AlbertRemmo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hoi allemaal in Hilversum is het nog buiig niet veel onweer wel regen Maar geeft niet ben toch binnen:) De rest wacht ik niet af, ga lekker in mijn bed liggen en in slaap vallen tot morgen truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Nee en ik ben het eerst aan de beurt Jen. Als ik klaar ben met flirten, en heel sensueel dat beetje haar dat ik nog heb, achterover gooi, hem diep in z'n ogen aan kijk, even m'n wenkbrauw omhoog doe, en daarna staandend met mijn been zijn been omstrengel, als ik tenminste het evenwicht kan houden (das eigenlijk nooit meer goed terug gekomen na mijn stoppen), als dat allemaal niet goed lukt dan..... mag jij, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Whoehaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahahahaha,Johan. Ik vind jou leuk, je hebt een leuke dosis humor, hahahahaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: bolletjeNee en ik ben het eerst aan de beurt Jen. Als ik klaar ben met flirten, en heel sensueel dat beetje haar dat ik nog heb, achterover gooi, hem diep in z'n ogen aan kijk, even m'n wenkbrauw omhoog doe, en daarna staandend met mijn been zijn been omstrengel, als ik tenminste het evenwicht kan houden (das eigenlijk nooit meer goed terug gekomen na mijn stoppen), als dat allemaal niet goed lukt dan..... mag jij, oké?quote> Oké maar niet te lang wachten he, ik sta heet en ben er helemaal klaar voor. Mijn mysterieuze blik alvast oefenend in de spiegel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ik wacht op de bui, net alle spullen naar binnen gebracht want we waren aan het schilderen maar het is nog steeds droog. Rosa, kijk je uit? Ik vind het link wat jou werk doet, pislink zelfs. Laat je goed voorlichten hoor, hoeven ze immers niet te weten dat je naar de rechtswinkel bent geweest? Madelief, hoe was het bij de AA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 ik denk constant aan Depp, Johan, waar de rest het over heeft weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ik ook Johan. Ik denk al wat wordt m'n t. shirt toch nat maar ik heb steeds mijn mond open als ik hem zie of aan hem denk. Poeh poeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 geloof het wel en het is mijn schuld ook Johan ... Mannen post je favo vrouw! Zooey Deschanel... Alleen jammer dat ze zo'n gratenpak aan het worden is. 500 days of Summer, smak voor haar en smak voor de film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Nee weten jullie wat ik een ruig wijf vind? Xena princess warrior. Lucy Lawless. Goh ik zou willen dat ik zo kon vechten zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Eva Longoria. Als ik lesbisch was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Nee ik neem Zooey mee. Slapen, morgen tas pakken en even weg... tDOEDels lIeVE meNSEn Kus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Zolang jullie het maar niet over Doutzen Kroes hebben want dan ga ik braken. Ik snap werkeleijk niet waarom mannen zo lyrisch over haar doen. Nee dan zangeres Do, een beauty, mijn mening dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Even weg Rickert? Waar naartoe? Vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Doutzen Kroes Em. Dat vind ik nu juist weer een supermooie vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Van detectives val je niet in slaap akelei... Oh ja, jij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Zij is ook mooi hoor Bol maar veel mannen doen zo lyrisch over haar en dat maakt me misselijk, hahaha. Maxima vind ik ook een mooie vrouw en veel mannen vinden dat weer niet. Susan Smit, die schrijfster, is ook mooi. Waar hebben we het over hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: EmmaroosWaar hebben we het over hier he?quote> Vraag ik me ook af. Knappe mannen zijn interessanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: EmmaroosZolang jullie het maar niet over Doutzen Kroes hebben want dan ga ik braken.Ik snap werkeleijk niet waarom mannen zo lyrisch over haar doen.quote> Emma en Bol, Ik wist niet over wie het ging dus heb ik maar even gegoogled.Over smaak kan je discuteren en dat ze mooi is zal niemand tegensprekenmaar van dit soort barbie-achtige vrouwen begin ik in ieder geval niet te kwijlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Klopt Jen maar ik kijk ook graag naar mooie vrouwen. En ik ben niet lesbisch of bi of wat dan ook maar kijk gewoon naar beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 O Frodo dat vind ik niet, ik vind anderen meer die barbie uitstraling hebben, zoals die Marijke Helwegen of hoe heet dat mens, en die Lola met die bic boobytraps. Maar zo heeft inderdaad iedereen zijn eigen kijk op wat mooi is. Lieve kanjers ik ga stoppen. tot morgen weer en slaap allemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: EmmaroosZolang jullie het maar niet over Doutzen Kroes hebben want dan ga ik braken.Ik snap werkeleijk niet waarom mannen zo lyrisch over haar doen.quote> Emma en Bol, Ik wist niet over wie het ging dus heb ik maar even gegoogled.Over smaak kan je discuteren en dat ze mooi is zal niemand tegensprekenmaar van dit soort barbie-achtige vrouwen begin ik in ieder geval niet te kwijlen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Je kunt veel zeggen van Doutzen maar barbieachtig is ze zeker weten niet Frodo, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Dees is meer mijn goesting: En voor de dames ook een man erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ja, dat is ook een mooie vrouw, Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Goedenavond mensen! Ik ben net terug van de AA. Mijn hoofd loopt over, allerlei gedachten en indrukken. Ik heb nog niets teruggelezen, alleen deze bladzijde en daar zag ik iets over mooie vrouwen (en mannen). Die heb ik vanavond niet gezien, alleen maar hele mooie mensen! Verder deed het er niet toe. Zondag ga ik weer. Nu even alles laten bezinken. Normaal slaap ik al half (of helemaal) om deze tijd. Nu klaarwakker. Even kijken of ik veel moet lezen vandaag:D Misschien tot zo, en anders tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden