lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik ook Marq Mooi onderschrift heb je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aliblabla1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Aliblabla1In mijn omgeving weet bijna niemand hetquote> Je moet natuurlijk niet gaan rondlopen met die slinger, want hoe ga je dat dan uitleggen? quote> Hahahaha! Ze zijn hier wel wat gewend van me, maar niemand weet dat ik zoveel dronk. Dus tja, dan kun je ook niet opeens zeggen, hallo ik ben gestopt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: Aliblabla1In mijn omgeving weet bijna niemand hetquote> Je moet natuurlijk niet gaan rondlopen met die slinger, want hoe ga je dat dan uitleggen? quote> Whahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Je drinkt gewoon "even niet" AliB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lenie: bankstel staat mooi. Ik hoop dat het heel lekker zit! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: MarQik kom me even droog melden voor vandaagquote> Ik hoop dit bericht nog lang elke avond van je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Bij mij wisten veel meer mensen dat ik te veel dronk dan ik zelf besefte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: JenBij mij wisten veel meer mensen dat ik te veel dronk dan ik zelf besefte.quote> Ouch.......herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Same here, Jen. Totale ontkenning ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Twinnie, nu mag je wel twee weken langer nuchter zijn als ik , hoef je nog niet altijd sneller te antwoorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 en ik wou de rest dan weer te slim af zijn en of stiekem drinken of wachten tot de anderen dronken genoeg waren en mij niet meer zagen drinken.......wie weet hoe belachelijk heb ik mij wel niet gemaakt door dat allemaal te denken?? en :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Zonnetjes: vilten is leuk hè. Ik heb het ook veel gedaan. Kan helaas nu niet meer vanwege mijn schouders. Knap dat je het daar droog gehouden hebt. :present: @ Spike: weer een beetje meer inzicht. @ Bol: je had al vaker geschreven dat de stemming daar slecht is en dat je daarom niet meer op de basis zou werken (als ik het me goed herinner). Laat je niet gek maken hoor en bewaak je grenzen goed! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lieve mensen, Ik duik naar boven Doe dat maar eens na Naar boven duiken:):) MGWO Truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lytse, hoe is het met de 'rozekoekenvoorraad' van je logeetje? Fijn dat je een leuke dag in A'dam had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Slaap wel, Bootje, Boke! (ff checke bij VM) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Jopie: sterkte morgen. @ Lavendel: fijn zo'n dag. Dat er nog maar vele mogen volgen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 een boke is ook wel een boterhammeke in kindertaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: gwenTwinnie, nu mag je wel twee wekenlanger nuchter zijn als ik ,hoef je nog niet altijd sneller te antwoorden...quote> hahahaha wees blij dat ik niet ook nog is 2 weken sneller antwoord dan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Slaap lekker Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik moet altijd glimlachen om je onderschrift, Steunbeertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Gwen: je hebt groot gelijk dat je naar huis gaat. Je kunt veel minder doen dan je dacht en in deze fase steeds in zo'n drinkende omgeving te zitten is wel heel moeilijk. Bo: ik vind je een aanwinst voor het forum. Blij ook dat je Nancy steun kon geven i.v.m. het rijden naar die crematie. Zo. Mag ook weleens gezegd worden. De overigen niet te na gesproken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @Jen Ik kwam hem ooit is tegen en dacht..............zo is het en niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 mensen ik gooi de handdoek in de ring voor vandaag slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Lytse, hoe slaag jij er toch steeds in om iedereen zoveel aandacht te geven? Vergeet je jezelf soms niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 lieve Lytse, waarom moet ik toch steeds aan grote vleugels denken als ik jou lees zoete dromen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden