Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 VM, dat zou inderdaad ook nog kunnen. Was ik een voorbeeld van;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 je hebt gelijk Jen wat betreft Aziaten, ik was het vergeten van dat gen maar misschien muteert zich dat wel met de tijd? als enkele generaties goed oefenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 VM: dan heb ik blijkbaar een verkeerd (hoe noemt dat nu weer?) plaatje gekozen (azianman) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Heb jij dan aziatisch bloed Bo? (serieuze vraag he..), niet dat t wat uitmaakt ofzo maar gewoon uit interesse.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dus in feite: degenen die lang genoeg drinken, muteren in een Aziaat? Zou ik al een taxi bestellen of is het nog te vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Dankjewel Frodo! Het is zeker veel waard. Overigens, voor die test zou ik met vlag en wimpel slagen, als niet-alcoholist dan. Ik was nl. een stille thuisdrinker. Hoe is het trouwens met je imago ;);)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Lavendel idd, dat en is niet bij alle aziaten aanwezig. En dat door mix ja. Maar ik en er genoeg waarbij nog wel! En echt he, als die drinken (wat ze dan op jonge leeftijd wel es proberen), antabuse effect he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Nu toch nog nie Lavendel wacht nog ff kes, allez nog ene en dan zijn we weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Kijk!!!! Da krijgt ge dan me al die vlamingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @lavendel Tussendoor iets anders, dat je weinig slaap hebt ligt niet alleen aan die koffie maar is nog een (positief?) bijverschijnsel van ABD zijn. Ik heb, sinds ik gestopt ben, beduidend minder slaap nodig dan voordien. Wat niet wil zeggen dat we allemaal zoals jen zullen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: Jenlavendel, het is echt waar. Ook medicatie heeft andere doseringen bij Aziaten. Hoe ik dat weet? Ooit in de farmacie gewerkt. Er zijn werkelijk waar genetische verschillen. Een Aziaat drinkt zich met minder drank in een coma en/of dood dan "wij".quote> Dan begrijp ik het nog niet helemaal. Dan kunnen ze toch evengoed alcoholist zijn, alleen dan met minder drank dan wij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Maar das ook niet algemeen hoor Frodo, ik slaap juist veel meer als ik niet driink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Nee Bo, want als ze drinken worden ze heel erg beroerd, zoals wij worden als we reusal nemen. Dus die drinken dan helemaal niet, Maar zoals gezegd, niet alle aziaten hebben dat gen meer... Maar echt ze kunnen zelfs niet een beetje drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeHeb jij dan aziatisch bloed Bo? (serieuze vraag he..),niet dat t wat uitmaakt ofzo maar gewoon uit interesse..quote> Nee, ben oerhollands. Mijn posting sloeg op dat Belgie wellicht meer buitenshuis drinkt en Nederland binnenhuis. Daar was ik een voorbeeld van. Mijn laptop liep alleen vast, moest opnieuw opstarten en daarom kwam mijn bericht tussen de Europeanen en Aziaten te staan ;-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ik zou liever slapen Johan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Bo, gezien de alcohol bij Aziaten sneller wordt omgezet, hebben ze minder positieve bijwerkingen. Het fijne weet ik er niet van, maar het lijkt me dat ze daardoor minder snel onderhevig zullen zijn aan verslaving. Ze zijn ziek voordat ze zat zijn of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Vandaar dat Aziaten zich meer bezig houden met papavers en konsoorten misschien? In elke cultuur heeft men steeds naar verdoving en roes gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Waarom meisje, dat is toch gewoon tijdverspilling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik heb wel een Aziaat gekend die graag whiskey dronk, maar dan met mate. Toendertijd zat ik aan de duvels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: JenWaarom meisje, dat is toch gewoon tijdverspilling? quote> oh omdat ik anders morgen heeeeeeeeeeel erg chagrijnig ben, ik kan NIET tegen te weinig slaap.En ja ik weet t, vind t ook tijdverspilling maar den helen dag ambetant zijn is ook tijdverspilling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Jongens & meisjes Ik duik naar boven. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Slaap lekker bo, tot een volgende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Bedankt voor de felicitaties mensen; Zou zelf anders bijna verjaardag vergeten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Met zijn basketsloefkes oan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Oei, misschien wilde je het wel vergeten Dylan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden