Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Inderdaad, Borretje. Ik heb het even opgezocht en geluisterd. Heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 oef, wat ben ik blij dat ik zo veel pijn in m'n donder heb zeg! anders had ik op zeker een biertje gepakt vanmiddag...denk er steeds aan. ga maar even aan het eten beginnen. die pijn helpt me herinneren wat ik verprutst heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Emmaroos, het gaat om onze dochter;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: SmikkieSoms voel ik, dat het mezelf te goed gaat dat ik me daarvoor zou moeten schamen en afstraffen, herkend iemand dat? Vind dat zo een nare enge destructieve eigenschap van mezelf..quote> Ben je dan zo'n slecht mens Smikkie dat het niet goed mag gaan? Soms kan het zijn dat je met zoveel agressie zit en dat niet kwijt kan. Dan is het heel makkelijk om jezelf te straffen om het toch kwijt te raken.Je ziet ook heel vaak dat mensen zich straffen door depressief te worden om toch maar die agressie kwijt te raken.Soms moet je leren om te genieten. We zijn al zo lang destructief geweest naar onszelf.Er zijn ook mensen die niet mochten genieten van hun ouders omdat ze niet genoeg presteerden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: kameleonEmmaroos, het gaat om onze dochter;)quote> Oh, sorry, toch wat hersencellen verweekt door de warmte, hahahaha.dacht dat het om jou ging.:$Misunderstanding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Eindelijk weer bijgelezen. Strak plan om vanavond in de tuin te gaan werken. Het is veel te heet, zwoel of wat dan ook. In de bus was het ook niet te harden. Druk dagje gehad. Naar de tandarts, blouses gekocht voor schoonma in de uitverkoop (ze vond ze mooi!), bij haar op bezoek geweest enz. enz. Nu even uitrusten dus. Smikkie, je gaat goed. Je verdient het om goed te gaan. Geniet lekker van je nieuwe plekje en volgens mij went ook een goed gevoel (dat hoop ik tenminste). Voor allemaal: ik zoek een plekje in de schaduw. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Geeft niet Em, misschien was ik niet duidelijk;) Ik zeg altijd tegen pake, wat moet dat meisje met fries in zeeland? verstaan ze hier toch niet:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: kameleonGeeft niet Em, misschien was ik niet duidelijk;)Ik zeg altijd tegen pake, wat moet dat meisje met fries in zeeland? verstaan ze hier toch niet:rose:quote> Nee hoor kame, ben ik het nie mee eens....Is toch haar roots (om het met een tja.. woord te benoemen dan).En daarbuiten is het idd een "taal" en hoe meer "talen" iemand spreekt, hoe opener de geest, vind ik dan...En zelfs,dankzij het latijns dat ik ooit leerde, kon ik ook bv wiskunde beter begrijpen....(en verder wacht ik niet meer en is zoon NO uno begonnen aan de installatie, as t fout gaat dan zien we da dan wel weer..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hai frummers, Kom zomaar even binnen vallen. tweede stage-dag in verpleeghuis zit er op. Tjonge, je maakt best veel mee op zo,n dag. Aan de andere kant frustreerd het soms dat ik nog zo weinig kan en mag doen. Hoop, dat dat wel veranderd hoor. Voel me er anders zo "bij hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 doe het ook niet hoor... ik ben sterker dan ooit... ik had die ziekenhuis opname echt nodig. een trap onder die derieerre. dus...even voor de goeie orde...ik ben geen minderaar meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 en het ergste van alls Smik. is dat je ook zulke hoge eisen gaat stellen aan jezelf, waar je vervolgens ook nooit aan kan voldoen, en dan is het cirkeltje rond en krijg je het moeilijk. Hoe is het op het werk? Lukt dat nu wel wat beter want ik kan me nog herinneren dat je het ook allemaal zo goed wilde doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hoi rapi, begrijp ik het nu goed dat je stage plaats een vaste werkplaats is/wordt? Maar iag, cool dat je het toch maar gedaan hebt! En zeker als je dan na verloop van tijd een baan hebt waar je achter staat. Pffffffff wat is dat lang geleden, dat ik nog es zo lang hier "rondhing". En nu gaat t beginnen he, die kleine is aan de gang, nog evenkes en da ga Mamaaaaaaaaa worden he. En Mama wil wel komen kijken maar of ik zoveel ga kunnen toevoegen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 "Dank je Smikkie, Heb het ook al een paar keer aangegeven hoor. En heb bij het wassen ook al lekker mee kunnen helpen. Maar ja, als er 6 mensen zijn om eten uit te delen, voel ik me toch echt wel een beetje overtollig. Maar goed, straks met de vakanties, zal er best wel gebrek zijn aan personeel. Trouwens, wat schertst mijn verbazing? Kreeg gisteren een mail van een andere zorginstelling, waar ik ooit gesolliciteerd had. Dat er stage-plekken vrijgekomen waren. Nou ja, zo zie je maar, er komt altijd wel wat op je pad, soms zelfs nog maar dan je verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 shir, ik heb ook groene ogen, fluoriserende zelfs. Veranderlijk met t weer... en tja of het nu erg is dat ik een vrouw ben???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja Bullie zo'n hond is ook niet goed voor jou. Ik weet wel een adresje waar je hem heen kunt brengen hoor;) Ja maar vrouwen kunnen ook heel mooi zijn met groene ogen hoor. Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hoi Smik, wat een hitte he, en wat vermoeiend vaak, alles zo... Ik ga maar es wat anders doen. Vanmiddag was dank zij jullie toch nog leuk "wachten" maar nu is t wel weer genoeg geweest. Ben toch nog in een redelijk zeg maar uhm, "labiele" stemming.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 VM, Het is wel een vaste stage-plek, maar het zit er niet in dat ik daar ook een vaste baan kan krijgen, na mijn opleiding. Niet zo heel erg, wil proberen om het daarna toch wat dichterbij te zoeken. Oh bah, bulletje, Nu die vieze troep nog opruimen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja hoor, buiten dan dat ik een hele dag "verspeeld" heb met wachten op allerlei mooie zaken belovende internet-digi tele etc providers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Spike , je weet niet half hoe goed ik da snap!!!!!!!!!!!!!!!!! pfffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Rap en die stage is dus niet betaald dan? En verder echte baan zeg maar moet je dan wel zelf ook zoeken? (zo zou het hier gaan iag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: Hannah1Btw als je mijn collega was geweest had je een probleem gehad, meen ik echt.Met lange nagels werken? Big wetten, pas op bulletje. Ze zijn strenger dan ooit, mn oorbel is eruit.quote> En die Smikkie is streng hoor!!!quote> Ga leercoach en examinator worden dussuh......Collega 18 met giga armbanden, vraagt ze me , moeten ze af??? Ik zeg als je er geen shit aan wilt hebben wel, ze deed ze meteen af:DVoor ons is dit humor sorry en heel erg soms. Hoort erbij , heerlijk.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Oh, ik deed wat verkeerd. Wilde eigenlijk alleen maar zeggen;Ja dat is echt humor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Fijne vond nog Smik!!! Nie vergeten: -coole strakke (zwarte) jeans. - hemdje (zonder onderhemd), mooi gestreken met de col op half. - haar kort vanachter, vanvoor in een bles, naar RECHTS en waaien daarmee.. -schoenen, ZONDER sokken. Oh ja Hemd liefst met strepen EN korte mouwen... Veel plezier... ps. Broek mag eventueel kort en dan met ruitjes, maar dan moet je weer een ander hemd aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hahahahahaha hahalo hahahahanah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 pfffffffffffffffffffffffffffffff dat krijg je dan van een dag thuis zitten wachten.... op iemand die niet eens kwam..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden