Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Mogguh Toine! De zomer komt nog wel, zit al deels in mijn hoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 DAGPACT Lavendel Liesje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goede morgen allemaal Ik heb lekker geslapen en nu eens een keer niet zo vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hoi lieve Lies, fijn dat je je zo sterk voelt vanochtend, hoi Albert....sterkte hangt precies in de lucht over onze landjes....plukken maar die goede energie ( voor hij weer weg is ;-)) Ontbijt opknabbelen, kinderen wassen en strijken, opruimen (man man wat een troep hier en al dat chips in mn bed!..) kleren opplooien, kippenhok stro verversen, boodschappen, filmpje verder af zien, afwassen, dweilen, ....oei, ik zal er maar aanbeginnen! toedeloe lieverds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Haha, Johan! Lavendel doet wel meer van die uitspraken;) Zo las ik het dus ook. Goedemorgen trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Haha Johan, wist ik ook niet, zal het eens proberen alhoewel ik niet denk dat ze het ontplooien toelaat :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hallo Jopie, Het ging gisteren goed, denk ik. We horen pas weer wat in augustus. Heeft mij wel veel energie gekost, maar ja dat hoort erbij. Ik zal het ontplooien met beleid doen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Morguuhh Han:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goeiemorgen allemaal. Feliciaties aan Jan en fofies! Ik ga weer eens aan de studie. Tijd dat het gedaan is, want ik ben het zo beu als kouwe pap en verlang naar vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Help, ik kom ff melden dat ik een heel erg trekmoment heb, en afleiding niet helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 In ieder geval even hier blijven Liesje zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Probeer misschien buitenshuis iets te doen met een vriend of vriendin, Lies. Naar het bos? Drink iets lekkers. Vers fruitsap? Groentsesapje? Ga een bakje aardbeien kopen en zet je met een boek op een bankje in het park? Pak de trein en ga naar de zoo? Denk na over de gevolgen morgen: weer van nul beginnen. Weeral je lever en je hersencellen de duivel aangedaan en je lichaam en je moraal gekwetst. Besef zo goed mogelijk dat 'trek' overgaat. Enfin, paar ideetjes .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 enig idee waar het vandaan komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Grappig Rae, ik zeg hier blijven en jij zegt 'trek erop uit' denk dat die van jou misschien ook wel een goeie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Bedankt voor de tips Rae:present:, het stomme is dat ik nergens zin in heb, alleen maar in bier. Er is zat wat ik zou kunnen doen. We hebben al een enorme wandeling gemaakt met de rolstoel, maar het heeft niet geholpen. Sha, ik weet niet hoe het komt, ik ben enorm gespannen en heb een herbelevingetje gehad. Ik voel me verdrietig en paniekerig en ik wil dat dat weg gaat. Bah, de dag begon zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Misschien helpt even liggen op bed Liesje even alles maar op je af laten komen in je bed kan je geen kant op en voel je je misschien even veilig of kruip even dicht tegen je partner aan en vraag of hij je even heel goed vast wil houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dank je lieverd, dat ga ik proberen, al is hij wel een beetje link omdat ik over alcohol begon... Knuf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Neem zijn mening dan nu ook ten harte meis en vertel maar hoe moeilijk je het nu hebt vragen om hulp is niet erg misschien is hij juist wel blij dat je het eerlijk zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 veel sterkte Liesje ik moet me klaar maken voor mijn werk dus moet hier afsluiten je kan het hè...de drank laten staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hey Runningliesje, ik voel het ook, het gaat op en af, maar ik weet dat HET VOORBIJ GAAT, gggrrrr....Volhouden en laat binnen een uur nog is weten of ik gelijk heb? Niet doen dus schat dat bier! Ik prop me vol met lekker eten (gebakken kippebilletjes, rijstkommetje, boontjes in tomatensaus en valeriaandruppeltjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Originally posted by: Shahireenig idee waar het vandaan komt?quote> Het komt uit de "trucendoos" van het brein Shahire. Net als bij de heetste sambal waar niemand ooit blaren van in de mond zal krijgen. Toch wil men water.. water..water. Wetend dat dit de boel alleen zal verergeren. Niet intrappen dus Marlies, maar luisteren naar het gezonde stukje verstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Mooie Dylan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dingen tegen mijn zin doen, is iets wat mij ook niet lukt (tenzij het over verplichtingen gaat natuurlijk). Hoe doe je dat toch? Ik hou erg van vrijheid (als in: doen waar ik zin in heb) ook al besef ik dat ik vrijheid anders zou moeten formuleren. Want hoe zit het dan met de vrijheid om te drinken als ik daar zin in heb? Verslavingsgedrag is net onvrij, in zeker opzicht. Ik raak in de knoop hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 mooi Jopie, mooi! En Lies, ik zit mezelf nu ook even te analyseren. En dan denk ik: dat ben ik niet die trek heeft! Dat is die spirit uit de fles die bezit probeert te nemen van mij. Ik bak de kippebilletjes met couscous zo lekker dat het smullen wordt. Oei, het begint hier te stortregenen!!! Ramen toe!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Yep, ik kan je volgen jopie. Er zit iets in. Ook besef ik dat zaken die meer inspanning vragen dan directe behoeftebevrediging, bijvoorbeeld het lezen van een moeilijk maar goed boek, veel meer voldoening geven achteraf. Dus ook die voldoening zou mijn "zin" moeten kunnen in gang zetten. Toch vind ik het heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden