bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dag dag lieve Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jij ook fijne avond Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Johan, misschien speciaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Onderschat jezelf niet vriend, een erudiet man als jij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ha die Johan, hest vandaag oek weer 'n putsje hat?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Vroeger aan boord was een puts een emmer met een beetje apart hengsel en een touw zodat je water kon "putsen"... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Over een puts, en ik weet best dat een karwei ook wel "put" genoemd wordt..., maar gewoon jeugdherrinering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hoi allemaal, Vanavond ga ik eens bijtijds naar bed fijne avond nog truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Truste AR:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Volgens mij heeft elk jacht nogsteeds een puts aan boord Teveel. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 AR, welterusten gozer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Denk het wel Bo, en elk binnenvaartschip ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Truste AR, Toch een vraagje, nu naar bed, wordt je dan niet midden in de nacht wakker, uitgeslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hahaha, Johan rent echt heel hard weg, merken jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Trusten AR, neem je rust maar hoor, is goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: Johan WHoi Emmaroos Jawis en een beste ook man man wat een sootsje. Ik mut soon gevel doen en daar hewwe se van die klimop tegen hat en dan mutte al die wortelresten eraf en dat soe dan vrijdag klaar wezen mutte. En geverfd ek nog. Se binne hielendal gek wurden daar.quote> Gewéldig, ik fin it altied so leuk om weer es liwwaddes te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nou, echt, ik lig hier helemaal in een deuk. Wat leuk is dit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nog nooit in Friesland geweest maar toch een poging: Als die gevel voor vrijdag geverfd moet zijn, moeten ze toch ander weer bestellen denk ik. Anders wordt het niets. freed = vrijdag??? denk het eigenlijk niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Wè zeet úwès?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: Johan WIk zeg Bingo harry Gunnquote> Hedde gij dè gezeed gehad? Ik kits unne winkelhoak in oewe pens, aggezo doargoat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lieve mensen, Ik duik mijn nieuwe boek in Fijne avond nog En alvast truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lieve Bo, je laat je toch niet wegjagen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nee, nee, nee Vind het grappig Heb ook deels Fries bloed door de aderen stromen;) maar heb zin in mijn nieuwe aanschaf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Mensen, dat was g'woon grappig bedoelt hé, dat dialect. Als iemand er aanstoot aan geeft, dan haal 'k 't weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nee joh, iedereen vind het immers leuk, wat is dit nou? Bo, ik kan me voorstellen dat je lezen wilt, ben ook in een spannend boek bezig maar heb hem al twee keer laten verlengen bij de bieb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden