Spring naar bijdragen

Dinsdag 19 juni 2012


Rae

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Travel
Maar er zijn hier wel ongeschreven regels en ik vind dat deze gerespecteerd dienen te worden.

Er worden 's nachts om 01.30u geen dagdraden gestart, bijvoorbeeld.

Een beetje verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad.

****Gegroet.
quote>

Ik snap niet dat een dagdraad om 02.00 uur je zo kan ontregelen. Een nieuwe dag, een nieuwe draad. Met een zonnegroet en ode aan de mensheid erbij. Schokkend!

Die ongeschreven regels ken ik niet en ****

En voor de liefhebbers, overmorgen, 21 juni, zomerzonnewende om 11u09.

pft.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha, die Fruit.

Hoe gaat het bij jou?

Ik kan er ook niet mee zitten,

als dit forum een groot doel dienst doet

kan men schrijven wanneer dat

nodig is.

Ja en soms kan dat zomaar midden

in de nacht zijn als iemand er even doorheen zit.

Ik ben hier ook niet voor niets gekomen

en heb in het verleden ook wel berichten

geplaatst uit wanhoop.

En ik was dan heel dankbaar als er iemand

regeerde.

Het heeft mij mede gebracht waar ik nu ben.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar er zijn hier wel ongeschreven regels en ik vind dat deze gerespecteerd dienen te worden.

Er worden 's nachts om 01.30u geen dagdraden gestart, bijvoorbeeld.

Hey Rae, zoals sommige anderen vind ik dit ook erover!

Dit slaat op niets.

Het forum is nu éénmaal een mix van alle soorten mensen.

Soms denk ik ook hier even afstand van te nemen, je kan hier inderdaad alles kwijt, maar op één of andere manier moet er wel steeds iemand zijn mening ipv zijn ondersteuning over kwijt..

liefs Rae, lees aub nog maar lekker mee of via pb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Travel
...
Maar er zijn hier wel ongeschreven regels en ik vind dat deze gerespecteerd dienen te worden.

Er worden 's nachts om 01.30u geen dagdraden gestart, bijvoorbeeld.

Een beetje verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad.
......
quote>

Dit gebruik ik maar even als "kapstok". Ongeschreven regels?? Wie zou die dan moeten vast stellen en vooral met welk recht?
Wie zou moeten bepalen wanneer voor iemand een nieuwe dag begint of zelfs wanneer het voor iemand dag of nacht is?
De klok lijkt mij hiervoor het enig juiste instrument. Dus: 0.00 uur. Dat is een simpel houvast.

En wat meerdere draadjes betreft: Ik zie steeds maar één dagdraad die dit keer eens, heel verfrissend, geopend wordt zonder het gebruikelijke pagina's durend geleuter over koffie, koekjes, het weer en kindertaal over frummeltjes. Hier zit ook niet iedereen op te wachten.
Van mij mag het hoor voor wie daar behoefte aan heeft, maar laat mensen die zich er aan ergeren of in elk geval daar niet aan mee doen, dan, op zijn minst, ook in hun waarde.

Men moet dan ook niet raar op kijken dat er daardoor persoonlijke draadjes ontstaan, want daar wordt blijkbaar op gedoeld met "meerdere".
Op de dagdraad sneeuwt nogal eens één en ander onder als gevolg van het in vorige alinea genoemde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk ik doe ook even mee aan de zinloze discussie;-)

@Dylan, je hebt al 100x aangegeven dat je het koffiezetten en broodjes bakken maar stom vindt. Get over it!

Dat Rae om 2 uur s'nachts een draadje opent met een sloot drank in zijn mik is meer een schreeuw om aandacht. Lees eens tussen de regels door. Tot half 3 bleef hij posten in de maandagdraad. Daarnaast, laat Rae ff lekker zeg, hij is oud en wijs genoeg om ff een pauze in te lassen als hij dat nodig acht. Hij merkt aan zichzelf dat hij nukkig is en weet dat hij dan even beter niets kan schrijven tot de donkere wolken weg zijn.

@Lave, kap eens met die olie op het vuur gooien, beetje fitten is een uitlaatklep maar blijf bij jezelf...

Kappuh nou haha, anders open ik de draad voor overmorgen vast;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach laat Rae nu gewoon doen waarvan hij denkt dat het beste voor hem is, en niet constant commentaar leveren op zijn keuze. Ik denk dat dat beter is. Iedereen is vrij om te komen en weer te gaan, mensen.

Gewoon doorgaan met de dagdraad, das nuttiger denk ik.

Goed ik ben vandaag buiten geweest en heb een beetje gewerkt aan m'n vijver. die is weer schoon en ik kan de vissen weer zien zwemmen.;)

Vroeger was dat een rede om het flink op een zuipen te zetten. Nu geniet ik echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als in een beloning voor jezelf Bolletje? Ik heb hier de halve badkamer gesloopt met mijn pa... Lekker opgeschoten maarrrrrr wat een troep! Stof door het hele huis echt te smerig... Zou voor mij ook een reden zijn geweest... maar pak nu de stofzuiger gewoon!

Lave, laat gaan. Niet te serieus. Ben in een recalcitrante bui;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup... Als het regent, als de zon schijnt, als je wat te vieren hebt, als je je rot voelt.... Ja wanneer niet!

Heb gisteren van mijn trainer ook flink op de donder gekregen dat ik gedronken heb na de begrafenis. Ok, de situatie was extreem maar dan juist sterk blijven. En gelijk heeft ie.... Kan zo lachen met/om die vent, een echte Haagse gast die woorden gebruikt die niet kunnen op het Abn-forum eehm Adb-forum;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Bol; Zag je dan vissen zwemmen dat je daarom moest drinken of andersom?:Pquote>


Woehahahahaha maakte geen moer uit. Al lagen m'n vissen op apegapen ik had overal wel een rotsmoes voor.
Maar ik heb er nu bijna geen last meer van.
Dacht van de week nog, drank is voor mij echt verleden tijd, ik taal er bijna niet meer naar. Ook niet als ik een fles wijn moet pakken voor m'n zwager of zo. Nee ik heb het helemaal gehad met de drank (denk ik)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jen... Wat het voor mij makkelijker maakt (en soms moeilijker) is dat ik een minderaar ben. Van het weekend had ik een (blind)date, wel veel gesproken via mail en foon maar dat is voor mij net iets te spannend om niets bij te drinken haha. Maar als 'beloning' ga ik eigenlijk altijd wat lekkers halen, McDonalds (ja sorry, ik vind het lekker op zijn tijd haha) of even naar de Turk, de Surinamer of gewoon een zak M&Ms.. of.. een tof t-shirt kopen ofzo (het blijft iig goedkoper dan drinken;-)) Voordeel van in de stad wonen, alles zit om de hoek hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen wat je zou kunnen proberen is, drank los te gaan zien van een taak die je doet. We zijn zo gewend om drank te koppelen aan alles wat we doen. Das niet makkelijk hoor maar zeker wel te doen.

Wat ik erg moeilijk vond is, als ik iets gedaan had, te gaan zitten om gewoon maar te genieten.Trots zijn op mezelf. Ik moest altijd zo nodig weer verder met iets anders. Net als bij drinken, ik raakte niet verzadigd, ik moest door blijven gaan. Kon geen maat houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha Rickert, en viel je blind date mee? Ik woon inmiddels samen met mijn laatste blind date :) Je hebt gelijk hoor, beloningen genoeg eigenlijk... Ik ga er eens een paar noteren voor mezelf, 'k moet er nog wat over nadenken.

Drank is bij mij inderdaad nog te veel aan van alles gekoppeld, bolletje. Ik hou het nu in toom omdat mijn zin minder is (dankzij de baclofen denk ik) maar da's niet zo'n stabiele basis misschien. Ik heb toch het gevoel dat ik een stevigere grond onder de voeten nodig heb. Nu ja, we blijven zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat eten jullie vanavond?

Hier Grieks.

De oven staat aan.

Het worden Griekse balletjes in picante saus,

feta-saganaki en melitzanosalata.

Hmmmm, ik krijg honger:P

Ik wil niet ergens doorheen walsen hoor,

maar het is nu voor mezelf beter dat ik even geen spanningen

krijg of heb, beetje zelfbescherming.

Kalmte zal je bewaren zei mijn lieve moerdertje altijd....

Nu echt de keuken in.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardappels, boontjes met een worstje is ook lekker!! Hollandse kost (Of Belgse;-)) niet te versmaden... Het bericht van Madelief lees ik gewoon niet;-) Zondag tijdens de dramawedstrijd met vriendjes en vriendinnekes gegourmet (bbq was te tricky met het weer) en heb nog Köfte over.... dat was een partij lekker! Dürüm, beetje knoflooksaus, tomaatje en salade, köfte erin.... Het luxe kalfsvlees bleef liggen...

Date was leuk Jen! Hebben lekker gegeten (botervis met kreeftsaus en hollandse garnaaltjes om het bij eten te houden;-)) en daarna wat leuke terrasjes gedaan in de stad... toch 6 uur gekletst en gelachen bij elkaar! Ook niet onbelangrijk, mooie dame om te zien! We gaan sowieso nog een keer weg alleen ga ik wel eerst 3 weken op (werk)vakantie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...