Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Van harte Dylan. Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Succes Johan morgen. En truste voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Haha, nee hoor Jen. En anders helpt mijn moeder me wel herinneren via skype. Jawel, 85 is ze en blij met haar nieuwe laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Yep, mijn taxi is daar. Bedankt, folks, a la prochaine! Oei, mijn sleutels??!.....(hihi, dat was even een déjà -vu gevoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dylan, congratulations En nu duik ik er ook in na een aangename en ondersteunende forumdag. Allemaal wel te rusten (uitgezonderd jen want die slaapt toch nauwelijks) en morgen fris weer op. Doei, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 nog vele jaren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Wow da's tof dylan. Mijn vader is nog een pak jonger en jammer genoeg dementerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hebt ge uwe telefoon Lavendel? Ik ga der ook weer maar es vandoor... Bedankt voor de leuke avond... Jen als ik je niet meer spreek, fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Gaaf VM, die kende ik niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Als ik amper slaap, en weinig drank zorgt voor weinig slaapbehoefte, ben ik dan de de super-adb'er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden