Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 what's up Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 ben een beetje sjaggo... nergens zin in...buikpijn.. gaat wel weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Lenie een maand droog alweer! Fantastisch bezig zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 tanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Top Lenie een maand alweer, goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik ben ook al zo blehhhh vandaag, geen zin, niet lekker in mijn vel, beetje sombertjes, k weet niet wat het vandaag is. Ach zijn we tenminste samen uit ons doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 net weer m'n emmertje vol gespuugd...'t wil echt niet vandaag. duik m'n bedje maar even in. misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 @Lenie Beterschap meis, kruip maar diep onder de wol. Ik hoop dat je je straks beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Voor het echte maandag gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Gaby fixeer je niet te veel op de vierde stap. Het ziet er naar uit dat deze stap net een maat te groot voor je is. Je nuchterheid dreigt iedere keer opnieuw in gevaar te komen. Het programma heeft wel 12 stappen. De volgorde is niet belangrijk. Kijk wat meer naar wat je aanspreekt in de lectuur wat je echt dwars zit. Ik heb ooit een levensverhaal moeten schrijven. Aan de hand van de inhoud kon ik na verloop van tijd toetsen of de kronkels in mijn hersenen al wat meer souplesse vertoonden. Karbonkels waren het, maar ze zijn wel genezen. Op het moment je denkt zonder refusal te kunnen moeten alle alarmbellen gaan drinken. Gaby vraag op tijd hulp, mensen bellen van de groep helpt altijd. Weliswaar ben je dan niet onmiddellijk van de problemen af, maar het helpt patronen te doorbreken waar je in vast bent gelopen. Chapeau voor het feit dat je niet naar drank hebt gegrepen. Ga goed ga nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Die vrolijkheid kom weer Bor eerst opruimen die zooi als je olie laat verversen komt ook de zooi bovendrijven eenmaal weggeschept heb je weer heldere brandstof bek op het stuur en doorschrijven dus des te eerder fiets je weer fier en vrolijk rechtop. niet grof bedoeld dus maar je snapt me wel denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: borretjeNu wordt het ingewikkeld:huh:quote> Moet je het even afwikkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 En 'k ben er ook weer. Man, m'n brein snakt naar een REM! Als 'k ga liggen begint 't te flitsen, ook met ogen dicht. Als dit zo doorgaat word 'k nog gek! Zelfs typen is vermoeiend. 'k zie overigens dat er meer zich zwakjes voelen hier. Zou 't dan toch een virusje zijn die rondwaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 @Gunn ik hoor hier om me heen ook veel mensen die ziekkies zijn, denk inderdaad een virusje. Als ie mij maar over slaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Lenie Gefeliciteerd met je maand droog hier alle achterstallige administratie gedaan, geeft toch wel een iets beter gevoel, nu ga ik mijn bedje in, even slapen, weer werkt ook niet mee,' en gelukkig mag ik vanavond werken invallen voor een collega, dat doodt de tijd weer wat. en ik doe het rustig aan hoor met mijn stappen, dank voor al jullie reacties , waardeer ik zeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: jopieleniebeterschapwel goed in de gaten houden, hedie afspraak staat dan misschien welmaar er zijn grenzenquote> morgen ochtend om 11 uur moet ik in het ziekenhuis zijn.voel me al beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ben de regen nu echt helemaal zat:Disgust; Ga maar boerenkool stampot maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 dank je Gaby.. kalm an he meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 fijne avond Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 succes Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 heb mij vandaag een nieuwe coupe aangemeten, het is super kort. Makkelijk voor op de camping, Maar, ben nu helemaal grijs:( Zeggen de mensen weer, meisje moet je dat niet even aan je oma vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 oke.... KMW, lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: Steunbeertje Voor het echte maandag gevoel quote> Oeps steunbeertje, toch geen moorddadige plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 @Jen, ja hoor ik ben tevreden over mezelf ;-) Leuk dat je hondje terug bij jou is, zal nogal een weerzin geweest zijn! @Steunbeertje, dat is wel echt super als je samen met je partner kan stoppen. Doet hij het even goed als jij? Kunnen jullie er over praten? @Kameleon, grijs is wijs ;-) @gaby: suppperrr!! altijd goed om in mijn achterhoofd te houden! @kwispel: goed gevoel bij week 2, hé! ik mag beginnen aan week 3! yeeh! @Lenie: tijd dat je naar het ziekenhuis kunt, zou ik zeggen? en moed hoor voor iedereen met een dipje, het schijnt dat de zon er stilaan gaat aankomen deze week....ik begin er nu toch ook naar te snakken :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Zo, 'k zit met een oedeem en moet vijf dagen met mijn benen omhoog zitten... Eigenlijk wel een goed excuus om geen enkele huishoudelijke taak uit te voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden