Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Steunbeertje, we zijn de laatsten geloof ik. En ook ik moet mijn mandje opzoeken want morgenochtend om half zeven gaat de wekker weer af. Maar ik ben blij dat ik toch geschreven heb vanavond. Soms weet ik gewoon niet hoe ik dingen moet omschrijven. En er gebeurt zo veel dat ik het al snel laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Gefeliciteerd en een fijne verjaardag Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ha Jen, ben je aan het zingen? Hot, hot hot. Of zit je met een I pad of zoiets te frummen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Dat ken ik Travel, en dan zwijgen we liever Slaap lekker, tot morgennnnnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Tablet op hol geslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Steunbeertje, Dylan, Jen en anderen die hier nog aanwezig zijn wens ik een fijne nacht toe. Voor jullie straks ook een goede nacht met mooie dromen gewenst. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ja dit is dus niks een tablet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hoe dan ook, met mijn rechterwijsvinger tik ik voorzichtigerwijze Siciliaanse groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 En steunbeertje, zwijgen is inderdaad gepast zonder knipoog. Kw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden