Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli

Jaap

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Dylan
Snel bij lezend zou men kunnen denken: "Wat is dat vandaag toch voor gezeur over een dubbeltje teveel" :angry:
Maar ik had de verjaardagen al gezien dus: Dubbeltje en Teveel: van harte! Ook van deze kant.

Doet me wel weer denken aan een opmerking van Dubbeltje een paar dagen geleden waarover ik nogal veel heb lopen peinzen.
Daar kom ik, denk ik, nog wel op terug.quote>

Nou, nu ben ook wel nieuwsgierig wat je al die dagen heeft bezig gehouden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag zonnetje, heel wijs van je!

Ik heb ook een stiefzoon met kanker, lymfeklierkanker. Hij is 13, maar woont al 12 jaar deeltijds bij ons. Als je behoefte heb mag je me altijd pb.

Ik heb enkele dagen vrij. Weliswaar om op de kids te passen, maar ik had het voornemen om buiten te verven: ramen en tuinmeubels. De verfpotten staan hier momenteel samen met mij weeral is naar een fikse regenbui te staren. Ik denk dat ik mijn planning nu toch wel is dringend moet herzien. Anders krijg ik opnieuw een dipje, waarvan je dipsaus kan maken!!

Daarnet tijdens het winkelen, sprong ik even een boekenwinkel binnen met promoties. 1 boek kwam me tegemoet: Ontsnappen aan koning alcohol, ivm verhalen uit Amsterdam en AA. Ik begon gelijk te snotteren in de winkel: ach, ik hoor wel echt bij dit "soort". Toen overviel me de rust met volgende ingeving: ik ben gestopt met overleven, de dag dat ik de stopknop indrukte, ik ga nu leven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonnetjes, dat is vervelend zeg.

Hoe zwaar ook, maak er wat van.

En je hebt helemaal gelijk,

als je veel drinkt, om welke reden dan ook, wordt het drinken vanzelf een probleem.

Wat het eerst was doet er niet toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

miss dat we zo dadelijk toch maar weer eens een poging camping gaan wagen.

Eerst nog es hiernaast gaan kijken of alles ok is, vanochtend wel dus dat zal wel.

Het weer is weer wat het is maar ja, het valt nog mee. Geen heelder bakken..

Harry heel veel vrolijke jaren nog! En je weet t he je bent altijd welkom als je in de buurt bent.

Dub ook van harte.

(ik denk maar dat denk ik zomaar he, dat Dylan iets gaat zeggen over al dan niet sangria en zeker geen bier... :D, maar ben nu natuurlijk ook nieuwsgierig)

Zon, daar weet ik niks op te zeggen!! Alleen heel veel sterkte...

Heb zelf ook kids dus tja... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Lavendel meiske, je hoort er zeker bij.

Zonder jij en nog een aantal zou ik waarschijnlijk echt weg gebleven zijn op een bepaald moment.

Jaap ik heb er nog wel een stuk of duizend, maar ze moeten "toepasselijk" zijn ook he.

En jammer genoeg heb ik de laatste tijd weinig tijd om te schrijven.

Werkt voor mij erg therapeutisch.

Komt wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Teveel en Dubbeltje!

Ik ga een moeilijke avond tegemoet. 'k Moet morgen testen doen om mijn rijbewijs te verlengen, en 'k heb erg veel zin om te drinken. Die zenuwen he... 'k Ga nu in de winkel tomatensap kopen, pompelmoessap en tonic. Hoop dat het daarmee lukt :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou dan wel de druppels pakken van sedinal want die pillen werken bij mij niet echt...

Druppels wel, maar ik neem zelfs ooit het dubbel van wat er op staat.

Maar het werkt wel.

Ja Jaap, stel je voor, elke dag vijf teksten op ADB, jullie worden gek....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...