gwen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lekker koffie! Goedemorgen, ik zet ff een enorme pot. Het is al gezellig druk hier. Hello sunshine... Lenie, beterschap, en rustig aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ja wat doet iedereen hier op een zaterdagmorgen? We kunnen uitslapen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Succes Tina, met inpakken van je verhuisdozen. Ik ben ook met mijn boeken bezig, ga het merendeel wegdoen, want ik ga kleiner wonen. Ben ook wel klaar om er afscheid van te nemen. Bijna alles zit nu in mijn reader, lekker compact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Gwen, dat kan ik echt niet, mijn boeken wegdoen. Wat echt weg kon en mocht van mezelf heb ik weggedaan. Ik vind boeken een mooi bezit en daar kan wat mij betreft geen e reader tegenop. Wellicht voor de vakantie, dan is het wel makkelijk zo'n e reader. Mijn boeken zijn me heilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Tja, Tina. Ik ben ook al 2 maanden bezig met het uitzoeken.. Want het is niet gemakkelijk. Als ik ze in een box zet, of bij mijn ouders op zolder sta ik er over een paar jaar weer mee in mijn handen. Dus ik ga doorzetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen positivo's! Even bijlezen, espresso gezet. Plan voor vandaag: boekje uitgelezen in bed, nu bakkie in bed, straks douchen, rugzak inpakken voor vakantie... maar vertrek pas over een week... is dat te vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik haal gewoon boeken uit de bibliotheek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik vind e-readers, iPad's en dat soort spul geweldig om te lezen. En toch kan ik ook de boeken niet weg doen, heb ze allemaal gelezen, sommige zelfs meerdere malen. Lees nu vrijwel nooit meer een "echt" boek en toch wil ik ze niet missen. Een kamer zonder boekenkast mist ook iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 @Jennifer, Destijds moest ik ook even wachten. Een tip: registreer alvast dagelijks je trek, geef het een cijfer op een schaal van 0 tot 10, met wie en waar was je? Wat dacht je? Hoe voelde je je? En vervolgens wat was je gedrag. Zo kun je jezelf analyseren. Probeer niet helpende gedachten om te zetten in helpende gedachten. Schrijf deze ook op. Vermijd voor nu risicosituaties. Drink voldoende water en zorg dat je altijd een snack bij de hand hebt onderweg. Iets in de maag neemt al veel trek weg. Ga niet panieken, een trek duurt meestal zo rond de 15 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ach als de rugzak niet in de weg staat Joris, en je geen dingen nodig hebt die je nu inpakt. Ik moet nog even wat ramen zemen, alleen de buitenkant. En dan naar Maasmechelen boodschappen doen,hebben daar in "den Bels" wat dingen die we hier missen of net wat lekkerder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Harry, ja dat vind ik ook mooi, een kamer met boekenkast. De e-reader gaat er bij mij ook komen absoluut. Maar mijn boeken blijven. Ik leen ook zo nu en dan een boek, meestal draait het erop uit dat als ik het boek de moeite waard vind, ik het toch nog koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: albertinaLenie,beterschap hoor!quote> dank je wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Joris, als jij daar zin in hebt pak je toch alvast je rugzak? Kom je alvast goed in de vakantie mood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 En ik begin ook achter te lopen: mijn Mac is al 7 jaar oud, heb geen smartphone, geen iPad, geen e-Reader. Wel een iPod en echte boeken! Ik vind een echt boek nog steeds prachtig om naar te kijken en lezen doe je met een echt boek. Mijn mening. Maar wie weet ga ik over een jaar of wat toch overstag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Drakie ik heb foto's van mijn vijver op het dierendraadje geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Weet niet of je dat achterlopen kan noemen Joris, alles op zijn tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Tina, ja ga ik ook doen. Hij (of is een rugzak vrouwelijk) staat al een tijdje beneden (kwam van zolder), met de outdoor gear die ik wil gaan gebruiken. Ga hem ook doen vandaag. Geeft inderdaad al veel voorpret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goede, droge dag allemaal! Pak ze in... boeken, rugzakken, the works... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 moggeuh stadse en buitenlui, pff was bezig vanaf het begin te lezen, maar liep steeds meer achter Wat leuk Kameleon dat jullie fret hebben en een andere erbij halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lenie gaat het een beetje , pfff ja jij hebt pijn gehad dan, hoop nu beter tante Boll ja was helemaal verbaasd over je vijver zeg, had een groene zone verwacht bij jou en is het keilandschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Goedemorgen Nog steeds een beetje moe hier. Waar zit vonneke weeral? Die pakt het er nogal van seg Hey ik las smikkie! Fijn dat je nog steeds droog staat. Wel een beetje bijterig precies.. Ik mis Lytse . Wanneer komt die meid terug? Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 het gaat de goede kant op Diesel....kalmpies an doen dan komt het helemaal goed. hey die Fleur... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Joris, zie de e-reader en je boeken in dezelfde verhouding en met hetzelfde gevoel als de iPod en je LP collectie. Dat je het een hebt voor het gemak hoeft het ander dat je koestert niet uit te sluiten of te verdringen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Kameleon, mag ik ff vragen waar je dan andere fret gaat halen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Toen ik in het ziekenhuis lag werd ik gewassen door een mannelijke verpleger. Vond ik ook niet zo prettig eigenlijk maar had het waarschijnlijk ook onprettig gevonden had het een vrouw geweest. En het klinkt misschien gek maar vond het al helemaal vervelend toen ik op mijn zij moest gaan liggen zodat ze mijn poep konden wassen :$. Vervelend Bol maar ze zien zulke meloentjes wel elke dag natuurlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden