Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2012


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!!

Ik denk ik begin maar vast met een opening.

Vroeg naar bed lees half 8, dus ook vroeg wakker. Het slapen gaat nog steeds moeilijk maaaar dit is dag 8 van geen drank. Zaterdag was moeilijk maar ik heb gesloten dat ik geen 7 dagen nuchterheid vergooi voor een drankje dus NIET gedaan.

Weer een ochtend in nuchterheid en dat voelt geweldig. Nog wel moe maar met veel fruit water en lekker eten als ik zin heb gaat het iedere dag beter.

Ik hoop dat een ieder van jullie lekker opstaat straks en weer aan een nieuwe dag begint zonder drank maar met veel zelfvertrouwen, we kunnen het!!

En omdat jullie mij toch aangestoken hebben met filmpjes van youtube hierbij een lach voor de maandag om mee te beginnen.

Fijne dag allemaal en tot later in de huiskamer!!

Lieve groetjes greeneyes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moggeuh frutzels voor zo, Greeneyes voor nu met1, als je tenminste nog niet weer terug je nest in bent gegaan (waar ik nog wel over nadenk eigenlijk) ;) Maar eerst maar eens een bak koffie pakken GE jij ook, ach staat ook theewater klaar hoor en pot verse muntthee voor de liefhebbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjh GE daarom ga ik nooit zo vroeg me nest in, vin eigenlijk 5.00 vroeg genoeg om op te staan. ook ken ik je filmpjes niet bekijken, geen geluid op deze pjoeter. Maar herrie genoeg hier in huis, zelfs 's-nachts dieren genoeg die herrie trappen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Diesel,

Das mooi, hebben we gelijk twee potten koffie staan, hihi.

Hier vanaf drie uur niet meer geslapen, er zat onweer aan te komen en dat 'ruikt' het hondje.... heel fijn.

Maar goed, onweer is weer overgetrokken, regen is weer voorbij en de lucht ziet er blauw uit.

Dus misschien toch weer een dag met aardig wat zon op komst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ene Goeie MĆ©rge Mensuh,

Doe mij ff een warme melk met een wolkje koffie. Man, 'k word echt stik chagrijnig van dat slechte slapen! Twee, hooguit drie uurtjes geslapen vannacht. 'k heb er al een ochtendwandeling door 't lokale park van een uur opzitten. En dat is twee uur geleden.

Zodaad'lijk maar eens m'n huisje van kant maken. 't lieve mens van de thuiszorg moet morgen wel de indruk hebben dat 'k 't een beetje op orde houdt hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen vanuit de trein toegewenst. Wat fijn dat we vandaag weer centjes mogen verdienen voor onze geliefde baas! Eerst maar eens zes bakken slappe automatenkoffie naar binnen gooien (nou ja, het is warm en gratis...) en dan gaan we weer eens kijken hoe we de twee leidinggevenden (denken ze zelf) tegen het afdelingshoofd op kunnen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Yalala, gefeliciteerd!

Lekker dat er 2 potten koffie staan en nog beschuit met aardbeien ook! Kan ik wel gebruiken om op te starten. Na 2 weken vakantie is het weer heel erg wennen om er zo vroeg uit te gaan. En 3 nachten beroerd slapen helpt dan niet positief mee. Ik ga deze week mijn ontslag indienen, daar maak ik me geloof ik veel te druk om. Nergens voor nodig, maar toch een knagend schuldgevoel...

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, wakkere boel hier opeens...

Diesel, dat is het geweest hoor.

Een uur voordat ik iets kon horen begon ze al te zeuren, vervolgens een klein beetje gerommel in de verte en daar bleef het bij.

Naja, ik klaag niet, hebben er hier een weekend met veel zon op zitten, de zon schijnt hier trouwens ook al weer uitbundig, dan moet ik een halve slapeloze nacht maar op de koop toe nemen:huh:.

Gunn, als ik jou was zou ik mijn huisje 'aan' kant maken, als je het 'van' kant maakt dan vermoord je het ;)

Hannah, ik weetutnogzonetniet van dat sabbatical... kon het gisteravond effe niet laten te reageren en van het Ć©Ć©n kwam het ander. Maar ik weet niet of ik er verstandig aan doe.

En ben ik Yaja ook nog vergeten te fliesiteren, Yaja, van harte meid en dat je maar een heel fijne verjaardag mag hebben.

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Marq, en veel op het forum komen als je voelt dat het niet goed gaat.;)

Mij komen ze ook zo weer halen 9.30. Er komt weer een drukke tijd aan met allemaal buiten gezette, in het bos vastgebonden diertjes. Hopelijk hebben we genoeg plaats. We hebben al zo'n 80 katten zitten, waarvan een hele hoop kittens.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...