Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Wat een rust..... heerlijk even van genieten met een kop koffie erbij Fofies, gefeliciteerd met je verjaardag :beer::light::beer::light: maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen, Inderdaad rustig hier iedereen nog heerlijk in dromenland. Met mijn tweede kop koffie even de dagdraad van gisteren terug lezen. Iedereen een fijne dag en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hai Kameleon, denk dat de meeste vandaag weekend hebben en mogen uitslapen zelf middagdienst maar wil straks nog wat dingen doen zodoende dat ik al op ben maak er een mooie dag van hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Joejoeeeeeeeeeeee JANNNNNNN wakker worden.....ik heb een kopje koffie speciaal voor jou gezet omdat je vandaag 14 maanden droog staat en zo bescheiden als jij bent...zet ik je wel even in het zonnetje heb je vandaag wel even verdient !! :light::light::light: :light::light::light: :light::light::light: :light::light::light: :light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Denk dat Jan nu wel wakker is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik denk ook wel dat Jan wakker is geworden, ik zal er een beschuitje met aardbeien bij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Beschuitje met aardbeien....njammie zou ik ook best wel lusten witbroodje mag ook hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goeiemogguh! Hi Sha, wat ben jij al lekker actief! Ik slaap nog half... zzzzzzz Hi Kameleon, doe mij ook maar een beschuitje op bed! Jan, 14 maanden, wat super! GEFELICITEEERD! Zzzlaapze iedereen en een fijn weekend. Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Komt eraan hoor, twee beschuitjes met aardbeien:) Het zonnetje komt hier voorzichtig te voorschijn, jippie! hoop dat het zo blijft, maakt alles iets lichter! Heb net een bedacht wat het niet drinken, dat is voor mij nog niet zolang, nu al doet: Mijn haar gaat weer krullen, vaak wel de verkeerde kant op, maar toch. Mijn huid is veel rustiger. Ben aan het afvallen Mijn ogen staan helder Meer energie, kan zelfs met de hond de hele dijk aflopen Dit zijn de positieve dingen, hier hou ik mij maar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen luitjes, zo vroeg is het toch niet meer? Ik stond om 6 uur al naast mijn bed. Ietsie te vroeg voor de zaterdag maar ik ben en blijf een ochtendmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Jan, de maanden rijgen zich aan een. 14 alweer!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Liesje, ik was al een tijdje op voor ik hier kwam ik had Albertina wel tegen kunnen komen hoop dat je wat beter hebt geslapen dan de nacht ervoor Kameleon, er komen alleen maar positievere dingen bij vond ik dus zeker de moeite waard om ervoor te blijven strijden gefrummelde, fijne ochtend ik lees straks nog wel even bij gewapend met behang afkrabber begeef ik mij naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Wil even mijn meditatie voor de komende week met jullie delen: In deze zomertijd mag je je aan de aan de schoonheid van de wereld overgeven, waarbij je kunt beleven dat je je eigen ik, na het verloren te hebben, terug kunt vinden in het ik van de wereld. Dit is de korte versie, Wie de langere wil lezen, mag het melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Mooi Kameleon! Ik wil de langere versie wel lezen! Sha, goed bezig zeg! Mogguh, Albertina! Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik ga op pad, een drukke dag voor de boeg. Jammer van het weer, het giet hier. Fijne en droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Hier is hij Liesje, Het is aan jou om in dit zonne-uur de wijze woorden in te zien: om opgegaan in de wereldschoonheid in eigen voelen te doorleven: het mensen-ik kan zich verliezen en ook hervinden in het wereld-ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Albertina, ik geef je de zon van hier mee:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dank je Kameleon, erg mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dank je Liesje, ik put er vaak kracht uit, heb het eigenlijk te lang niet meer gedaan, maar het is nooit te laat om opnieuw de draad weer op te pakken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen mensen, wat een kabaal, ik werd er wakker van maar het klinkt allemaal heel gezellig en o zo positief, i like it ! Dagpact: Lavendel De kop in drukken: kleine paniekaanvallen dat dit hele project te groot is...stap voor stap, uur voor uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Dagpact Lavendel Liesje We kunnen het maatje! Ik ga het ook nodig hebben vandaag, heb nu al trek in pillen en alcohol, maar doe het nÃet! Succes lieve Lavendel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen allemaal. Veel positieve berichten hier, mooi. Hier schijnt de zon uitbundig. Een fijne droge dag toegewenst:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen Madelief! Hier moet het zonnetje nog komen, maar de grote hoosbuien zijn voorbij! Dus ik verwacht de elk moment! En dan heerlijk met de rolstoel naar buiten! Jij ook een fijne droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 Goedemorgen Madelief, Ook hier een uitbundige zon! Heerlijk! De was naar buiten en lekker in de tuin wroeten. Ook jij een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2012 waar blijft die zomer nu?? mogge.. fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden