albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 hahaha, die Mups. Ik vind het fijn dat je er weer bent. Let vooral niet op Snoepje, da's het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: albertinahahaha, die Mups.Ik vind het fijn dat je er weer bent.Let vooral niet op Snoepje,da's het beste.quote> je kan niet om mijn heen tinaik ben om op te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Kame als je dit nog leest, goede vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: albertinahahaha, die Mups.Ik vind het fijn dat je er weer bent.Let vooral niet op Snoepje,da's het beste.quote> Hoi Tine,Met jou ook alles goed?Zo kom ik niet aan bijlezen toe natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: Mupke Originally posted by: albertinaHoi Tine,Met jou ook alles goed?Zo kom ik niet aan bijlezen toe natuurlijk. quote> dan doe je dat in je eigen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: snoepjedan doe je dat in je eigen tijdquote> Kssssst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjedan doe je dat in je eigen tijdquote> Kssssst!! quote> hahaha..heb het gemist zeg...om jou lekker te pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjedan doe je dat in je eigen tijdquote> Kssssst!! quote> hahaha..heb het gemist zeg...om jou lekker te pestenquote> Wat liefffff, NOT.Zit je hier nog elke dag Snoep. En de rest? Er zijn vast heel veel nieuwe mensen bij gekomen he. Lastig om er weer wat in te komen en ik weet ook niet of ik dat wel wil. Maar vanmiddag moest ik opeens aan jullie denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 mupke lees wel maar zit niet meer elke dag hier is soms te druk met een hoop nieuwelingen en dan lees ik alleen maar en hoe is het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 ja mup...oude liefde roest niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Het gaat goed met mij Snoep. Ik was een beetje forummoe. Komt er op neer dat ik niet meer een hele avond achter de pc wil zitten. Ik lees meer, kijk meer tv. Dat brengt me meer rust in m'n koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 ja dat herken ik wel.....daar moet ik ook nog in minderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik ga weer uitloggen. Tot een volgende keer allemaal. Ik hoop dat het met iedereen waarmee ik hier contact had goed gaat! (Fleur niet overslaan :$ : dikke :lops; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 kom je voor de kerst nog een keertje kijken mups? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hallo Mupke, Wat leuk om je weer te zien. Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Johan: Goed voer en een warme stal, zei mijn vader altijd! Koerdisch eten lijkt me ook lekker. Maar extra goed je best doen voor deze dame! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Vandaag waren er vele verhalen die om reactie vroegen, maar zoveel later op de dag is dat het toch ook niet. Voor alle mensen die het moeilijk hebben, zoals Spike, Gaby, Bulletje e.a. ik hoop dat het goed met jullie gaat. Hou vol. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Ik hoop toch heel erg echt dat Bullie onder de dekens ik gekropen. Misschien dat ze vanavond nog ff in de h.kamer komt vertellen dat het weer wat beter gaat met haar. Lytse hoe is het met jouw lijf? Gaat het nu wat beter of heb je nog erg veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Goedenavond, Lange draad met heeeel veeeel gebeurtenissen waar ik op zou willen reageren... maar dan zit ik hier vannacht nog dus.. voor iedereen Dat is mooi Johan om die mevrouw te helpen aan een kompleet geverfde deur en Koerdisch eten lijkt me ook wel wat. Haannnaaaaaahhh van harte gefeliciteerd en ik wens je vele jaren met heel veel mooie momenten, zodat de mindere, minder opvallen :musicnote::musicnote::musicnote: :moon::moon::moon: :heart::heart::heart: ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en ook nog een fijne avond krijgt :present: Spike... wat een verhaal wat een toestand wat een... wat moet, wil ik tegen je zeggen laat ik maar zeggen dat ik aan je denk want dat is zo dus voor jou gewoon voor de lekkere beat en ... en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hi Bol, Het blijft op en neer gaan. De afgelopen week heb ik af en toe druiven gekrent, boven op de ladder en dat is natuurlijk de pest voor mijn nek en schouders. 15 Jaar geleden heb ik die druif van een stekje opgekweekt en hij loopt nu boven het woonkamerraam; vandaar de trap. Omdat het verder niet ging ben ik ermee gestopt. Moet nu nog mijn kamer opruimen, want ons nichtje van 7 komt een paar dagen logeren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Hallo Coco, Ik heb je nog niet echt gesproken na mijn vakantie. Hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Voorheen hadden wij hier een groot asielzoekerscentrum en daar waren ook veel Koerden. Op open dagen kookten en bakten de dames van alle nationaliteiten heerlijke dingen. Niet alleen muziek verbroedert, ook eten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Bor, Je hebt nog gelijk ook. Je weet dat ik altijd geïnteresseerd ben, dus aan mij kan je je verhaal gewoon kwijt hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden