albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Ja leuk toch:D, moet toch iets, dus dan maar mensen leren kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Al weer iets van Gunn gehoord? Ben bang dat hij drank aan het halen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: kameleonKijk je uit lieve schat,Lief zijn he..Van mij mag een kind zijn wie hij/zij , wij zijn er om hun te begeleiden.quote> En laat dat dan net mijn probleem met witte liefde zijn....Kijk uit, ok, je wil je kind behoeden, kan natuurlijk niet altijd want je spreekt alleen uit eigen ervaring.Lief zijn he, die is makkelijker, voor mij dan. Dat hoeven ze niet.Johan, dwijlen is dweilen... anders heb je kwijlen (grapje hoor...)Jopie, is t al zeker? Da je niet gaat blij zijn met een dooie mus... Hoewel je van een dooie mus ook wel weer iets moois kan maken. Hannah, die kende ik dan weer niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Je leert me al aardig kennen...quote> Copy/Paiste... Één van d'eerste dingen die 'k leerde met m'n eerste PC. Dat is alweer 1997. Foei, da's lang g'leden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Goede avond ook nog natuurlijk, vandaag rustig dagje hier. Thuis. Ah Gunn... hoe gaat t? Tina wat zal je blij zijn als je in je nieuwe mooie huisje zit he! Laatste loodjes.... sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Nee green, hij heeft zich nog niet gemeld, maak jij je daar nu niet druk over, zorg voor jezelf, jij komt op no1! het is natuurlijk niet verkeerd om rekening met anderen te houden alleen is dit nu niet het juiste moment voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Oh, hij is er, hoi Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: kameleonOh, hij is er, hoi Gunnquote> :moon:Karma, karma, karma Karma, karma chameleon... - Jochie Sjors. Hoi hoi! 'k ben er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 En dan omdat we hier al zolang samen schrijven maar dat ik t eigenlijk nog nooit heb gezegd:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Bulletje, ik ben het met je eens dat iedereen een keuze heeft, alles in het leven is een keuze. Maar de keuze die je maakt is vaak een lang proces, het is wikken en wegen, altijd. In het dagelijks leven, koop ik die bank of toch die ander. Welk abonnement/provider kies ik, enz. De keuze om zonder alcohol door het leven te gaan is ook een keuze die je maakt. Zeg je ja, dan gaat het met vallen en opstaan, zeg je nee, dan weet je dat er niet veel goeds van je terecht komt. Hoop dat ik het goed heb verwoord, wat ik bedoel te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Nou mensen, ik ga nu echt, lees jullie morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 @Kameleon, Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Het 'Open Podium'...? Je ne comprends pas, Jo'an Double Vé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Okay, hier mijn bijdrage... ''Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio; a fellow of infinite jest, of most excellent fancy; he hath borne me on his back a thousand times; and now, how abhorred in my imagination it is! My gorge rises at it. Here hung those lips that I have kissed I know not how oft. Where be your gibes now?'' (Hamlet, V.i) - W. Shakespeare. http://www.mcgoodwin.net/pages/images/dagnanhamlet.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Haiku?? To sleep, perchance to dream—ay, there's the rub: For in that sleep of death what dreams may come, When we have shuffled off this mortal coil, Must give us pause—there's the respect That makes calamity of so long life. da was dan mijn bijdrage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 De grote rots slijt Te traag om waar te nemen. Kijk! kiezelstenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 @Bulletje01, Aah, dat maakt niet uit. 'k heb een apostrof neurose. Ieder z'n ding. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Bull, ik schreef daarstraks Werk ze bull, en wilde erbij schrijven en :present: voor elke week maar das ergens kwijt geraakt... ( toetsenbord waarschjnlijk ) Maar wel gemeend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Tina!!! (las ik nog "splijt" ook nog...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Ja hoor Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: albertinaDe grote rots slijtTe traag om waar te nemen.Kijk! kiezelstenen.quote> Soms moet ik even googelen om mee te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hallo beste frummeltjes, In een haiku kan best wat humor zitten. Een voorbeeld: een roomijsverkoopster met diepe decolleté - "hoeveel bollen" vraagt ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeHaiku??To sleep, perchance to dream—ay, there's the rub:For in that sleep of death what dreams may come,When we have shuffled off this mortal coil,Must give us pause—there's the respectThat makes calamity of so long life.da was dan mijn bijdragequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden