Lytse Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Jaaaa, ik heb me aangemeld voor het weekpact! Weer een stapje in de goede richting! Nu nog even de laatste dingen uit de wasmachine halen en dan naar bed. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Goeie stap Lytse!!! Weer een stap verder. Je gaat super goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Mooi Lytse het een sluit het ander niet uit he integendeel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 snap dat dit een hele stap is Lytse, sterkte met je "nieuwe" pad Ha "vervelend` daarom ook juist leuk nichtje hier ook alls z´n gangtje weer, zeker nu het weer de goeie kant opgaat en dus de griep vervliegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 ja je hebt het nogal te pakken gehad he Diesel, las ik Das niet zo mooi, beterschap in ieder geval! Enne voortaan die smerige krettek sigaretten laten staan hoor. Wat smerig zijn die zeg.... Ik heb ze een keer gerookt van iemand die uit Indonesie hier op vakantie kwam, t was gewoon niet te doen zeg. Als je dat rookt, dan duurt t vast veeeeel langer dat je weer beter wordt. Waarschijnlijk had je zonder dat te roken al lang al beter geweest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Nogmaals dank voor de felicitaties. Altijd bang iemand over te slaan.Vond het wel leuk. Allen bedankt. Het leven gaat weer door. Ook de tweede verjaardag dag loopt ten einde. @ Jopie sterkte. Ook dit komt goed. Kop op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Wat heb je allemaal gekregen Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 is dan toch 1 juli je geboortedag Soothe? ff checke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Een hug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Nee jane 30 juni De gewoonte wil dat het twee dagen zijn. Dus 2x een hug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 ghe ghe ghe, lief van je hoor maar rook ze al zo'n 35 jaar . Ben ermee begonnen en ut zal vast wel ergens ermee eindigen. Ze zijn ook goed tegen verkoudheden enzo. Tjah en vakantiegangers moet je nooit zo vertrouwen hoor, pfff al die lui met hun bakerpraatjes enzo, willen alleen maar stoer doen en "wijs"overkomen bij leuke meiden Was vast en zeker gewoon pruimtabak ofzo Nou voor op een late zondagavond :musicnote:nu het nog kan vandaag speciaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Anna gaat een ballet of een concert, of iets in die richting voor ons reserveren. Dus ik wacht af. Verder hoef ik niets. Ik hoef niet zoveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 nee het was een echte Indonesier of hoe je dat dan ook zegt.... Maar brrrr echt heel vies vond ik t hoor Diesel Maarre als jij er blij van wordt, dan natuurlijk gewoon doen. Een blije krettek roker is tenslotte geen onruststoker;) Het mooie kado komt dus nog heer Soothe Dat wordt nog genieten voor je. Veel plezier er in ieder geval mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 LOL Soothe, dat ieder1 ook in dat verhaaltje trapt van 2 dagen jarig he, dat doe je dan toch wel mooi Kijk als kind moet toch iemand dat hebben uitgevonden, of was jij hetzelf op latere leeftijd? Ik ben ook rond middernacht geboren en het werd na 00.00 opgegeven want dan had me pa een dag extra verlof, mij is nooit nie wat verteld dat ik dus eigenlijk 2 dagen jarig zou zijnn ;-) Of had ik datzelf zo moeten brengen , zeker met hugs en vrijpartijen, pfff wat stom dan van mij. hmmm dus nie zo pienter van mezelf. Hoop jij heb er van genoten joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 ik doe toch rustig Hannah? - dat denk ik elke keer onwillekeurig als ik je onderschrift lees, bijna beledigd voel ik me dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Hannah, ben je uit de poppenkast gevallen. Grapjas. En ik zo'n maillot. Zie je het voor je. Zo'n kerstbal in mijn broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Ik schijn ook rond middernacht geboren te zijn. Mijn moeder beweert dan ook dat ik altijd een nachtmens geweest ben :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 haha das een geweldig mooi antwoord Han.. Ik dacht wat gaat er komen.... Deze had ik niet verwacht. Slaap lekker en sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 is zo Witte, tjah ik ben er dol op , maar was te ziek om te kunnen roken, anders al veel eerder beter geweest denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Ook nog bedankt hoor Diesel. Eerlijk is eerlijk voelde me echt jarig hier. Mijn Moeder voerde dat in. Alleen het cadeau op de echte dag. De tweede dag was gewoon in de feeststemming blijven. nu is het echt voorbij. ja ik heb genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 nou Smokey and the bandits ik duik mn nestje in slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Witte, jij van mij een hug. Beetje virtueel, dat wel. Ik ga slapen.Ben moe. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Goed zo Herr Soothe, daar gaat het om dat je met de jouwe hebt kunnen genieten. Nu er geen HET kadoos meer zijn zoals je dat als kind kreeg, gewoon lekker genieten van 2 dagen verjaardag, mooi zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 pff in real hoeft dat gehug van mij ook niet hoor Soothe. Een vituele hug ken ik net aan:D Tis goed zo... Ik ga ook mn bed opzoeken. tijd om de dag voor de nacht om te wisselen. laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 truste allemal, ik volg dan ook maar, kunnen we in een rijtje naar bovenlopen door de gang langs de douche de trap op en naar de slaapkamertjes :-) In ganzepas dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden