van het spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Ach welnee, geld is leuk om te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Als je geen cognac drinkt, dan spaar je veel geld uit. Zei ze, terwijl ze een dure bastos opstak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Gitanes, dat doet me aan mijn laatste vakantie in Frankrijk denken. Mmmm. Oeps, zeer ongepast dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Het is niet de bedoeling om hier reclame te maken voor verslavende producten. Ik besefte dat te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Om de een of andere reden vind ik roken nog steeds onschuldig. Het heeft me alleszins nooit aangezet tot het uitspreken van kwetsende opmerkingen en dergelijke ongein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 ik was nog an die Arbeit Jen nu lekker thuis en mn bedje in doe jij het licht uit zo? trust en welkom Spaanse sabel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Slaapwel jane! Had er geen idee van dat jij 's nachts werkt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Tja ik dus wel Manchete. Als ik zat ben, dan ben ik niet leuk. Beslist niet. Als ik aangeschoten ben, dan ben ik veel leuker dan het muurbloempje dat ik ben als ik nuchter ben. Moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden