Travel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hier ook Takketokkeweer;). AR, succes met het afronden van de administratie - wat zul jij blij zijn als dat afgerond is. Je hebt er wel een mooie dag voor uitgekozen, dat dan weer wel. Madelief, ik wens je een fijne meeting toe vandaag. Dat het je alle goeds mag brengen. Wijfie, spannend dat je van de week gaat spelen bij een opening door W-A. En top dat je het droog hebt gehouden:present: Voor allemaal een :light: op deze - qua weersomstandigheden - wat sombere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Bulletje:present: Fijn voor je dat je je er zo goed en blij onder voelt. Jen, Sicilië is helemaal hot. Lijkt me ook super om daar eens naartoe te gaan. Ben 1 x in Italië geweest, flink rondgetoerd daar, ook nog in Rome en Venetië geweest toen wat helemaal niet in de planning zat. Handig hoor, reizen met een tent - dan kun je alle kanten op. En het eten........oehhhh - heerlijk. Gwen, in een uitzending van Jamie Oliver destijds in Italië bleek dat de Noorderlingen absoluut niet eten wat de Zuiderlingen of andere delen van Italië koken en eten:D. Mocht je eten overhouden, dan ligt het niet aan jou wou ik maar ff zeggen. (= grappig bedoel hoor). Veel plezier daar vandaag. En nu ben ik weg... Hasta la noche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat gaat je vanavond lukken hoor Bullie, want gisteren is het je ook gelukt. En kijk eens hoe trots je nu bent op jezelf. Hallo Travel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja Hannah, ze praten hier de oren van je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wel gewoon in huis Hannah maar nog niet n.a.v die cursus dat komt wel als hier binnen klaar is of je ooit klaar bent in een eigen huis morgen ga ik weer verder hier een kast zilverkleurig schilderen helemaal zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 eigenlijk heb ik niet eens tijd om nog tussendoor ook te moeten werken heb veel te veel hobby's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat klinkt goed Hannah alleen het heen en weer gesjouw van de spullen ene kamer in, andere kamer uit moet toch beetje de ruimte hebben met schilderen dus ik stouw iedere keer kamer van zoon vol maar hij sliep thuis vanacht dus gisteren zijn kamer weer op orde gemaakt om vervolgens vanavond weer alles daar vol te zetten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 haha behangen is naadje zeker als je het alleen gaat doen voor je het weet zit je zelf tussen het behang en de muur met als resultaat jezelf onder de behangplak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Gisteren goed bericht ontvangen, JZ sluit het dossier!!!! Helemaal blij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat is niet de bedoeling tussen het behang en de muur komen, is alleen voor kindjes bedoeld;), ik heb echter geen behang:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dank je Hannah, ben ook super blij en opgelucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat fijn Kameleon, nog snel zeg het antwoord, echt fijn voor jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ga even boodschappen doen,ben er eindelijk uit wat ik ga koken...had even geen inspiratie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja hé, echt supersnel, die meneer heeft hard gewerkt, nou ja, rondgebeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hier vandaag nog een kliek van de gisteren gemaakte macaroni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ik hou niet van wachten op antwoorden zeker niet als het om belangrijke dingen gaat word ik onrustig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 ik ga nog even wat dingen doen tot laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemiddag, het is zeker rustif hier. Kameleon, héél goed nieuws. Ben blij voor je. Aan de klus Sha en Hannah? Het sjouwen wat erbij komt is inderdaad wat minder. Vandaag ook flink aan het sjouwen geweest, eigenlijk een beetje teveel van het goede. Morgen weer een dag, het is de bedoeling dat mijn lijf het dan weer trekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedenmiddag, Zo, terug. En ik heb gemerkt dat je je met een natte handdoek ook kan afdrogen en dat je er zelfs droog van wordt. Een klein wonder. Maar ik heb het zeker naar mijn zin gehad. Dat wel. Ik hoop dat hier op het forum ook alles goed verlopen is. Hier thuis gelijk weer hommeles met de dames. Een paar jaar geleden hebben we klimplanten tegen hun flat gezet. (Met toestemming van de VVE) Die moeten er van hun weer af. En gisteravond weer ruzie over een bescheiden vuurtje in de vuurkorf. Veel BBQ dus maar deze zomer. Nu nog goed weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Mmm ja... pagina 4 pas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Nou Jaap dat is nog eens fijn thuiskomen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wat ben je allemaal aan het sjouwen Albertina, ga je ook schilderen? Ik lig/zit vandaag lekker op de bank, beetje haken e.d. heb een giga hoofdpijn :Disgust; Zo maar even koken en lekker eten, misschien dat het dan wat beter gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ach, ik stem bij de komende verkiezingen gewoon op de partij tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat is een optie, je kunt ze ook uitnodigen voor een BBQ:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Da's ook een goed idee. Maar of ik er zin in heb? De relatie is een ietwat verstoort. Maar we gaan binnen- kort wel een gesprekje aan, want dit kan zo niet langer. (Ik woon in een woongroep en zij zien ons een grote bederver van hun levensplezier) (Maar ook hun eigen VVE maakt hun het leven zuur) Welkom trouwens, ik had je nog niet eerder gezien dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden