Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Fijn om te horen dat jouw mond weer goed voelt AR, sterkt mij ook een beetje, gister een kies gebroken, en 2 weken geleden kies getrokken, ik hou geen kiezen meer over morgen maar even naar de tandarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 laag zelfbeeld Gabs geef jezelf eerst eens een klopje op je schouder je hebt gisteren niet gedronken wees daar eerst eens heel trots op meid heb je toch maar weer geflikt hè en ik weet niet wat N ooit heeft gezegd maar vind je wat hij zei belangrijker dan wat jezelf vindt? jij bent jij Gabs ze nemen je zoals je bent en anders zijn ze je niet waard vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 fijn te horen AR ik kom liever niet bij de tandarts weet favorietere plekken om te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Mensen komen in je leven om een bepaalde reden, Een seizoen of een heel leven. Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor persoon kunt doen. Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit. Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen. . Ze zijn er om een reden waarvan jij het nodig vind dat ze er zijn. Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen. Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt. Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan en nu is het tijd om verder te gaan. Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt. Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde. Geloof het , het is echt , maar slechts voor een seizoen. Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben. Het is jouw taak de lessen te accepteren. Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven. Men zegt: "Liefde is blind maar vriendschap is helderziend". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Mooi Sha, ik ben het er ook heel niet mee eens wat hij zei , (het was een opmerking over mijn lichaam, wat er nogal verkeerd uitkwam, en heel hard bij mij binnen kwam hij heeft een normaal postuur, en ik ben dus veel gespierder, en dat vond die nogal imponerend ) is ook te gek voor woorden, dat ik dat niet achter me kan laten, ik haal mezelf hierdoor steeds omlaag, ik dramatiseer de gebeurtenis, zie het niet in het juiste perspectief, en voel me daar dan weer heel erg door afgewezen, ja, er is nog een hoop werk aan de winkel, om die maalstroom in mijn hoofd het zwijgen op te leggen, maar ik ga er niet op drinken!!! dus heb al best veel gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 en ik was altijd bang voor de tandarts, maar daar kom ik al aardig overheen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: albertinaIk ga niet kijken vanavond,de deceptie van de afgelopenweek zit nog vers in mijn geheugen.quote> Was toch een mooie match tegen Duitsland, vond ik. Ik zie ze graag spelen, Oranje. Hé, wacht es even. Deze Belg gaat er voor en de Nederlandertjes geven al op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Rae, het was inderdaad een mooie match, maar ik heb er weinig vertrouwen in vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Gabs, je hebt inderdaad al best veel overwonnen nu deze gedachte dan ook nog geef het vandaag mee aan de wind en laat die gedachte vandaag nog mee weg waaien en zwaai em uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hey Rae, de voetballiefhebbers gun ik dat oranje vanavond gaat winnen zou natuurlijk leuk zijn al die blije Nederlanders morgen overal we zien het wel en nu ga ik even wat anders doen maar leuk dat je voor oranje bent Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik heb nog 5 tanden en kiezen, de rest is nep En ja ik ben ook bang voor de tandarts, niet voor de tandarts zelf maar wel voor wat ie allemaal kan doen. Gaby:heart: gekwetst zelfbeeld waardoor je je zelf minderwaardig voelt slijt heel moeilijk Marc van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: kameleonMensen komen in je leven om een bepaalde reden,Een seizoen of een heel leven.Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor persoon kunt doen.Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit.Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen..Ze zijn er om een reden waarvan jij het nodig vind dat ze er zijn.Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan en nu is het tijd om verder te gaan.Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren.Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.Geloof het , het is echt , maar slechts voor een seizoen.Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.Het is jouw taak de lessen te accepteren.Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.Men zegt: "Liefde is blind maar vriendschap is helderziend".quote> Wat prachtig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Sha, dank je wel voor je reactie ik merk al door het hier te delen, dat dat helpt, doordat ik altijd veel binnenhield kon het gaan rotten van binnen, en daar ging ik weer op drinken, en dan hield ik het lekker in stand, zelfmedelijden hoppa een borrel, dat is wel een inzicht dat ik verkregen heb , ik wil dat niet meer, ik merk wel dat ik er (nog) niet ben, maar ik ben op de goede weg,' ik ga niet zwelgen vandaag, ik ga wat van mijn dag maken, dit is een geweldige dag om niet te drinken ik neem vandaag de eerste niet, doen jullie mee? Fijne dag Allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGaby:heart: gekwetst zelfbeeld waardoor je je zelf minderwaardig voelt slijt heel moeilijk *woord wat hier niet mag* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Werken! Zoefffffffff............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Rae, ik ben helemaal geen voetbal fan. Moge de beste winnen. En nu hup, naar mijn Pa, een vaderdag ontbijt brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 werkse Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 goeie zonnige morgen:rose:, een fijne vaderdag voor hen die hun vader nog mogen "bezitten" en zij die een vader nog met hun kinders delen. Marc: gefeliciteerd Happy Birthday:moon: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen. Wat een prachtige berichten! Ben er stil van. Ik wens dat het vandaag precies zo'n dag word als gisteren. Niemand wil ik vergeten, dus voor allen een:heart: Ik luister elke zondag naar de EO. Soms kan ik er niets mee, soms heel veel. Nu gaat de meditatie over Joh. 15:2. Oke, het gaat over ranken en druiven, de voorloper van wijn. Maar wat een beeldende en goede tekst. Het dode hout mag gesnoeid worden. Het levende word gespaard. Zonder God had ik niet dit pad in kunnen slaan. Mij geeft het houvast en steun. Morgen ga ik bellen met de AA. Na lang aarzelen, wil ik er dan toch een keer naar toe. Omdat er hier op dit eiland niets is van de AA, moet ik er 45 min. voor rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Pa staat nog onder de douche en dat duurt wel een stief kwartiertje. Dus snel even hier piepen. Inmiddels de tafel gedekt en we kunnen gaan eten. Gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 goedemorgen iedereen ben opgestaan met een rothumeur en terug snipverkouden en keelpijn maar als ik jullie lees vandaag voelt alles weer wat lichter dagpact: Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLavendelquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Lavendel, Herkenbaar, maar het is het alleszins waard. Ga ervoor meis! Je humeur gaat hopelijk verbeteren. Kop op he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ok Madeliefje, ik onthou het Schiet me nog even te binnen ivm het gesprek gisteren over passie: dat mis ik ook enorm, als ik geen passie voel, voel ik een verlamming in mijn creativiteit Misschien moet ik geforceerd mijn creativiteit aanwakkeren tot het passie wordt? werkt dat? En dan komt de volgende vraag: in wat wil ik creatief zijn? Wat vind ik echt de moeite? Daar zoek ik al een hele tijd achter. Nuchter wordt dat misschien eindelijk duidelijker? Alcohol is zo verdovend en voert je zover weg van jezelf, ocharme ik, ocharme wij Keerpunt, kruispunt daar keten ik me voorlopig graag op vast voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Voor alle vaders een goede vaderdag, met als extra bonus vanavond dat Nl wint met 4-2 en Duitsland wint van Denemarken. Of zoiets..... En voor iedereen voor wie vaderdag een beladen dag is,....sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden