Gast Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ik wilde net naar de 2e vragen welke ik wel kan raden staat er een roosje op getatoeƫerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Doeg Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 En dan onder de douche met je appeltjesbadschuim en je electrische tandenborstel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Welterusten vent! Morgen er weer lekker tegenaan. Vrijdag de 13e, kijk je uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Oh miss Hannah, what a shame:D Nee Co, ik was van gisteren, jammer he. Dag Johan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Johan Wik dacht dat wij mannen in de schaftkeet een smerig stelletje zwijnen waren maar dat valt eigenlijk alles mee.quote> Werk jij in Frieland Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Lieve mensen, Ik stort in. Ga mij dus maar ter rustte leggen (liggen) Voor mensen die ook gaan.. welterusten alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Shir, dat is mooi voor jullie, het was alleen maar even een vraag van mij. Niks meer en niks minder. Ik wilde alleen mijn pijn delen, niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Emma:present: Ik gok op de Veluwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Rapilos, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Trusten Rapi. Ik ga ook zo. Mijn man gaat nog naar Schiphol, zoon ophalen. Deze keer kan ik niet mee want ik moet morgen werken. Zoon heeft al drie keer een vertraging doorgebeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Rapi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ja jammer Emma helaas pindakaas allemaal welterusten, ik ga ook slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: TravelEmma:present:Ik gok op de Veluwe.quote> Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Emma, op je vraag aan Johan of hij in Friesland werkt. Ik ga ook afsluiten. Meld me droog af en wens allen voor nu of straks een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Ik ga nu ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Zo, met een boekje naar bed. Eens kijken hoe de nacht gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: TravelEmma, op je vraag aan Johan of hij in Friesland werkt.Ik ga ook afsluiten.Meld me droog af en wens allen voor nu of straks een goede nachtrust.quote> Oh ok, ik dacht nl dat hij laatst wat in het leeuwarders schreef, vandaar, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Hee Jopie, Op die link die je plaatste heb je een heel interessant verhaal gezet. Op dit moment ben ik niet in de stemming, maar ik ga het zeker lezen. Voor of tegen de AA komt hier regelmatig voorbij. Ik ben er nooit geweest en ken niemand die daar komt, dus ik sta er in principe blanco tegenover. Zolang het iemand helpt, moet hij/zij vooral gaan. Of het mijn weg is weet ik niet. Bedankt. Mooi hĆØ die ooievaars. In de Flevopolder zie ik ze ook regelmatig omdat ze in natuurpark Lelystad vroeger meededen aan een fokprogramma. De ouderen zijn geleewiekt en de jongeren trekken weg, maar komen in het voorjaar weer terug. Prachtig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: bulletje01ik legde het ook alleen maar uit emmaroos .....als ik lang schrijf is het niet goed en als ik kort schrijf is het niet goedquote> :angry: WIE ZEGT NOU DAT HET NIET GOED IS MENS. Jemig wat word ik hier toch hondsmoe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ER, Shirley heeft het druk met Stopa 's feest dus gun dat meisje wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Het is vandaag de dag van de misverstanden geloof ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeER,Shirley heeft het druk met Stopa 's feest dus gun dat meisje wat rust.quote> ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Kijk ik nog even... Oei Emma. Rustig aan. Ga die slof zoeken, straks trap je nog ergens in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Voor allen die gaan slapen: welterusten. Heb ik me uitgesloofd om een uur op mijn kamer op te ruimen, is iedereen al weg. Zielig! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden