Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: TravelEmma, op je vraag aan Johan of hij in Friesland werkt.Ik ga ook afsluiten.Meld me droog af en wens allen voor nu of straks een goede nachtrust.quote> Oh ok, ik dacht nl dat hij laatst wat in het leeuwarders schreef, vandaar, hahahaha.
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Hee Jopie, Op die link die je plaatste heb je een heel interessant verhaal gezet. Op dit moment ben ik niet in de stemming, maar ik ga het zeker lezen. Voor of tegen de AA komt hier regelmatig voorbij. Ik ben er nooit geweest en ken niemand die daar komt, dus ik sta er in principe blanco tegenover. Zolang het iemand helpt, moet hij/zij vooral gaan. Of het mijn weg is weet ik niet. Bedankt. Mooi hè die ooievaars. In de Flevopolder zie ik ze ook regelmatig omdat ze in natuurpark Lelystad vroeger meededen aan een fokprogramma. De ouderen zijn geleewiekt en de jongeren trekken weg, maar komen in het voorjaar weer terug. Prachtig. Lytse.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: bulletje01ik legde het ook alleen maar uit emmaroos .....als ik lang schrijf is het niet goed en als ik kort schrijf is het niet goedquote> :angry: WIE ZEGT NOU DAT HET NIET GOED IS MENS. Jemig wat word ik hier toch hondsmoe van.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 ER, Shirley heeft het druk met Stopa 's feest dus gun dat meisje wat rust.
Truffel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Het is vandaag de dag van de misverstanden geloof ik :$
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeER,Shirley heeft het druk met Stopa 's feest dus gun dat meisje wat rust.quote> ;)
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Kijk ik nog even... Oei Emma. Rustig aan. Ga die slof zoeken, straks trap je nog ergens in.
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Voor allen die gaan slapen: welterusten. Heb ik me uitgesloofd om een uur op mijn kamer op te ruimen, is iedereen al weg. Zielig! Lytse.
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Bul, Dat feest wordt knal. Ik hoor het al. Ik zal duimen dat het droog is; al die rokers in de partytent..... Lytse.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Shirley, ik kom graag als dat mag, ik hoef ook geen masker. Ik eet vlees maar alleen bio, vis alleen als ie vers is en groenten tja dat kan allemaal zo wel wat. Een zanger, hmmm, waarom niet een karaoke box huren? ps. Oh ja, thx Lytse, zou het nog vergeten, ik probeer te stoppen met roken dus ik zou het op prijs stellen als er enkel buiten de tent gerookt wordt.
Travel Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 VM, je weet maar niet wat er allemaal ligt.
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Bul, in het verleden, voor mijn tijd, is er weleens een bijeenkomst geweest van mensen van het forum. De echte oudgedienden zullen het wel weten. Lytse.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ja idd lytse, ooit, in de oertijd ofzo... maar was wel leuk om echte gezichten te zien. Haha yep travel, er slingert zomaar vanalles rond hier en daar...
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Shirley, ik moet je teleurstellen, we hebben al eens een meeting compleet met maskers gehad. En er zijn meerdere meetings van dit forum geweest dus er zijn hier aardig wat mensen die elkaar in real life hebben ontmoet. Ook zijn er een aantal meetings geweest waar Tactive aan heeft meegewerkt, heel gastvrij. Het is alleen zo dat dit een openbaar forum is, iedereen kan meelezen dus dat brengt mij er inderdaad toe bepaalde zaken anoniem te houden.
Lytse Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Welterusten allemaal, Ik ben gaar en chagrijnig (zie onderwerp kamer). Morgen weer een stukje en lekker voorlezen aan mijn pleegkleinkinderen. Aangezien ik geen echte oma ben (geen kinderen, dus ook geen kleinkinderen) noem ik ze maar zo. Ze noemen mij oma..... voornaam, ter onderscheiding van hun echte grootouders. Maakt niet uit. Ze zijn blij als ze me zien en daar gaat het om. Tot morgen, Lytse.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Zo waar wat Tina zegt. Ik ben dan nog best redelijk open hier, maar het is en blijft een openbaar forum.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ik kom ook, lijkt me heel leuk. Ben al eens op een meeting geweest, dat was super leuk. Travel, is ok meid. Zennnnnnnn
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Lytse, geweldig dat je kamer opgeruimd is en ook nog zo snel. In een uur, dat is mooi toch? Manlief gaat zo weg, vertraging viel mee, jammer dat ik niet mee kan naar Schiphol.
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Zitten we daar in die tent shir, met ons tweekes, jij met je nagels en roze broek, ik met een heel intellectueel boek.
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Emmaroos:angry:quote> Emma,Het is niet de bedoeling dat je mijn posting van 21u29 ZO letterlijk opneemt.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeZitten we daar in die tent shir,met ons tweekes, jij met je nagels en roze broek,ik met een heel intellectueel boek.quote> En zonder sigaret, volhouden hoor, maandag ben ik er al 4 weken vanaf.En drie máánden van de drank af, jippieieieieieieieieieie.
albertina Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Ik ga ook aflsuiten. Truste en denk erom, elkaar niet in de haren vliegen.
Emmaroos Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Geplaatst 12 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Emmaroos:angry:quote> Emma,Het is niet de bedoeling dat je mijn posting van 21u29 ZO letterlijk opneemt. quote> Ach lieve Fro, ik zal echt weer lief zijn hoor, ok??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden