Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 juni


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi lieve Lies, fijn dat je je zo sterk voelt vanochtend, hoi Albert....sterkte hangt precies in de lucht over onze landjes....plukken maar die goede energie ( voor hij weer weg is ;-))

Ontbijt opknabbelen, kinderen wassen en strijken, opruimen (man man wat een troep hier en al dat chips in mn bed!..)

kleren opplooien, kippenhok stro verversen, boodschappen, filmpje verder af zien, afwassen, dweilen, ....oei, ik zal er maar aanbeginnen! toedeloe lieverds :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer misschien buitenshuis iets te doen met een vriend of vriendin, Lies. Naar het bos?

Drink iets lekkers. Vers fruitsap? Groentsesapje?

Ga een bakje aardbeien kopen en zet je met een boek op een bankje in het park?

Pak de trein en ga naar de zoo?

Denk na over de gevolgen morgen: weer van nul beginnen. Weeral je lever en je hersencellen de duivel aangedaan en je lichaam en je moraal gekwetst.

Besef zo goed mogelijk dat 'trek' overgaat.

Enfin, paar ideetjes ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips Rae:present:, het stomme is dat ik nergens zin in heb, alleen maar in bier. Er is zat wat ik zou kunnen doen. We hebben al een enorme wandeling gemaakt met de rolstoel, maar het heeft niet geholpen.

Sha, ik weet niet hoe het komt, ik ben enorm gespannen en heb een herbelevingetje gehad. Ik voel me verdrietig en paniekerig en ik wil dat dat weg gaat.

Bah, de dag begon zo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien helpt even liggen op bed Liesje

even alles maar op je af laten komen

in je bed kan je geen kant op en voel je je misschien even veilig

of kruip even dicht tegen je partner aan

en vraag of hij je even heel goed vast wil houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Runningliesje, ik voel het ook, het gaat op en af, maar ik weet dat HET VOORBIJ GAAT, gggrrrr....Volhouden en laat binnen een uur nog is

weten of ik gelijk heb? Niet doen dus schat dat bier!

Ik prop me vol met lekker eten (gebakken kippebilletjes, rijstkommetje, boontjes in tomatensaus en valeriaandruppeltjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
enig idee waar het vandaan komt?
quote>

Het komt uit de "trucendoos" van het brein Shahire. Net als bij de heetste sambal waar niemand ooit blaren van in de mond zal krijgen. Toch wil men water.. water..water. Wetend dat dit de boel alleen zal verergeren.

Niet intrappen dus Marlies, maar luisteren naar het gezonde stukje verstand.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dingen tegen mijn zin doen, is iets wat mij ook niet lukt (tenzij het over verplichtingen gaat natuurlijk). Hoe doe je dat toch? Ik hou erg van vrijheid (als in: doen waar ik zin in heb) ook al besef ik dat ik vrijheid anders zou moeten formuleren. Want hoe zit het dan met de vrijheid om te drinken als ik daar zin in heb? Verslavingsgedrag is net onvrij, in zeker opzicht.

Ik raak in de knoop hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi Jopie, mooi!

En Lies, ik zit mezelf nu ook even te analyseren. En dan denk ik: dat ben ik niet die trek heeft! Dat is die spirit uit de fles die bezit probeert te nemen van mij.

Ik bak de kippebilletjes met couscous zo lekker dat het smullen wordt.

Oei, het begint hier te stortregenen!!! Ramen toe!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, ik kan je volgen jopie.

Er zit iets in.

Ook besef ik dat zaken die meer inspanning vragen dan directe behoeftebevrediging, bijvoorbeeld het lezen van een moeilijk maar goed boek, veel meer voldoening geven achteraf. Dus ook die voldoening zou mijn "zin" moeten kunnen in gang zetten.

Toch vind ik het heel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...