Spring naar bijdragen

Maandag 25 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag een korte:

Het verleden is voorbij, de toekomst is nog niet aangebroken.

Het enige wat we werkelijk hebben is het nu.

Hoop dat we vandaag weer kunnen genieten van de zon, alhoewel de regen ook wel iets heeft;)

Succes vandaag!

Warme groet,:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers.:sun::heart:

Bullie proficiat meid. Een geweldige prestatie hoor. :present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun:

En als ik het goed heb, sta ik vandaag twee en een half jaar droog. Goh zeg, en als ik terug kijk is het de moeite waard geweest. Moeilijk????? Soms maar ik heb altijd goed gekeken wat drank voor 'n schade aangericht heeft. Dat heeft me gesterkt om door te gaan. Wil nooit meer terug naar die tijd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu op dag 21. Heb het gisteren zwaar gehad, was moe, hoofdpijn, voelde me echt futloos, geen energie, etc was een dag bankhangen en dacht bij mezelf, wat maakt het ook uit ik neem een glas.

Manlief en dochter gingen naar de havendagen, vroeg in de avond. Ik was dus alleen. Heb al mijn wilskracht moeten gebruiken, het kwam echt vanuit mijn tenen. Heb het gered maar zo gek, met een enorme tegenzin.

Lag om 20.00 uur in mijn bed.

Maar goed vandaag terug in het Nu, aan de slag met de dagelijkse beslommeringen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal:rose:

Zo even een slinger in elkaar geknutseld voor Bolletje, Bulletje, Kameleon en alle andere dappere strijdens tegen de drankduivel. ("sad" staat er even tussen voor het kleureffect)

:present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart::sun::present::rose::):(:D:musicnote::heart:

En ook voor de bijna jarige Teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen,

Meld me nog droog af voor gisteren en sluit me weer aan bij het dagpact.

Dagpact:

Albert

Travel

Moet nu echt wat gaan doen hier op mijn werk, heb de draad van gisteren gelezen en die van Gestopt in Afrika. Ik zit een beetje te lanterefanten en vind het eigenlijk wel prima.

Ik wens iedereen een fijne dag en sterkte voor degenen die het nodig hebben:present:

Piep nog wel binnen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...