Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ja Igor, achteraf had ik ook meer willen zeggen, maar mijn moe was niet meer aanspreekbaar. Zo gaan die dingen soms. Ik had nog dit en nog dat, nog zus en nog zo. Haar tijd was voorbij. Sterkte Igor. Het leven is een groot raadsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dank voor je reactie. Ik had een hele moeilijke periode achter de rug waarin ik ook weinig had geslapen. Ik was heel trots dat ik toch niet gedronken had. Toen gebeurde er iets heel vervelends wat ik er niet bij kon hebben en toen ging ik de fout in. Slap excuus maar wel waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Had liever haar hand vast gehouden en dat ze redelijk helder was geweest. Ook nog één en ander 'rechtzetten'. Zat er helaas niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Igor:heart: Mike:heart: Het blijft een gemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Yep Albert. Zekers. Zelfs ruzie maken zit er niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 sterkte roos, je bent niet de enige met een uitglijer hoor. kop omhoog en weer verder gaan!..succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ja Rose, nooit een 'reden' gebruiken. Uiteindelijk pak je jezelf het hardst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Nu is Rutger Kopland ook overleden. De dichters zijn nu aan de beurt. Het enig stukje rechtvaardigheid is, dat niemand vergeten wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goeie middag, niet terug gelezen, maar dat zal ik straks even doen. Moeilijk om weer in te lezen als je een tijd niet bent geweest. Lenie, wat goed zeg een maand droog! Gefeliciteerd! Rose, kop op, rug recht en proberen opnieuw te beginnen! Igor, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dus... een vers van Rutger. Weggaan Weggaan is iets anders dan het huis uitsluipen zacht de deur dichttrekken achter je bestaan en niet terugkeren. Je blijft iemand op wie wordt gewacht. Weggaan kun je beschrijven als een soort van blijven. Niemand wacht want je bent er nog. Niemand neemt afscheid want je gaat niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 dank je wel meis.. doe m'n best.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Igor, het had niet uitgemaakt, mensen, moeders die van hun eigen situatie anderen de schuld geven, doen dit alleen maar om niet naar zich zelf te hoeven kijken. Dat durven ze niet, dat kunnen ze niet. Om zich zelf toch wat te vinden heeft de ander, het kind het altijd gedaan. Als je pech hebt ga je dat zelf geloven en loop je met schuldgevoelens rond die je bijna niet kan hanteren. Om ze wel te kunnen hanteren loop je zelf weer weg van jouw pijn, in verslaving of anderszins. Dit proces moet je stopzetten en omdraaien om er uit te komen, je was geen lastig kind, je had lastige ouders. Je hebt je moeder niet bewust verdriet aan gedaan, je hebt waarschijnlijk als elk normaal kind van haar gehouden. Maar hoe goed je ook je best deed, het was het nooit goed genoeg. Van pure ellende ga je dat nog geloven ook. Neem van mij aan, het is niet waar. Je bent een mooi mens, je bent een goed kind geweest en je bent het waard om niet te blijven leven in schuldgevoel. Misschien heeft ze haar rust gevonden, misschien niet, dat weet ik niet, het doet er niet meer toe. Wat er wel toe doet en wat ik wel weet is dat jij nog jouw leven mag gaan leiden in vrijheid, zonder verslaving en zonder dat je iets naar haar hebt goed te maken omdat je zogenaamd niet de goede dochter was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Adam, ik zie dat de beste man hier niet tekort komt. Sla in September Vochtige bedjes. Mooi verwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Lavendel Nu ga ik mij aan het avondeten wijden. Dhen uit het oog, maar niet uit het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Soothe, idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Voor Moeders/Vaders met uitvliegende dochters ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vertrek van dochters Ze moesten inderdaad gaan, ik had het gezien aan hun gezichten die langzaam veranderden van die van kinderen in die van vrienden, van die van vroeger in die van nu. En gevoeld en geroken als ze me kusten, een huid en haar die niet meer voor mij waren bedoeld, niet zoals vroeger, toen we de tijd hadden. Er was in ons huis een wereld van verlangen, geluk, pijn en verdriet gegroeid, in hun kamers waarin ze verzamelden wat ze mee zouden nemen, hun herinneringen. Nu ze weg zijn kijk ik uit hun ramen en zie precies dat zelfde uitzicht, precies die zelfde wereld van twintig jaar her, toen ik hier kwam wonen. Rutger. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 kanjers ik moet werken vanavond en morgen. Ze komen me zo halen. Als het niet al te laat wordt kom ik nog ff trusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dag allemaal, Net alles bijgelezen, maar het is nu weer tijd om aan het eten te gaan. @ Bul: fijn dat het zo goed is gegaan. Ik heb aan je gedacht. Chapeau! Wat zal je nu moe zijn. Ik hoop dat je ouders het heerlijk hebben gevonden. @ Esperanza: AU. Dat briefje zal hard aangekomen zijn. Ik hoop dat kjullie er samen over kunnen praten. @ Tina: jammer zonder internet. Sterkte met verhuizen. Voor alle anderen, teveel om overal op te reageren. Maak het beste van de dag. Vanavond kom ik me nog even melden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dan wens ik je veel succes Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 @ johan, mooie voornemens om weer een opleiding te gaan doen, maar helaas is studeren niet gratis... Ben zelf ook weer aan het kijken voor een studie, alleen moeilijk kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Dan wens ik jou ook succes Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Thanx AlbertRemmo, wil me om laten scholen, maar ja, wat ik dan wil weet ik nog niet. Paramedische beroepen zijn met alle bezuinigingen geen handige keuze, maar wat dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Heel goed om er rustig naar te kijken. Ik ben wel naar een opendag geweest, maar wil niet meer volledig terug in de schoolbanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 dat red jij meis.. rustig aan.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden