Gunn Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen lieve menschen, Nou, aan mij de taak de dag af te trappen. Niet g'makkelijk, als je al vier dagen achtereen slecht (lees: Niet!) slaapt. Een straffe pot koffie zetten voor de liefhebbers, ook een pot groene thee. Jus d'orange in fles staat in de koelkast, zo ook de frisdranken en and're sappen. 'k heb slechts 6 volkoren bolletjes en Oberlander brood in huis. Belegd met kaas, ham of jam. Wie 't eerst komt, 't eerst maalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Eentje met kaas graag Gunn............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Hoe komt het dat je zo slecht slaapt Gunn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen, Doe mij maar een boterham met kaas en groene thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: EsperanzaHoe komt het dat je zo slecht slaapt Gunn ?quote> 'k weet 't niet, Esp. 'k slaap g'woon niet in. Zelfs kamillethee of warme melk helpt niet. 'k ga daarom straks weer een poging wagen. Want moe ben 'k wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik hoop dat het lukt. Welterusten Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Jeroen, Mieke en Sunny, Nog veel droge jaren gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goeie morgen kanjers. Gunn ku n je niet een slaapkuur aanvragen? Maar ja daar is het probleem niet mee opgelost hé? Die bovenkamer blijft doormalen. Vreselijk is dat bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Gisteren voor het eerst in een omgeving geweest waar alcohol geschonken werd en dat ging eigenlijk makkelijker dan verwacht. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Goed geslapen vannacht En het weer ziet er beter uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen luitjes, even een bakje koffie pfff, te vast geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Dat is verrassend opstaan Het regent niet Gunn, Vervelend dat je zo slecht slaapt Hoop dat het straks wat lukt Thx voor het ontbijt:sun: Oberlander met kaas, lekker Dubbeltje, Wat fijn dat je de 1e proef goed hebt doorstaan Jeroen, Mieke, Sunny van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 goede morgen frummels. hier komt een zonnetje tevoorschijn. ik geloof tenminste dat het de zon is. ik heb hem zolang niet meer gezien............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Schrok me wild toen ik wakker werd, de zon schijnt! Fijne en droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Hey Suikertje, hoe gaat het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Hey Esperanza, gaat redelijk tot aardig hier. Heb draai al beetje gevonden in nieuwe woning. Hoe gaat het met jou? Ik lees niet elke dag alles op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik ben ook net terug aan het inlopen Suiker. Weken van schandalig drankmisbruik achter de rug, dan meld ik me liever niet. Net als altijd hopen op beterschap. Ik wist niet dat je een nieuwe woning hebt, heb je je hondje nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Jammer dat je gedronken hebt. Nu hopelijk weer nieuwe start voor je. Ik drink gelukkig niet. Ja hondje heb ik nog steeds. We zijn echte maatjes van elkaar. Ik ga er zo vandoor. Even naar mijn pa. Die heeft een printer, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Jammer dat je gedronken hebt. Nu hopelijk weer nieuwe start voor je. Ik drink gelukkig niet. Ja hondje heb ik nog steeds. We zijn echte maatjes van elkaar. Ik ga er zo vandoor. Even naar mijn pa. Die heeft een printer, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Maak er een fijne dag van Suiker. Zo fijn te horen dat het beter met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 wordt het weer beter, wordt ik ziek blehhhh. ik kruip nog even onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Beterschap igor, troost je, hier in het zuiden, hebben we al weer wolken voor de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik heb geweldig nieuws. HET REGENT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 je hebt altijd baas boven baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden