Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zoeken? Ik sta midden op een lege dansvloer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Het is zo frustrerend als iemand zo wanhopig is en daarna niets meer van zich laat horen. Ik hoop dat Lies naar bed is gegaan en dat ze morgen weer van zich laat horen. Ik drink tegenwoordig liters bitter lemon. Wel light, want ik snoep beslist meer sinds ik niet meer drink. Ook kaas en nootjes fietsen er met gemak in! Dat probeer ik dan weer te compenseren met minder koolhydraten. Maar.... we drinken geen alcohol en opok morgen nemen we de eerste niet. Met een ander soort kater ga ik nog maar even bankhangen. Welterusten allemaal, slaap lekker en morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, ik zie twee lege krukken dus kom. Morgen maar even kijken bij Lies. Vermoedelijk zijn de opgeroepen hulptroepen gearriveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dat is het Lytse We stonden paraat dat is het enige dat we in kunnen zetten Slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, Schitterend, en heb je die commentaar gelezen: This song can make you either the happiest man alive or cry like a beaver Ah, Bo daar ben je eindelijk. Maar brute pech, het nummer is juist ten einde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Travel, ik ben daar en breng een liedje mee over het weer dat geen weer is: shaken dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Zie me hier dansen in mijn bed, met mijn koptelefoon op! Yeha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Avond allemaal, Wij komen net thuis van verjaardag, was super gezellig. Dussss even droog afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Goedenacht Steunbeertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 mooi Steunbeertje dan kan ik met een gerust gevoel gaan slapen:D Bulletje straks ook even afmelden?, droog natuurlijk en als Frodo klaar is met zingen zo en er zijn nog mensen over geef die man een ranja goe gedaen jochie slaap lekker:lips: en dance till the new day awakes:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, ben blij dat jij de muziek verzorgt. Moet toch een snellere laptop, kan ik ook ns wat leuks neerplempen. Zometeen wil ik graag een slijpnummer aanvragen want zo komt Frodo niet weg natuurlijk. Bo zwaar teleurgesteld. Graag You are so beautiful van ehhhhhh. Die wereldberoemde manke zangert waarvan de naam mij even ontschoten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Steunbeertje Goed om te lezen dat het gezellig was en Top dat je het droog hield Frodo Dat is inderdaad pech:o Lavendel In bed;)? Je gaat toch niet voor sluitingstijd weg;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Slaap lekker Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Travel daar gaan we dan: Frodo neem je kans ( o, mijn zakdoek! snif!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hoi Steunbeertje, top dat je het droog gehouden hebt. Maar je valt wel met je neus in een ander feestje:D Hoewel er nu even een gevoelig moment plaatsvindt. Even een traantje wegpinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik ben er en nu op tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Lavendel, Life gezien enkele jaren geleden op de proms. Overgetelijk. Komaan Bo, we vliegen erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Originally posted by: jane4goe gedaen jochiequote> zei de prille freule tegen de grootvader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 wacht Frodo!!Wacht, nog even kleine tip, speciaal voor mannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Thanks Frodo voor deze dans Je danst best goed;) Lavendel, Hij is l-e-u-k! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Jij ook thx bo, het was leuk, en ik ben al blij dat ik niet op je tenen trapte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 slaaplekker genietertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Dat deed je wel een keer Frodo maar dat geeft niet :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik ga ook afsluiten. Het was een fijne frumavond! Voor nu of strakjes welterusten en morgen gezond weer op. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik duik ook naar boven Sweet dreams:lips: En morgen gezond weer op:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden