Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: akeleiowh ze is al weg?roeren in de hoornpot of zo? quote> Ze is al bijna weer terug, Akelei:DIk mis haar ook Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: TeveelFleurtje, waarom kook je in vredesnaam koeienhorens af?quote> Hoorn is een mooi materiaal om te verwerken. Bovendien is het gratis . Alleen hangt er nog wat haar, bloed en wat er ook inzit aan als je het op de slachterij gaat halen. Vandaar het afkoken.Zo wou ik ook een paardenhoef. Is zoals hoorn..ook heel mooi als je het polijst.Maar daar hing nog een half been aan. Heb dat maar laten liggen destijds Dochter is alweer naar bed. Ik ga ne keer volgen peins ikke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Hee Fleur, Op Curaçao een uil gekocht, gesneden, of weet ik veel, uit de hoorn van een of ander beest, heel mooi, ook schitterend gepolijst. Me nooit gerealiseerd dat er best wel een vies klusje bij hoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Slaap lekker allen en mooie dromen. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 slaap lekker Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 kom even welterusten zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 nog geen wandelschoenen dus slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Straks nog naar Schiphol. Onze zoon gaat naar Kos, we moeten om half één rijden en zijn om half 7 weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Val nog even binnen om me droog af te melden. Dus ik sluit mijn eigen dagpact maar even af:P Ben nog maar een klein stukje gevorderd op de berg van Emmaroos, heb nog geen gladde stukjes gehad gelukkig. Ik ga mijn kamp opslaan en klim morgen nog een stukje verder hoor. Ben nog niet zover dat ik van het uitzicht kan genieten maar volgens horen zeggen komt dat vanzelf. De aanhouder wint! Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedenavond mensen, Jeetje, Emma! Dat is nu ouderliefde... Een hele nacht rijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 He Travel. Je gaat gestaag naar boven. En je kan ook niet steeds jodelen... veel te vermoeiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Hoi Gwen, Comestai? (Denk ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 sterkte Em ik ga lekker in mn bedje lezen en zal straks nog ff aan je denken; zou je met een paar borrels op niet gedaan hebben denk'k slaap lekker allemaal:lips: morgen dagje uit jippie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Nou Emmaroos sterkte dan maar en rij voorzichtig. Waar kun je eigenlijk in Nederland wonen dat je drie uur onderweg bent naar Schiphol, een van de eilanden of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Dank je Gwenn maar we doen het graag hoor. Travel, die berg is hóóg hoor. Geen wonder dat je nog geen uitzicht hebt want je wilt direct naar de top. Maar onderweg zijn er ook prachtige uitzichten en ook mooie gebeurtenissen. Geniet daar ook van hoor. Ik heb de top ook nog niet bereikt zeg!!! Komt nog wel, ben goed aan het klimmen, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 oeps, penalties Portgugal-Spanje voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Emmaroos, ik zal onderweg zeker stoppen om van het uitzicht te genieten. Jij krijgt straks half Nederland 'by night'. Gwen, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Veel plezier met je uitje, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Groningen, Teveel. 2 1/2 uur heen. Parkeren, iets drinken met zoon. Zoon gaat dan door de douane. Wij weer naar huis. Snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Bene, bene....Travel Hoewel ik de stenensjouwers wel zat ben. Ze eten alleen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: jane4oeps, penalties Portgugal-Spanjevoor de liefhebbersquote> Zooooooooo niet eerlijk, penalty's.......bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zit ook de wedstrijd te kijken. Het mocht gewoon niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Santa madre de mejor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Morgen vlieg ik weer terug. Kan ik weer naar m'n meetings, joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Gwen, dit was even over de eerste twee penalties. Beide partijen gestopt door de keeper. Het wordt Spanje. Fantastico! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden