Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Originally posted by: DylanSnel bij lezend zou men kunnen denken: "Wat is dat vandaag toch voor gezeur over een dubbeltje teveel" Maar ik had de verjaardagen al gezien dus: Dubbeltje en Teveel: van harte! Ook van deze kant.Doet me wel weer denken aan een opmerking van Dubbeltje een paar dagen geleden waarover ik nogal veel heb lopen peinzen. Daar kom ik, denk ik, nog wel op terug.quote> Nou, nu ben ook wel nieuwsgierig wat je al die dagen heeft bezig gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dag zonnetje, heel wijs van je! Ik heb ook een stiefzoon met kanker, lymfeklierkanker. Hij is 13, maar woont al 12 jaar deeltijds bij ons. Als je behoefte heb mag je me altijd pb. Ik heb enkele dagen vrij. Weliswaar om op de kids te passen, maar ik had het voornemen om buiten te verven: ramen en tuinmeubels. De verfpotten staan hier momenteel samen met mij weeral is naar een fikse regenbui te staren. Ik denk dat ik mijn planning nu toch wel is dringend moet herzien. Anders krijg ik opnieuw een dipje, waarvan je dipsaus kan maken!! Daarnet tijdens het winkelen, sprong ik even een boekenwinkel binnen met promoties. 1 boek kwam me tegemoet: Ontsnappen aan koning alcohol, ivm verhalen uit Amsterdam en AA. Ik begon gelijk te snotteren in de winkel: ach, ik hoor wel echt bij dit "soort". Toen overviel me de rust met volgende ingeving: ik ben gestopt met overleven, de dag dat ik de stopknop indrukte, ik ga nu leven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Zonnetjes, dat is vervelend zeg. Hoe zwaar ook, maak er wat van. En je hebt helemaal gelijk, als je veel drinkt, om welke reden dan ook, wordt het drinken vanzelf een probleem. Wat het eerst was doet er niet toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Goede middag, miss dat we zo dadelijk toch maar weer eens een poging camping gaan wagen. Eerst nog es hiernaast gaan kijken of alles ok is, vanochtend wel dus dat zal wel. Het weer is weer wat het is maar ja, het valt nog mee. Geen heelder bakken.. Harry heel veel vrolijke jaren nog! En je weet t he je bent altijd welkom als je in de buurt bent. Dub ook van harte. (ik denk maar dat denk ik zomaar he, dat Dylan iets gaat zeggen over al dan niet sangria en zeker geen bier... , maar ben nu natuurlijk ook nieuwsgierig) Zon, daar weet ik niks op te zeggen!! Alleen heel veel sterkte... Heb zelf ook kids dus tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Hé, ik zit ook nog te wachten op meer van die lange stukken van jou VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ja, wij zijn een rare soort. Gek eigenlijk dat er zich zovelen bij ons aansluiten. Maar je hoort er bij hoor Lavendel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Idd Lavendel meiske, je hoort er zeker bij. Zonder jij en nog een aantal zou ik waarschijnlijk echt weg gebleven zijn op een bepaald moment. Jaap ik heb er nog wel een stuk of duizend, maar ze moeten "toepasselijk" zijn ook he. En jammer genoeg heb ik de laatste tijd weinig tijd om te schrijven. Werkt voor mij erg therapeutisch. Komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 VM en Jaap, pink ik weeral een traan weg,se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Duizend! Dan kan je nog wel een paar jaar vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Gefeliciteerd Teveel en Dubbeltje! Ik ga een moeilijke avond tegemoet. 'k Moet morgen testen doen om mijn rijbewijs te verlengen, en 'k heb erg veel zin om te drinken. Die zenuwen he... 'k Ga nu in de winkel tomatensap kopen, pompelmoessap en tonic. Hoop dat het daarmee lukt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 En misschien bij de apotheek: Sedinal. Is een natuurlijk produkt dat me soms toch wat helpt om te kalmeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Waarom zou je zenuwachtig zijn? Je kan toch gewoon rijden? Net als anders, alleen wat minder snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ik zou dan wel de druppels pakken van sedinal want die pillen werken bij mij niet echt... Druppels wel, maar ik neem zelfs ooit het dubbel van wat er op staat. Maar het werkt wel. Ja Jaap, stel je voor, elke dag vijf teksten op ADB, jullie worden gek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat zijn we al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 wat bedoel je Jaap? - voelt zich dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat we een beetje gek zijn hier. Zo zitten kletsen op zo'n forum. Soms denk ik wel eens: dat is toch niet normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat is waar. Maar wat bedoel je met "Waarom zou je zenuwachtig zijn? Je kan toch gewoon rijden? Net als anders, alleen wat minder snel. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Maar dan lees ik wel eens op andere fora, of geen stijl, of commentaren bij het nieuws en denk ik weer dat dit toch de normaalste plek op het hele internet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dat is toch zo hoop ik dat je kan rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 geen stijl is niet echt mijn ding. Beetje te cru. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Yep, ik kan rijden, maar ik moet een gesprek doen met een psychologe ter verlenging van mijn rijbewijs omdat ik ooit positief geblazen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Oh zo. Geen rijtestjes. Ja, dan snap ik het wel een beetje. Maar hoe sta je daar nu in dan? Ik bedoel zou je het weer doen, met drank op rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Jen, ik heb dat een jaar geleden ook moeten doen. Gesprek, computersimilatie voor het rijden zelf. Bloed test... Had er enorm schrik voor maar viel uiteindelijk echt wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Maar moet jij ook de baan op dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Nee ik moet niet de baan op, gewoon een lang gesprek bij mijn weten, en testen van reactiesnelheid. Nee Jaap, ik rijd niet meer onder invloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden