Kate Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Oke. Afspraak gemaakt. Dit kon niet telefonisch. Bleh. Ben echt een struisvogel wat dat betreft. Moet echt niet anders kunnen voor ik naar een dokter ga. Nou ja, ondertussen wel in 1 klap van de chocola en caffeine af. Heeft het toch nog nut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goed zo Kate. Wellicht zijn de oorzaak en oplossing zo gevonden En voel je je weer een stuk beter Kan de chocola mss ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Durf amper een boterham te eten als ik op mijn werk ben. Zover is het al. Chocola, nee ik eet liever gezonde dingen voortaan. Zal een gat in de lucht springen als ik hier vanaf ben, echt waar. Toen ik vanmiddag thuis kwam meteen een broodje kaas gegeten, had ik enorm zin in en smaakte zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Kate ik heb dat ook gehad, kon gewoon niet meer eten, moest gelijk rennen.. Bleek een bacterie te zijn, heb toen antibiotica gekregen. het was de Helicobacter pylori Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Kunnen verschillende bacterieen of parasieten zijn ja. Zal waarschijnlijk wel mijn poep in potjes moeten verzamelen. Getsiederrie. Nou ja. als het nodig is, dan is het nodig. Als ze niks vinden is het lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Hoop (!) dat er niemand zit te eten hihi. ik hou erover op. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Je hoeft maar 1 keer te verzamelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ik moet gaan nu, naar de verslavingszorg zal wel weer intensief worden, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goede middag, terug op de camping toch maar. Ik moet dadelijk nog even weg werks gewijs maar de kids kunnen dan toch al spelen hier. Hoewel het meer regent dan wat anders. Igor, ik had gisteren nog een filmpje voor je gepost. Maar ja dit blijkt weer een van die momenten dat niemand leest wat ik schrijf. Ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 goedenmiddag 18 maanden alweer droog..wat gaat die tijd toch hard vandaag was ik bij mijn ouders ..en ik zei tegen mijn moeder dat ik al anderhalf jaar niet meer dronk....toen vroeg ze van..heb je daar nog steeds trek in dan...ze kan het niet begrijpen...en dat vind ik heel moeilijk... ja ik heb nog steeds trek...ik proef het op me tong als de dag van gisteren iedereen bedankt voor de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Mijn vriendin snapt het ook bijna niet Snoep, dat ik er nog mee bezig ben, zo is dat nou eenmaal. "Je drinkt toch gewoon niet" Ja en ook nee, zo gewoon is dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Maar was ik daar zo ook Gwen vergeten een felicitatie te geven. Alsjeblieft Gwen, een felicitatie. 10 maanden nuchter. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 net terug van de HA.. suiker te hoog bloeddruk geweldig en weer 2 kilo eraf!!! ik zeg leen..je bent goed bezig!!! *steekt pluim daar waar het donker is* :-)) ik kan ook wel op het kilokiller draadje haha 17-06-'12... 88 kilo 23-06-'12... 91 kilo ( kwam door het vochtinfuus) 10-07-'12... 78.4 kilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedenmiddag allen! Snoep Alleen zijn, ik had vandaag ook zo'n dag, ik heb vanochtend even gewerkt, en dan heb ik dus ruim de tijd om mijn huis aan kant te maken, vervolgens doe ik het niet, want, geen energie,(rotzomer) zielig, alleen, geen mogelijkheden meer tot verdoven, voor wie zou ik het allemaal moeten doen?, moe, dus ik ben m'n bed weer ingegaan, ik ''vlucht'' dus nog steeds naar bed, in mijn slaapkamer voel ik me 'veiliger', maar wat ik eigenlijk doe, is wachten tot de dag om is onder het mom van; volgende week heb ik meer tijd, (nu ook genoeg tijd!) en velen andere smoezen, de smoezen die ik had om te drinken, komen nu net zo makkelijk om weer in bed te gaan liggen, wat wil ik dan? eigenlijk wil ik iemand die voor me zorgt, waar ik op kan leunen, en die met me knuffelt, en ik weet donders goed dat je dat niet van iemand mag verwachten, we zijn allemaal mensen, is niet handig om mijn problemen bij een ander neer te leggen. Ik hoef dit helemaal niet alleen te doen, dat ik wegbleef van het forum zegt meer over mij, ok daar leer ik dan weer van, het uitwerken van de 4e stap, vindt ik ook heel lastig, en ik wil me ook steeds gaan vergelijken, jullie hebben allemaal iemand die je steunt (niet waar) en ikke sta er helemaal alleen voor (ook niet waar) dus mijn gedachten zijn illusies, maar ze zijn wel erg hardnekkig :angry: wat moet ik daar nu aan doen? mezelf een schop onder mijn kont geven en dingen doen, en als ik het niet doe, mezelf dan ook maar die rust in bed gunnen, want hee ik drink tenminste niet, komt het allemaal nog door het niet drinken? het komt i.i.g wel door leren nuchter te Leven, dat vind ik moeilijk, ik dronk al v.a mijn dertiende , ik heb het nooit zo goed geleerd......... en nu moet ik de deur uit, want ik mag weer werken, ik moet hier echt iets op gaan vinden, want ik heb v.a vlg week 7 weken zo goed als vrij, en dat was met drank al moeilijk, maar dan begon ik s'middags zodat ik begin van de avond sliep etc :$ dat ga ik nu niet meer doen, refu geslikt fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 jaap ik vind dat heel moeilijk om het uit te leggen aan haar en dan begrijp ze het niet ze kijkt naar haar zelf hoe zij het ervaart en dan de opmerking ..de gezelligheid zit niet in een glaasje nee dat snap ik ook wel maar als ik de enige ben die niet drink dan vind ik het op een gegeven moment echt niet meer gezellig en dan zegt ze nog..dat ze soms wel eens een wintje drink en dat het haar niet smaakt en dat ze het dan maar weg gooi nou dat begrijp ik dan weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Gwen van Harte Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Snoep, herkenbaar, hier begrijpen de mensen het ook niet, ik doe maar geen moeite (meer) om het uit te leggen, alci's daarentegen begrijpen me wel nu echt weg...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 ik vind het leven moeilijk zonder drank weinig energie ..minder moed...minder lachen om niks nog steeds slaap gebrek maar we zetten door..want ik wil niet ten onder gaan door de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 VM je filmpje het tovert weer even een lach op m'n gezicht. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Snoep hartstikke goed joh, gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 De pest is dat de gezelligheid wel degelijk in dat glaasje zit. Voor een aantal mensen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Originally posted by: JaapDe pest is dat de gezelligheid wel degelijkin dat glaasje zit. Voor een aantal mensen dan.quote> eerlijk gezegt voor mijn wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 pfff thnx Jaap vergat ik Gwen dus ook bijna, topper jij hoor, gefeliciteerd hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 moeilijk Snoep.. ik moet eerlijk toegeven dat ik het niemand gemeld heb..dus ik krijg ook geen vragen of wat ook. en... het valt mij reuze mee eigenlijk...is dat raar...moet het nog komen die drang naar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Originally posted by: Dieselpfff thnx Jaap vergat ik Gwen dus ook bijna, topper jij hoor, gefeliciteerd hoor quote> oeps ik ook..:$gefeli Gwen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden